A je normalno da na original APN 4 štromu motor pod štandgasom crkne če maš pržgano prednjo luč in stišneš knof za troblo? Trobla je namreč vezana na kabl od prednje luči in če to dvoje kombiniraš pod štandgasom ga kr zamori...
iskrademon napisal/-a:ja nevem, men sploh trobla ne dela ko imam luči pržgane.
Sej če bi blo tak bi blo čist v redi, sam men ga dobesedno zamori... Tkoj ko prtisneš knof kr zatrokira. Sicer sam pod štandgasom, ampak še zmer me mot...
Meni je na atx-u ko sem prižgal luči motor znižal štantgas za caa 200 O/min.
Štrom deluje na principu induciranja napetosti v tuljavi zaradi magnetnega polja ki ga povzroča magnet, v kolikor mi obremenimo navitje z nekim velikim porabnikom, se magnetno polje poveča, in zaradi tega motor zgubi nekoliko obratov/ ga obremeni.
Tako da to ni nič narobe, pač če te moti moraš nekoliko povečati štantgas.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Evo fantje sm zrihtal svojo težavo. Zamenjal sem vse konektorje in pa žice, jih na novo scinil in pa žarnice zamenjal. Ugalvnem luči svetijo ko da bi bilo razsvetljenstvo
filius napisal/-a:Meni je na atx-u ko sem prižgal luči motor znižal štantgas za caa 200 O/min.
Štrom deluje na principu induciranja napetosti v tuljavi zaradi magnetnega polja ki ga povzroča magnet, v kolikor mi obremenimo navitje z nekim velikim porabnikom, se magnetno polje poveča, in zaradi tega motor zgubi nekoliko obratov/ ga obremeni.
Tako da to ni nič narobe, pač če te moti moraš nekoliko povečati štantgas.
Evo sm jst tut zrihto, fergazer je bil zamašen in je bil slab dovod goriva, zato je tut med vožnjo cukal pa ga zamoril pr uporabi troble. Spucal in spihal pa dela tipi topi.