APN6 BT cilinder problem
APN6 BT cilinder problem
Živjo..na motorju sem imel original cilinder pobrusen na 42+L bat ker mi je bilo premalo sem ga zamenjal z bt cilindrom 42(ki ze dolgo casa ni bil v uporabi) ter kapa od apn6 original.hotel sem dati gor od btja kapo samo ker je prejsni lastnik delal nove navoje na sravfih za prisraufanje cilindra je bilo to nemogoce...na bt cilinder sem dal original fergazer od btja (bing 18).potem sem ugotovil da mi bat touče ob svečko nato sem dodal se 2 tesnili pod kapo pol je blo ok.ko sem motor hotel vzgati ni vzgal pa da si bog..spustil sem se prakrat po klancu nato je vzgal..motor sem segreval nakar je brez razloga crknil..motor sem probal se prakrat vzgat na kurbl,spustil po klancu ampak ni hotel vzgat..malo kasnej se spet probam spustit in spet vzge ter laufa malo vec casa nato spet crkne..ko sem se se enkrat sprobal spustiti sem opazil da mi iz fergazrja piha zrak kjer bi ga moglo not vlect nimam pojma kaj bi lahko bilo narobe...majstri prosim vas za pomoč ker sem že skoraj obupal na bt cilindrom...ko sem imel gor original je delal vse ok..lp
Re: APN6 BT cilinder problem
najprej zadeve sestavi tako kakor so namenjene da paše skupaj, ne pa bt cilinder pa gor apn kapa, spodej pa 2 dihtnge in take cvetke... sestavi tako kot je treba, nato nastavi predvžig (bt cilinder rabi manjši predvžig) in vplinjač in mora laufat če je prej tudi.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: APN6 BT cilinder problem
Težava je po vsej verjetnosti v bencinu...Zdej pipca ni zamašena ker maš isti tank, se prav maš težavo v fergazru. Snemi ga dol, spucaj, preglej če je vse v redu in sestavi nazaj. Zagotovi da maš vsa tesnila cela, da nebi kje fouš zraka uleklo. Kaj pa svečko maš isto kot prej? lahko daš malo večjo temperaturno vrednost, ker se bo vse skupaj mal bolj grelo. Pa namesto da si podložil kapo raje podloži svečko z bakrenimi podložkami, med kapo in cilindrom pa samo eno dihtungo oz. je sploh ne rabš če sta ravna(kapa in cilinder)...Če hočeš jih lahko poravnaš s 1000 šmerglom(daš na šipo šmergl, ker je ravna in pol s krožnimi gibi brusiš cilinder ter kapo). Najbolje bi blo pa še če zamenjaš stojne vijake in daš na motor BT glavo.brut4l napisal/-a:Živjo..na motorju sem imel original cilinder pobrusen na 42+L bat ker mi je bilo premalo sem ga zamenjal z bt cilindrom 42(ki ze dolgo casa ni bil v uporabi) ter kapa od apn6 original.hotel sem dati gor od btja kapo samo ker je prejsni lastnik delal nove navoje na sravfih za prisraufanje cilindra je bilo to nemogoce...na bt cilinder sem dal original fergazer od btja (bing 18).potem sem ugotovil da mi bat touče ob svečko nato sem dodal se 2 tesnili pod kapo pol je blo ok.ko sem motor hotel vzgati ni vzgal pa da si bog..spustil sem se prakrat po klancu nato je vzgal..motor sem segreval nakar je brez razloga crknil..motor sem probal se prakrat vzgat na kurbl,spustil po klancu ampak ni hotel vzgat..malo kasnej se spet probam spustit in spet vzge ter laufa malo vec casa nato spet crkne..ko sem se se enkrat sprobal spustiti sem opazil da mi iz fergazrja piha zrak kjer bi ga moglo not vlect nimam pojma kaj bi lahko bilo narobe...majstri prosim vas za pomoč ker sem že skoraj obupal na bt cilindrom...ko sem imel gor original je delal vse ok..lp
Upam, da sm ti pomagu
lp, Simon
Re: APN6 BT cilinder problem
bom probal dati gor kapo od btja..samo ker so navoji prekratki nemorm dubit gor matice kako nastavim predvžig?golnar napisal/-a:najprej zadeve sestavi tako kakor so namenjene da paše skupaj, ne pa bt cilinder pa gor apn kapa, spodej pa 2 dihtnge in take cvetke... sestavi tako kot je treba, nato nastavi predvžig (bt cilinder rabi manjši predvžig) in vplinjač in mora laufat če je prej tudi.
Re: APN6 BT cilinder problem
stojnike moraš druge dobit. od bt/atx so cca 10-15mm daljši, potem bo pa šla tut bt glava gor
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: APN6 BT cilinder problem
tesnila so ok ker kompresija je zelo dobra.svečka je ista super bosna f80.bom zamenjal stojne vijake sedaj in poročam..Težava je po vsej verjetnosti v bencinu...Zdej pipca ni zamašena ker maš isti tank, se prav maš težavo v fergazru. Snemi ga dol, spucaj, preglej če je vse v redu in sestavi nazaj. Zagotovi da maš vsa tesnila cela, da nebi kje fouš zraka uleklo. Kaj pa svečko maš isto kot prej? lahko daš malo večjo temperaturno vrednost, ker se bo vse skupaj mal bolj grelo. Pa namesto da si podložil kapo raje podloži svečko z bakrenimi podložkami, med kapo in cilindrom pa samo eno dihtungo oz. je sploh ne rabš če sta ravna(kapa in cilinder)...Če hočeš jih lahko poravnaš s 1000 šmerglom(daš na šipo šmergl, ker je ravna in pol s krožnimi gibi brusiš cilinder ter kapo). Najbolje bi blo pa še če zamenjaš stojne vijake in daš na motor BT glavo.
Upam, da sm ti pomagu
lp, Simon
Re: APN6 BT cilinder problem
Uspelo mi je dat gor bt kapo ampak še vedno noče vžgati..
Re: APN6 BT cilinder problem
čak a tebi s fergazerja vn piha namesto not vleče?
kak bat imaš noter? a si kaj predeloval bat?
kak bat imaš noter? a si kaj predeloval bat?
Re: APN6 BT cilinder problem
haha ja šele zdej sm opazu kva sm napisu ne piha mi ven iz fergazerja samo vse je mokro od bencina..pravtako mi teče ven iz frgazrjaSime*1995 napisal/-a:čak a tebi s fergazerja vn piha namesto not vleče?
kak bat imaš noter? a si kaj predeloval bat?
Re: APN6 BT cilinder problem
plovček se ti je zataknu ali pa kaj podobnega. problem je naverjetneje v fergu