Hvala bom sprobu..Kakšna še druga možnost namesto najlonk ker nvem če ma mati kakšne za stran? Sam s 105 dizo bi bla pa tut poraba mau večja hehePich napisal/-a:Lahko probaš z več plastmi najlonk, vendar pazi da ti jih ne potegne notri. daš najprej naprimer 3 plasti najlonke, če ga še mori daš še eno plast... če ti bo pa začelo trokirati je to znak, da je najlonk preveč. če pa bi se rad brez filtra vozil potem boš moral dati večjo dizo. okrog 105 lepo dela brez filtra.
APN6 BT cilinder problem
Re: APN6 BT cilinder problem
Re: APN6 BT cilinder problem
Ne samo poraba tudi hitrost bi bila večja. Predvidevam, da imaš PHBL uplinjač. poglej, če imajo na cilinder.si kakšen športni filter. potem se moraš pa itak z različnimi dizami igrati, če ga hočeš lepo nastaviti.brut4l napisal/-a:Hvala bom sprobu..Kakšna še druga možnost namesto najlonk? Sam s 105 dizo bi bla pa tut poraba mau večja hehePich napisal/-a:Lahko probaš z več plastmi najlonk, vendar pazi da ti jih ne potegne notri. daš najprej naprimer 3 plasti najlonke, če ga še mori daš še eno plast... če ti bo pa začelo trokirati je to znak, da je najlonk preveč. če pa bi se rad brez filtra vozil potem boš moral dati večjo dizo. okrog 105 lepo dela brez filtra.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN6 BT cilinder problem
To maš tudi prov..Upljinač sicer ni moj mi ga je kolega posodu da sprobam...če bi biu moj si bi ga že kupu Sam imam bing 18 samo ko ga prižgem mi nabije gas do visokih obratov..kot vidit se zajla nč ne zatika..
Re: APN6 BT cilinder problem
"fouš" luft ti nekje vleče zato nabije obrate.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: APN6 BT cilinder problem
Problem sem rešil z najlonkami in sedaj dela ampak se mi še vedno pregreva.Ko se peljem z motorjem mi pod višjim obrati začne nekaj ropotati kot da bi bil počen batni obroček temveč ni!Po kratki vožnji 10-15min se iz cilindra kar kadi in izgublja na moči..Kako ugotoviti če je cilinder mogoče pregret?Nimam pojma zakaj je toliko problemov z bt cilindrom lol
Re: APN6 BT cilinder problem
premajhno dizo maš, ali pa napačno nastavljen vzig, pomoje kar oboje.
lp
lp
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: APN6 BT cilinder problem
vžig je pravilno nastavljen 0.8mm pred ZMT Sedaj imam gor bing 18 moral bi pogledati kakšna diza je notri.Se da še kje dubit kšno večjo?..Glede diz sm razmišlu da je potem bolje kupit dellorto ferg ker je tudi bolši..Katera diza bi bila uredu glede na cly? lp
Re: APN6 BT cilinder problem
Če imaš platinski vžig moraš dati več predvžiga, ker ima navaden užig počasnejši kondenzator. Slc je imel predvžig okrog 1,5-1,7 mm pred zmt, pa je imel praktično enak cilinder kot bt, le da je imel platinski vžig.brut4l napisal/-a:vžig je pravilno nastavljen 0.8mm pred ZMT Sedaj imam gor bing 18 moral bi pogledati kakšna diza je notri.Se da še kje dubit kšno večjo?..Glede diz sm razmišlu da je potem bolje kupit dellorto ferg ker je tudi bolši..Katera diza bi bila uredu glede na cly? lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: APN6 BT cilinder problem
Ali ima original štrom od apn6 platinski vžig?Pich napisal/-a:Če imaš platinski vžig moraš dati več predvžiga, ker ima navaden užig počasnejši kondenzator. Slc je imel predvžig okrog 1,5-1,7 mm pred zmt, pa je imel praktično enak cilinder kot bt, le da je imel platinski vžig.brut4l napisal/-a:vžig je pravilno nastavljen 0.8mm pred ZMT Sedaj imam gor bing 18 moral bi pogledati kakšna diza je notri.Se da še kje dubit kšno večjo?..Glede diz sm razmišlu da je potem bolje kupit dellorto ferg ker je tudi bolši..Katera diza bi bila uredu glede na cly? lp