Stran 2 od 3

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 7:08 pm
Napisal/-a Pich
KVASoooO napisal/-a:Pata mal poglej 4T 50cc specjalke, pa boš vidu da so mele 2T kr mal težave z dohajanjem.
Ne vem če so sploh obstajale 50cc 4t specijalke. sicer pa je 4t motor v vseh pogledih razen v porabi in mazanju pri vožnji navzdol brez gasa slabši od 2t motorja. govorim pa seveda o enaki kubaturi.

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 7:23 pm
Napisal/-a Whbund
Pich napisal/-a:
KVASoooO napisal/-a:Pata mal poglej 4T 50cc specjalke, pa boš vidu da so mele 2T kr mal težave z dohajanjem.
Ne vem če so sploh obstajale 50cc 4t specijalke. sicer pa je 4t motor v vseh pogledih razen v porabi in mazanju pri vožnji navzdol brez gasa slabši od 2t motorja. govorim pa seveda o enaki kubaturi.
4taktni ima kar nekaj prednosti sploh, če se ga uporablja na dolge ture. Če vzamemo isto kubaturo je razlike že takoj v porabi bencina, v stroških z oljem, ima precej bolj konstantno porazdeljeno moč in višji navor meni osebno najbolj pomembno pa je, da ima mnogo daljšo življensko dobo. Še par malenkosti je, ki pa so meni pomembne in sicer spodoben zvok, ki ga 4taktarji dajejo od sebe in pa eleganca, ko prideš na pumpo in ti ni treba najprej olja ven vlečt iz torbe, kufra ipd. ampak samo vzameš ročko, natankaš, plačaš in pelješ.

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 7:23 pm
Napisal/-a KVAS
Pich napisal/-a:
KVASoooO napisal/-a:Pata mal poglej 4T 50cc specjalke, pa boš vidu da so mele 2T kr mal težave z dohajanjem.
Ne vem če so sploh obstajale 50cc 4t specijalke. sicer pa je 4t motor v vseh pogledih razen v porabi in mazanju pri vožnji navzdol brez gasa slabši od 2t motorja. govorim pa seveda o enaki kubaturi.
Pa še kako so obstajale... Res da ne govorim o zlatih Tomosovih letih pač pa malo prej. Recimo hondin model rc 116. Prostornina 50cc, dva cilindra, 9 prestav, max moč na 21 krpm.

http://www.elsberg-tuning.dk/1966.html (poglejte še tabelo, kjer so točke(notr so še kreidlerji, derbiji za katere vemo da so 2T)

http://www.classic50racingclub.co.uk/Pi ... 116-3e.JPG

http://www.classic50racingclub.co.uk/Pi ... 1mon-1.JPG

Tudi sam sem pristaš dvotaktnih motorjev, sam tole je pa naravnost noro.

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 7:29 pm
Napisal/-a Drejc28
4t motor za vzdrževanje slabši od 2t primer tega krosarja na 30 delavnih ur je po tovarniških priporočilih potrebno zamenjati bat verigo ventile španer na 50 ur ojnico .... samo ventili so 745€ na 5 ur olje filter in ... kaj je zaj ceneje 2t ko menjaš bat pa gasa dalje, seveda več troši pa gre tudi bol če bi 4t s isto kubikturo hotel spravit da bi letel kot 2t bi trošil še več, navit 4t motor je vzdržljivotst proti 2t 5krat manjša, tudi 2t motor nebi trošil toliko če bi bil naret za nizke obrate

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 7:35 pm
Napisal/-a KVAS
Drejc28 napisal/-a:4t motor za vzdrževanje slabši od 2t primer tega krosarja na 30 delavnih ur je po tovarniških priporočilih potrebno zamenjati bat verigo ventile španer na 50 ur ojnico .... samo ventili so 745€ na 5 ur olje filter in ... kaj je zaj ceneje 2t ko menjaš bat pa gasa dalje, seveda več troši pa gre tudi bol če bi 4t s isto kubikturo hotel spravit da bi letel kot 2t bi trošil še več, navit 4t motor je vzdržljivotst proti 2t 5krat manjša, tudi 2t motor nebi trošil toliko če bi bil naret za nizke obrate
Se strinjam ja, ko servisiraš 4T krosa te pomojm kr po žepu udari. Zanč sm se pogovarju s prijateljem, ki dirka z crf 450cc motardom... Zdej ga pripravlja na novo sezono in ko mi je govoril o stroških, je že mene bolela glava kaj šele njega.

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 7:49 pm
Napisal/-a sales0
Ja res, 4T je dosti večji strošek kot pa 2T, pri 2T so zanemarljivi stroški z gorivom in oljem za mešanico, kaj šele bat in tesnila...
Kot je ze Drejc napisal, 2T zamenjaš bat in tesnila pa gasa dalje, tu pa je potrebno malo morje delov, ventili, španar in vodila verige, pri hondi recimo ko ma še 2 oljna filtra(vsak del bloka ma svoj filter), vglavnem, ko se sfuka si lahko ob živce in vse prihranke pri 4T.

Sem mel enkrat eno hondo crf 250 na servisu, je bilo porihtat glavo, ker niso tesnili ventili(laufal je ampak komaj), pa potem verigo z španarji, vse 4 ventile in vodila, ko bi pa recimo z 2T mel z malo sreče samo delo z batom in tesnilami.

Jaz še vedno navijam za 2T in brutalno moč ko pride v resonanco, me ne potegnejo 4T traktor varijante, ko že z štandgasa kopa.
V bistvu pa ima vsak svoj okus.



L.p!



Aleš!

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 8:06 pm
Napisal/-a Drejc28
2t je 2t recimo pri motornih sankah 800cc 154 hp, rotodisk vsisu, raw izpušnimi ventili, fantje ne se hecat ko to gas daš to pa je smrtno nevarno, 1200cc 4t sanke 156 hp pa nimajo za burek poraba je pa nekje ista tisto kaj pa daš za dvotaktol pa dobiš not pri menjavi filtra in olja pri 4t

evo en video od motornih sank na pohorju to pa je nekaj najbolšega kaj lahko pelješ pa 2t morejo bit te lahko pospešiš ko metek

http://www.youtube.com/watch?v=knHAVnPaqA8

Re: 4t agregat

Objavljeno: Pe Feb 03, 2012 8:17 pm
Napisal/-a denso26
Drejc28 napisal/-a:2t je 2t recimo pri motornih sankah 800cc 154 hp, rotodisk vsisu, raw izpušnimi ventili, fantje ne se hecat ko to gas daš to pa je smrtno nevarno, 1200cc 4t sanke 156 hp pa nimajo za burek poraba je pa nekje ista tisto kaj pa daš za dvotaktol pa dobiš not pri menjavi filtra in olja pri 4t

evo en video od motornih sank na pohorju to pa je nekaj najbolšega kaj lahko pelješ pa 2t morejo bit te lahko pospešiš ko metek

http://www.youtube.com/watch?v=knHAVnPaqA8
gre k metek :lol:

Re: 4t agregat

Objavljeno: So Feb 04, 2012 10:41 am
Napisal/-a Pich
Ja tista specijalka je lahko močnejša, ker ima 9 brzin. 2t mašina s toliko brzinami, bi lahko imela 30 konjev. Drugače pa v mehaniki obstaja izrek: manj ko je gibljivih delov manjša je možnost okvare. Edini razlog, zakaj je več 4t motorjev v uporabi je poraba. to je očitno dovolj velik razlog. Nimam nič proti 4t motorjih, le malenkost raje imam 2taktne.

Re: 4t agregat

Objavljeno: So Feb 04, 2012 10:09 pm
Napisal/-a TheLord
a obstaja tut kakšna knjiga o 4t tuningu v slo jeziku?