Fantje!aljo69 napisal/-a:če je a55 mašina mu ne koristi kej dost... ker nemorš štroma zrihtat... ter vrjetno so že kaj spremenili ...ridder napisal/-a:viewtopic.php?f=10&t=345
Enkrat za vselej si zapomnite, razlike v "elektroniki" oz. CDI enoti-njeni zapečeni krivulji- za A55 med 25 km/h in 45 km/h NI!
Zanima me, zakaj vstrajate vedno pri isti debati okoli tega?
Je pa res, da zapečena krivulja limitira vrtljaje motorja. Pomeni, če bi imeli enega spretnega mojstra-podjetje, ki bi lahko v celoti modificiralo zapečeno krivuljo (krivuljo predvžiga) bi s tem naredili dosti več, kot z raznimi dragimi predelavami za A55. Celo več! Lahko bi ta vžig (ta je s pick up-om) montirali na vse tomosove agregate in dosegali večje moči pri isti oz. manjši porabi goriva.
Zakaj ne prinese zamenjava cilindra, izpuha in vplinjača tistega potenciala, katerega si želimo imeti, oz kateri je neizrabljen potencial v teh predelavah? Odgovor je preprost! Ker v zapečeno krivuljo pri višjih obratih spadajo zelo nizki koti predvžiga, ki pa zakasnijo zgorevanje in posledično s tem zmanjšajo tlak pri zgorevanju. Torej če bi komu uspelo narediti neko dodatno elektroniko (celotno vezje s čipom, kot pri skuterjih), bi lahko uporabljali tomosove vžige za vrtljaje do 10.000 1/min, kar pa je že nekaj..
L.p.!