To je dušilec SLC izpuha.apn ftw napisal/-a:umm mene bi pa zanimalo kaj je tole:
http://www.shrani.si/f/6/ye/3OMqpHDP/1/dsc01004.jpg
http://www.shrani.si/f/2r/jB/3HDYsLL3/1/dsc01005.jpg
http://www.shrani.si/f/2z/si/4qrw4qJM/1/dsc01006.jpg
je to od kerga tomosa (nvm nekaj podobnega sem ze vidu ma mi ne kapne na pamet hmmm?)
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja!
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja!
Pich napisal/-a:To je dušilec SLC izpuha.apn ftw napisal/-a:umm mene bi pa zanimalo kaj je tole:
http://www.shrani.si/f/6/ye/3OMqpHDP/1/dsc01004.jpg
http://www.shrani.si/f/2r/jB/3HDYsLL3/1/dsc01005.jpg
http://www.shrani.si/f/2z/si/4qrw4qJM/1/dsc01006.jpg
je to od kerga tomosa (nvm nekaj podobnega sem ze vidu ma mi ne kapne na pamet hmmm?)
ave pich ^^ty kaj lahko to zbhasem v auspuh od 4ke pa bo kej boljse? xD
Re: Razna vprašanja!
Ne bo nič boljše. Apn izpuh je izdelan čisto drugače. pa itak imam jaz ta dušilec predelan, za boljši rezultat na slc izpuhu.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja!
hmm bom probal u baraki bi mogu bit samo bo tezka najdet ker grem 2x na leto notr ce je sreca naslednjic grem oktobra in se to ne 100% :Spomartin napisal/-a:@apnftw poskusi najti SL ali sprint dušilec, ki gre v konus
Re: Razna vprašanja!
Ali kdo ve, in je že naredu vpis v homologacijski kartonček z lipnik izpuhom za alpinota? Berem po forumih nekateri pravijo, da se da homologirat lipnik izpuh nekateri, da ne ?! Hvala za odgovore!
Re: Razna vprašanja!
lipnika se nemore homologiratzagrador napisal/-a:Ali kdo ve, in je že naredu vpis v homologacijski kartonček z lipnik izpuhom za alpinota? Berem po forumih nekateri pravijo, da se da homologirat lipnik izpuh nekateri, da ne ?! Hvala za odgovore!
homologiraš lahko MF Power,rabiš pa seveda papirje od auspuha
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Re: Razna vprašanja!
Zakaj ga pa potem prodajajo!??? Preglednik na tehničnem je reku, da ga morajo slikat in, da nisi iz dušilca kaj ven pobral pa račun moraš imet (to imam). Je pa res, da nima nobene številke izpuh, če mora to res imet...?pivk123 napisal/-a:lipnika se nemore homologiratzagrador napisal/-a:Ali kdo ve, in je že naredu vpis v homologacijski kartonček z lipnik izpuhom za alpinota? Berem po forumih nekateri pravijo, da se da homologirat lipnik izpuh nekateri, da ne ?! Hvala za odgovore!
homologiraš lahko MF Power,rabiš pa seveda papirje od auspuha
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Razna vprašanja!
vem da je mal bedno uprašanje ampak mi lahko kdo pove kako se zračuna trajanje odprta izpušnega kanala? znam le kdaj se odpre zrčaunat če mi loh kdo prosim pove formulo kako zračunat to.. lp hvala unaprej
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Razna vprašanja!
Spet rabim pomoč
Ker mi je iz ferga pri polnem gasu stalno sekalo ven in sem probal že marikaj, sem se danes lotil še predvžiga. Najprej sem ga nastavil na 1,5mm in sploh ni bilo uredu. Motor je komaj zalaufal in se sploh ni zavrtel... Probal sem vse sorta variant ampak mi nikakor ni uspelo nastaviti vredu. Na koncu sem dobil vsaj približek tistega kar je blo prej, da saj približno tako dela, ampak še vedno slabše :S Uglavnem ni mi jasno kaj delam narobe.
Delal pa sem po principu: najprej odvil svečo in z izvijačem našel ZMT. Potem sem s šublerjem nastavil dolžino od zunanje strani kape (kjer se pritrdi sveča) do bata ko je ta v ZMT. Potem sem to razdaljo podaljšal za 1,5mm in magnet zavrtel v desno toliko, da je šubler nasedel, sepravi našel sem pozicijo bata 1,5mm pred ZMT. Potem sem na bloku in na magnetu zarisal črto. Nato pa sem vrtel magnet in nastavil platine da so se ZAČELE odpirati ko sta se črti pokrili... Ampak ni blo vredu...
A sm se kje zajebu ? Zdej zasledil sem da majo tomosi 1,5mm predvžiga... Jaz imam BT mere na Apn cilindru, bi moral slučajno dati predvžg potem takem 0,8mm ??
Lp Rok
Ker mi je iz ferga pri polnem gasu stalno sekalo ven in sem probal že marikaj, sem se danes lotil še predvžiga. Najprej sem ga nastavil na 1,5mm in sploh ni bilo uredu. Motor je komaj zalaufal in se sploh ni zavrtel... Probal sem vse sorta variant ampak mi nikakor ni uspelo nastaviti vredu. Na koncu sem dobil vsaj približek tistega kar je blo prej, da saj približno tako dela, ampak še vedno slabše :S Uglavnem ni mi jasno kaj delam narobe.
Delal pa sem po principu: najprej odvil svečo in z izvijačem našel ZMT. Potem sem s šublerjem nastavil dolžino od zunanje strani kape (kjer se pritrdi sveča) do bata ko je ta v ZMT. Potem sem to razdaljo podaljšal za 1,5mm in magnet zavrtel v desno toliko, da je šubler nasedel, sepravi našel sem pozicijo bata 1,5mm pred ZMT. Potem sem na bloku in na magnetu zarisal črto. Nato pa sem vrtel magnet in nastavil platine da so se ZAČELE odpirati ko sta se črti pokrili... Ampak ni blo vredu...
A sm se kje zajebu ? Zdej zasledil sem da majo tomosi 1,5mm predvžiga... Jaz imam BT mere na Apn cilindru, bi moral slučajno dati predvžg potem takem 0,8mm ??
Lp Rok
My mechanic told me, "I couldn't fix your brakes, so I made your horn louder."