Pri gus cilindru govoriti o desetinkah je ena navadna bedarija.
lp
lamo
Re: lamo
jaz sem si naredil kotomer, imaš 1 urco dela največ, da si ga izdelaš.
Ravno zato pravim, ker sem sam ugotovil, da če meriš s pomičnim merilom je takoj razlika desetinka, kar precej spremeni kot odprtja kanala. Najbolje je kotomer. Imam sam nek postopek ki se ga držim in dobim vedno enake meritve stem da merim ko je glava na motorju, privita z moment ključem in z pravim momentom. Ja, tudi desetinka je razlika če meriš brez glave.
ko pa vse te desetinke seštejemo, se jih pa nabere že v pol milimetra.
Ravno zato pravim, ker sem sam ugotovil, da če meriš s pomičnim merilom je takoj razlika desetinka, kar precej spremeni kot odprtja kanala. Najbolje je kotomer. Imam sam nek postopek ki se ga držim in dobim vedno enake meritve stem da merim ko je glava na motorju, privita z moment ključem in z pravim momentom. Ja, tudi desetinka je razlika če meriš brez glave.
ko pa vse te desetinke seštejemo, se jih pa nabere že v pol milimetra.
- Priponke
-
- degree wheel.jpg (41 KiB) Pogledano 774 krat
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'