TOMOS D6 by MOTOMOT
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Kakšne debeline so špice od koles, paa so kolesa alu al fe?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Bi moral prav pomerit.......standardne z Velo ta
Obrači so na žalost Fe in 17 inch.................na žalost takrat ni bilo Alu 18 inch obročev po takšni ceni in dobavljivosti kot danes, ampak enkrat pride tudi to. Bi se pa rad to poletje zopet malo peljal, nerviral sosede .............z vodnim cilindrom, roto diskom, krajšim hodom ........
PS
Glede nasvetov, pomoči pri D6.....................mislim, da ta forum prebirajo tudi taki, ki imajo dosti več izkušenj kot jast
Obrači so na žalost Fe in 17 inch.................na žalost takrat ni bilo Alu 18 inch obročev po takšni ceni in dobavljivosti kot danes, ampak enkrat pride tudi to. Bi se pa rad to poletje zopet malo peljal, nerviral sosede .............z vodnim cilindrom, roto diskom, krajšim hodom ........
PS
Glede nasvetov, pomoči pri D6.....................mislim, da ta forum prebirajo tudi taki, ki imajo dosti več izkušenj kot jast
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
men je Fornazarič reke da so orijinal za d6 debele okol 2,5-3mmmotomot napisal/-a:Bi moral prav pomerit.......standardne z Velo ta
Obrači so na žalost Fe in 17 inch.................na žalost takrat ni bilo Alu 18 inch obročev po takšni ceni in dobavljivosti kot danes, ampak enkrat pride tudi to. Bi se pa rad to poletje zopet malo peljal, nerviral sosede .............z vodnim cilindrom, roto diskom, krajšim hodom ........
PS
Glede nasvetov, pomoči pri D6.....................mislim, da ta forum prebirajo tudi taki, ki imajo dosti več izkušenj kot jast
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Ker vidim, da je kar nekaj zanimanja za krajši hod................
Prvo, recimo kratek izračun za Tomos če predpostavimo, da je višina cilindra 66,5mm (-0,5) za bat v GMT: 21,5mm (hod/2) + 90 (ojnica) + 22,5 (center sornika do vrhnjega roba bata brez "kupole"; lahko tudi nekoliko varira od proizvajalca do proizvajalca ) = 134mm
Krajši hod (40mm, da ne kompliciramo z desetinkami): 20 + 85 (87) + 24,5 (Kreidler) = 129,5 (131,5)
Sam se bolj nagibam k ojnici L=87 ; razlika = 2,5mm ; bat je za -2,5mm nižje v GMT
Recimo da imamo BT, SLC.....cilinder z izpuhom 25mm GMT (175) in pretokom 34,5mm GMT (118).........samo kot primer
dobimo s krajšim hodom.......cilinder z izpuhom 22,5mm GMT (179) in pretokom 32mm GMT (118)........brez piljenja dobimo kar "hitre" kote ............če hočem bolj "hitro" mašino" in cilinder spodaj podložimo +1mm;
....................................Cilinder z izpuhom 21,5mm GMT (185) in pretokom 31mm GMT (125); brez problema + 10.000 obr/min
Skratka BT cilinder deluje s skrajšanim hodom odlično, s tem, da ga z vrha, spodaj ustrezno podložimo, postružimo, izdelamo vtopno glavo
Za vsak drug cilinder moramo pač izmerit, preračuna ali se nam "računica" poide...................tudi bati so različni glede omenjenih višin.
Kako predelati gred; najlažje, da iz stare gredi odstružimo osovine in jih "vstavimo" (hladno-topli spoj , ki ga "zazihramo" s privaritvijo, štiftom.......) v novo izdelane "vztrajnike" z manjšim hodom (lahko identični tomosovim s tem, da luknjo za spodnji sornik premaknemo na željeni hod; nič posebnega )
Poiščemo še ustrezen bat z mero sornik/vrh, več kot 24,5 (lahko tudi Tomosov 40mm, vendar moramo cilinder spodaj postružiti, kar lahko predstavlja problem pri sesalnemu kanalu ) in smo na konju..........brez velikega kompliciranja.
Bat skrajšamo na potreben kot sesanja, recimo 185-125-160 (7-9KS, na kolesu ne na mašini kot je meritev Tomosov )
PS.
Malo sem pomešal s številkami..............upam, da je sedaj OK, končna verzija
Prvo, recimo kratek izračun za Tomos če predpostavimo, da je višina cilindra 66,5mm (-0,5) za bat v GMT: 21,5mm (hod/2) + 90 (ojnica) + 22,5 (center sornika do vrhnjega roba bata brez "kupole"; lahko tudi nekoliko varira od proizvajalca do proizvajalca ) = 134mm
Krajši hod (40mm, da ne kompliciramo z desetinkami): 20 + 85 (87) + 24,5 (Kreidler) = 129,5 (131,5)
Sam se bolj nagibam k ojnici L=87 ; razlika = 2,5mm ; bat je za -2,5mm nižje v GMT
Recimo da imamo BT, SLC.....cilinder z izpuhom 25mm GMT (175) in pretokom 34,5mm GMT (118).........samo kot primer
dobimo s krajšim hodom.......cilinder z izpuhom 22,5mm GMT (179) in pretokom 32mm GMT (118)........brez piljenja dobimo kar "hitre" kote ............če hočem bolj "hitro" mašino" in cilinder spodaj podložimo +1mm;
....................................Cilinder z izpuhom 21,5mm GMT (185) in pretokom 31mm GMT (125); brez problema + 10.000 obr/min
Skratka BT cilinder deluje s skrajšanim hodom odlično, s tem, da ga z vrha, spodaj ustrezno podložimo, postružimo, izdelamo vtopno glavo
Za vsak drug cilinder moramo pač izmerit, preračuna ali se nam "računica" poide...................tudi bati so različni glede omenjenih višin.
Kako predelati gred; najlažje, da iz stare gredi odstružimo osovine in jih "vstavimo" (hladno-topli spoj , ki ga "zazihramo" s privaritvijo, štiftom.......) v novo izdelane "vztrajnike" z manjšim hodom (lahko identični tomosovim s tem, da luknjo za spodnji sornik premaknemo na željeni hod; nič posebnega )
Poiščemo še ustrezen bat z mero sornik/vrh, več kot 24,5 (lahko tudi Tomosov 40mm, vendar moramo cilinder spodaj postružiti, kar lahko predstavlja problem pri sesalnemu kanalu ) in smo na konju..........brez velikega kompliciranja.
Bat skrajšamo na potreben kot sesanja, recimo 185-125-160 (7-9KS, na kolesu ne na mašini kot je meritev Tomosov )
PS.
Malo sem pomešal s številkami..............upam, da je sedaj OK, končna verzija
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
poznam enga ki je za svojo D6 dal delat celo glavno gred s krajšim hodom ampak mi je reku da je šlo veliko materiala v ničmotomot napisal/-a:Ker vidim, da je kar nekaj zanimanja za krajši hod................
Prvo, recimo kratek izračun za Tomos če predpostavimo, da je višina cilindra 66,5mm (-0,5) za bat v GMT: 21,5mm (hod/2) + 90 (ojnica) + 22,5 (center sornika do vrhnjega roba bata brez "kupole"; lahko tudi nekoliko varira od proizvajalca do proizvajalca ) = 134mm
Krajši hod (40mm, da ne kompliciramo z desetinkami): 20 + 85 (87) + 24,5 (Kreidler) = 129,5 (131,5)
Sam se bolj nagibam k ojnici L=87 ; razlika = 2,5mm ; bat je za -2,5mm nižje v GMT
Recimo da imamo BT, SLC.....cilinder z izpuhom 25mm GMT (175) in pretokom 34,5mm GMT (118).........samo kot primer
dobimo s krajšim hodom.......cilinder z izpuhom 22,5mm GMT (179) in pretokom 32mm GMT (118)........brez piljenja dobimo kar "hitre" kote ............če hočem bolj "hitro" mašino" in cilinder spodaj podložimo +1mm;
....................................Cilinder z izpuhom 21,5mm GMT (185) in pretokom 31mm GMT (125); brez problema + 10.000 obr/min
Skratka BT cilinder deluje s skrajšanim hodom odlično, s tem, da ga z vrha, spodaj ustrezno podložimo, postružimo, izdelamo vtopno glavo
Za vsak drug cilinder moramo pač izmerit, preračuna ali se nam "računica" poide...................tudi bati so različni glede omenjenih višin.
Kako predelati gred; najlažje, da iz stare gredi odstružimo osovine in jih "vstavimo" (hladno-topli spoj , ki ga "zazihramo" s privaritvijo, štiftom.......) v novo izdelane "vztrajnike" z manjšim hodom (lahko identični tomosovim s tem, da luknjo za spodnji sornik premaknemo na željeni hod; nič posebnega )
Poiščemo še ustrezen bat z mero sornik/vrh, več kot 24,5 (lahko tudi Tomosov 40mm, vendar moramo cilinder spodaj postružiti, kar lahko predstavlja problem pri sesalnemu kanalu ) in smo na konju..........brez velikega kompliciranja.
Bat skrajšamo na potreben kot sesanja, recimo 185-125-160 (7-9KS, na kolesu ne na mašini kot je meritev Tomosov )
PS.
Malo sem pomešal s številkami..............upam, da je sedaj OK, končna verzija
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
material je tamal problem
drugo je obdelava, sepravi struženje, rezkanje, termična obdelava...
drugo je obdelava, sepravi struženje, rezkanje, termična obdelava...
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Pohvale vreden projekt! lepo delaš, kapo dol res, malo še je takih "mojstrov" in bom z veseljem spremljal projekt imam pa tudi vprašanje, namreč zanimajo me te tvoje podložke za cilinder, je to že v izdelavi ali pač? Če bi mi izdelal eno, mi prosim javi na PM, da se dogovoriva
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Več poti vodi v Rim
Imam podložke.
Imam podložke.
Re: TOMOS D6 by MOTOMOT
Kako kaže projekt, si se kaj peljal, kakšen posnetek?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'