saj uplinjac lahko vzames VHST ali kaj takega potem pa se koleno za am6.. pa ce se ze gres tuning in 90ccm vzami vsaj 28 uplinjacApriliaSONICUS napisal/-a:bom ga kr objavu če ni sporno, sej ni skrito...sam prej mi naj kdo razloži PBHN in PHBG razlika... ker nemorem dobiti PHBN 21 velikosti.... PHBG pa vse do 30... če ni problema če se zamenja... ali mora isti model ostat?
RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
-
- glava cilindra
- Prispevkov: 641
- Pridružen: Če Avg 18, 2011 9:23 pm
- Kraj: domžale
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
tle je problem poraba k že iz 21 motor spije zlo velikjalen napisal/-a:saj uplinjac lahko vzames VHST ali kaj takega potem pa se koleno za am6.. pa ce se ze gres tuning in 90ccm vzami vsaj 28 uplinjacApriliaSONICUS napisal/-a:bom ga kr objavu če ni sporno, sej ni skrito...sam prej mi naj kdo razloži PBHN in PHBG razlika... ker nemorem dobiti PHBN 21 velikosti.... PHBG pa vse do 30... če ni problema če se zamenja... ali mora isti model ostat?
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
ce ti gre za porabo je skoda krkoli sploh razmislati o 90cc ker cilinder ne bo izkoriscen. Potem si kupis kolo zjutrej pojej ene sportmusli pa se z tistim vozi okol.nocni voznik napisal/-a:tle je problem poraba k že iz 21 motor spije zlo velikjalen napisal/-a:saj uplinjac lahko vzames VHST ali kaj takega potem pa se koleno za am6.. pa ce se ze gres tuning in 90ccm vzami vsaj 28 uplinjacApriliaSONICUS napisal/-a:bom ga kr objavu če ni sporno, sej ni skrito...sam prej mi naj kdo razloži PBHN in PHBG razlika... ker nemorem dobiti PHBN 21 velikosti.... PHBG pa vse do 30... če ni problema če se zamenja... ali mora isti model ostat?
-
- glava cilindra
- Prispevkov: 641
- Pridružen: Če Avg 18, 2011 9:23 pm
- Kraj: domžale
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
ja fajn je vedt za kašno uporabo bo motor če bo za usakdanjo je fajn da mau spije
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 15
- Pridružen: Pe Avg 02, 2013 7:42 pm
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
evo prišel sem do njega tak.. pejd na ebay.co.uk... pa vtipkaj TUNING CYLINDER KIT 90 14 PS Rieju Drac ....
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 15
- Pridružen: Pe Avg 02, 2013 7:42 pm
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
kolk je to velik?nocni voznik napisal/-a:tle je problem poraba k že iz 21 motor spije zlo velikjalen napisal/-a:saj uplinjac lahko vzames VHST ali kaj takega potem pa se koleno za am6.. pa ce se ze gres tuning in 90ccm vzami vsaj 28 uplinjacApriliaSONICUS napisal/-a:bom ga kr objavu če ni sporno, sej ni skrito...sam prej mi naj kdo razloži PBHN in PHBG razlika... ker nemorem dobiti PHBN 21 velikosti.... PHBG pa vse do 30... če ni problema če se zamenja... ali mora isti model ostat?
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 15
- Pridružen: Pe Avg 02, 2013 7:42 pm
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
točno tko... naj mi nekdo pove-... če naj vzamem dober 70cc kvaliteten kit... ali 90cc... gledam MOČ/ poraba RAZMERJE...nocni voznik napisal/-a:ja fajn je vedt za kašno uporabo bo motor če bo za usakdanjo je fajn da mau spije
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
kaj bi sploh rad imel ? za dnevno vožnjo ali za nedeljski odklop ? pa pri poljskem cilindru ne gledat samo ceno pa 90cc ... važno je kaka je obloga nikasila ... kakšni porting ma itd ... če maš dnevno vožnjo tak nimaš kaj več razmišlat kot ostat na 50cc ali pa it na 70cc sport kar je še vzdržljivo nekak ... bolj ko pa je cilinder tunan večja je obraba delov več crkuje več boš šraufu .... kakšne predelave pa maš trenutno ? al maš original
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 15
- Pridružen: Pe Avg 02, 2013 7:42 pm
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
Z originala štartam.. edino odprt denfer.... jaz gledam da bi bilo tak tunano kot tudi za dnevne vožnje...aljo69 napisal/-a:kaj bi sploh rad imel ? za dnevno vožnjo ali za nedeljski odklop ? pa pri poljskem cilindru ne gledat samo ceno pa 90cc ... važno je kaka je obloga nikasila ... kakšni porting ma itd ... če maš dnevno vožnjo tak nimaš kaj več razmišlat kot ostat na 50cc ali pa it na 70cc sport kar je še vzdržljivo nekak ... bolj ko pa je cilinder tunan večja je obraba delov več crkuje več boš šraufu .... kakšne predelave pa maš trenutno ? al maš original
pol bolje vzet dober 70cc kit... recimo DR evolution BIG BORE.... pa nek 19 fergi.... pa dize..... dokler vreme ga vozit, gred pa na spomlad menjat... je to to?
-
- glava cilindra
- Prispevkov: 641
- Pridružen: Če Avg 18, 2011 9:23 pm
- Kraj: domžale
Re: RIeju RRX MRX 50 nadgradnja na 70 ali 90
odvisn kok si prpravljen dat naenkrat notr vložit k če maš enkrat razdrt je bolj vse zamenat (gred,lamele,vzmeti,ležaje,semeringe) če mislš met za vsak dan uzam 70cc pa 19 ferg če pa bol občasno vožnjo pa 90cc uzam pa 21-24mm fergApriliaSONICUS napisal/-a:Z originala štartam.. edino odprt denfer.... jaz gledam da bi bilo tak tunano kot tudi za dnevne vožnje...aljo69 napisal/-a:kaj bi sploh rad imel ? za dnevno vožnjo ali za nedeljski odklop ? pa pri poljskem cilindru ne gledat samo ceno pa 90cc ... važno je kaka je obloga nikasila ... kakšni porting ma itd ... če maš dnevno vožnjo tak nimaš kaj več razmišlat kot ostat na 50cc ali pa it na 70cc sport kar je še vzdržljivo nekak ... bolj ko pa je cilinder tunan večja je obraba delov več crkuje več boš šraufu .... kakšne predelave pa maš trenutno ? al maš original
pol bolje vzet dober 70cc kit... recimo DR evolution BIG BORE.... pa nek 19 fergi.... pa dize..... dokler vreme ga vozit, gred pa na spomlad menjat... je to to?