Stran 2 od 2

Re: tomos A3

Objavljeno: Če Jun 04, 2015 10:29 am
Napisal/-a rokozimic
prlek napisal/-a:
rokozimic napisal/-a:No gre vredu je pa kr komplikacij kr je treba vse prilagodit. Pa trenutno mi ko se moped zagreje mi moč zgubi in ne vlece vec v nizkih obratih zdaj pa ne vem ce nimam vžig prevec nastavlen imam ga na 3.0 predvziga zdaj pa nwm ce je prevec ?
Prevec. Daj na 2mm za zacetek. Vedno ko se poskusa predvzig se prvo nastavi nekje na manj, da ne poskodujemo motorja, iz istega razloga tudi dizo iscemo od vecje proti manjsi.
Aha ok bom nastavo tak ja se mi ke zdelo da bi lahko blo prevec pa se bat je na en obrocek tak da ni takega navora zato se slabse vlece kolk mi je znano

Re: tomos A3

Objavljeno: Če Jun 04, 2015 2:37 pm
Napisal/-a prlek
Od kod ti taksni podatki? Zakaj pa majo nekateri mocnejsi cilindri en obrocek? Nekateri se celo od navadnega bata pustijo samo zgornji obrocek. En obrocek ti lahko ustvari mocnejso kompresijo zato ti lahko bolj vlece. Vse obratno govoris.

Re: tomos A3

Objavljeno: Če Jun 04, 2015 7:48 pm
Napisal/-a macula
en obroček ne ustvari večje kompresije. Pri "močnejših" mašinah so ponavadi hitrosti bata večje, zato ima tudi stisnjena zmes manj časa da uide mimo obročka. Zaradi tega lahko damo samo en obroček. Pri hitrosti bata 20m/s+ pa predstavlja vsak naslednji obroček samo trenje kar se pokaže v večji temperaturi, obrabi itd.. Danes se dela tudi na tem da se sila obročka (po domače: koliko tišči narazen) zmanjšuje.

Re: tomos A3

Objavljeno: Pe Jun 05, 2015 6:41 am
Napisal/-a rokozimic
prlek napisal/-a:Od kod ti taksni podatki? Zakaj pa majo nekateri mocnejsi cilindri en obrocek? Nekateri se celo od navadnega bata pustijo samo zgornji obrocek. En obrocek ti lahko ustvari mocnejso kompresijo zato ti lahko bolj vlece. Vse obratno govoris.
Ja bat z enim obrockom gre v visje vrtljaje posledicno pa pod nizjimi tolk slabse vlece. Vsaj tak men dela z tem cilindrom da pod turami gre super ko pa obrati padejo pa je žalost... Se pa trudim nastavit tak ko je treba

Re: tomos A3

Objavljeno: Pe Jun 05, 2015 11:28 am
Napisal/-a gasper mahkota
@rokozimic tudi 2mm je prevec predužiga. Za take "predelave" se ga nastavi med 1.3-1.5mm. Več kot 1.5mm se na tomosovih vžigih ne nastavlja. Z 1.3mm se ti bo malo manj grel kot z 1.5mm, na nižjih obratih pa bo s slednjim malenkost več moči.

Re: tomos A3

Objavljeno: Pe Jun 05, 2015 12:32 pm
Napisal/-a rokozimic
gasper mahkota napisal/-a:@rokozimic tudi 2mm je prevec predužiga. Za take "predelave" se ga nastavi med 1.3-1.5mm. Več kot 1.5mm se na tomosovih vžigih ne nastavlja. Z 1.3mm se ti bo malo manj grel kot z 1.5mm, na nižjih obratih pa bo s slednjim malenkost več moči.
Aha ok hvala za informacije bom na majn nastavil se ker zaj se ful hit zagreje. Nisem pa vedel kolk naj nastavim glede na predelavo ker mam prvic cilinder kit

Re: tomos A3

Objavljeno: Pe Jun 05, 2015 10:33 pm
Napisal/-a rokozimic
rokozimic napisal/-a:
gasper mahkota napisal/-a:@rokozimic tudi 2mm je prevec predužiga. Za take "predelave" se ga nastavi med 1.3-1.5mm. Več kot 1.5mm se na tomosovih vžigih ne nastavlja. Z 1.3mm se ti bo malo manj grel kot z 1.5mm, na nižjih obratih pa bo s slednjim malenkost več moči.
Aha ok hvala za informacije bom na majn nastavil se ker zaj se ful hit zagreje. Nisem pa vedel kolk naj nastavim glede na predelavo ker mam prvic cilinder kit
No dans sem imel malo casa pa sem nastavil kakpr si reko ampak si poka iz izpuha tak da se bom se en cajt zajebaval... Me pa zanima ce je to zarad tega da so platine predolgo odprte al de je premali predvzig

Re: tomos A3

Objavljeno: Pe Jun 05, 2015 11:13 pm
Napisal/-a prlek
Ja to bos moral dobro nastelat elektriko sicer ti nic ne pomaga. Nastavi razdaljo med platinami, magnetom itd
.. Ce pa mas moznost pa kupi brezplatinskega, meni je na 72ccm kitu delal dobro.
Lp!