Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a KVAS »

sinko.dejan napisal/-a:
sinko.dejan napisal/-a:Zanima me koliko naj dvignem izpušni kanal na airsalu in pa koliko naj pobrusm bat na pretočnih straneh. Želeu bi imeti malce višje vrtlaje ampak obenem še vedno uporaben motor.
Na batu lahko zapiliš čisto do sornika, vendar glej da boš popilu enakomerno, da bo na koncu ravna površina. Zdej izpušni je pa čist odvisn kakšen kot je v originalu. Kr neki na pamet je težko govort. Zdej če bi vsaj vedu kolko ma original kot izpušnega kanala bi ti kdo znal kaj svetovat tkole iz glave pa bl švoh.
Uporabniški avatar
sinko.dejan
predelana mašina
Prispevkov: 1620
Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
Kraj: Šentjernej

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a sinko.dejan »

KVASoooO napisal/-a:
sinko.dejan napisal/-a:
sinko.dejan napisal/-a:Zanima me koliko naj dvignem izpušni kanal na airsalu in pa koliko naj pobrusm bat na pretočnih straneh. Želeu bi imeti malce višje vrtlaje ampak obenem še vedno uporaben motor.
Na batu lahko zapiliš čisto do sornika, vendar glej da boš popilu enakomerno, da bo na koncu ravna površina. Zdej izpušni je pa čist odvisn kakšen kot je v originalu. Kr neki na pamet je težko govort. Zdej če bi vsaj vedu kolko ma original kot izpušnega kanala bi ti kdo znal kaj svetovat tkole iz glave pa bl švoh.
Kaj si mislu s tem da lahko na bat zapiliš čist do sornika :?: Kot izpušnega pa nevem kakšen je original ker nisem izmeriu. Naj prosim gdo drug ki je že meril na airsalu, pove kakšni so koti.
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

maš v tehničnem gustek
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
TuG4M3R
zobnik
Prispevkov: 231
Pridružen: So Avg 15, 2009 8:57 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a TuG4M3R »

še enkrat raj prašam preden se zajebem. Na apn cyl na prb. BT mere (kot odpiranja izp. kanala = 175 stopinj) dajam nov bat. Prejšnega mi je Sales0 krajšal na vsisni strani tko ene 2mm na oko. Zdej me zanima al nej krajšam isto al bo ok če ne naredim nič ? Nebi rd kej zajebu ker še nism tega delou
My mechanic told me, "I couldn't fix your brakes, so I made your horn louder."
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

TuG4M3R napisal/-a:še enkrat raj prašam preden se zajebem. Na apn cyl na prb. BT mere (kot odpiranja izp. kanala = 175 stopinj) dajam nov bat. Prejšnega mi je Sales0 krajšal na vsisni strani tko ene 2mm na oko. Zdej me zanima al nej krajšam isto al bo ok če ne naredim nič ? Nebi rd kej zajebu ker še nism tega delou
če ti je prej šlo dobro pol naredi enako. drugače pa bi ti svetoval da pustiš najprej in boš vido kak bo šlo v primerjavo s prej. če bo šlo boljše pustiš. če slabše skrajšaš
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
TuG4M3R
zobnik
Prispevkov: 231
Pridružen: So Avg 15, 2009 8:57 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a TuG4M3R »

koroman napisal/-a:
TuG4M3R napisal/-a:še enkrat raj prašam preden se zajebem. Na apn cyl na prb. BT mere (kot odpiranja izp. kanala = 175 stopinj) dajam nov bat. Prejšnega mi je Sales0 krajšal na vsisni strani tko ene 2mm na oko. Zdej me zanima al nej krajšam isto al bo ok če ne naredim nič ? Nebi rd kej zajebu ker še nism tega delou
če ti je prej šlo dobro pol naredi enako. drugače pa bi ti svetoval da pustiš najprej in boš vido kak bo šlo v primerjavo s prej. če bo šlo boljše pustiš. če slabše skrajšaš
Aha, itak lahko še zmer krajšam, sam bat dam dol... Kok se kej držite "ulavfavanja" ?
My mechanic told me, "I couldn't fix your brakes, so I made your horn louder."
gas_zajla
zariban cilinder
Prispevkov: 102
Pridružen: Po Maj 10, 2010 11:31 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a gas_zajla »

vsako stvar je treba ulavfat. kr drugač so pol same pizdarije. nič ne gre na silo :D
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

gas_zajla napisal/-a:vsako stvar je treba ulavfat. kr drugač so pol same pizdarije. nič ne gre na silo :D
še babo je treba ajnfarat, kaj te mopeda nebi :D
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
TuG4M3R
zobnik
Prispevkov: 231
Pridružen: So Avg 15, 2009 8:57 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a TuG4M3R »

koroman napisal/-a:
gas_zajla napisal/-a:vsako stvar je treba ulavfat. kr drugač so pol same pizdarije. nič ne gre na silo :D
še babo je treba ajnfarat, kaj te mopeda nebi :D
Aha sej se držim ponavai samo prašam tko :D ZDej sm sestavu motor, kumi vžgal ampak laufa pa ne, vrjetno je ferg čist razštelan, sam ga je težko tkole če zalaufa kumi naštelat... Dej kolk more bit podložen menjalnik? Ker če prešatlam ne gre zobnik nč vn pa notr, a bi mogu jet ?
My mechanic told me, "I couldn't fix your brakes, so I made your horn louder."
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

js podlagam tko da zobnik nima lufta in pravtako ne prestavna nožica. Vendar pa moraš pazit, da je podloženo tako, da se "os" prestavne nožice na roko malo vrti levo/desno.
bol star bol nor!
Odgovori