apn tuning
apn tuning
zdravo, mam par uprašanj. prjatu ma uno čist novo štirko, pa ni alpino, ma un alu cilindr tavelik pa to. zdej a se na tem cilindtu splača podlagat- dvigat kanale, in če se to nardi, bi delalo z 15,5 fergom??. no ker on hoče met še original auspuh, al pa namontirat unga od tastare štirke , mi mal povejte kaj naj predelam na auspuhu. tud druge ideje so dobrodošle, pa pls brez kakih kitov pa tega sranja. hvala
daj gas ,da mašina diha!!
Re: apn tuning
tomosatx napisal/-a:zdravo, mam par uprašanj. prjatu ma uno čist novo štirko, pa ni alpino, ma un alu cilindr tavelik pa to. zdej a se na tem cilindtu splača podlagat- dvigat kanale, in če se to nardi, bi delalo z 15,5 fergom??. no ker on hoče met še original auspuh, al pa namontirat unga od tastare štirke , mi mal povejte kaj naj predelam na auspuhu. tud druge ideje so dobrodošle, pa pls brez kakih kitov pa tega sranja. hvala
kaj pa je to druga kot alpino ? am take bol na izi predelave so lipnik, peta brzina pa 14 zobnik spredaj (ma motor dost navora še) pa menda se odstrani dihtunga na glavi za boljšo kompresijo ... pa filter se odpre da dobi več zraka pa večjo dizo ... s tem predelavam bi mogu dosečt 65-70km/h
Re: apn tuning
Ravno učeraj sem rihtal poštarju tak moped. Original izpuh se mu je zamašil po 2000 km tako, da ni vlekla niti 2 prestava.
Z samo menjavo izpuha z izpuhom od stare 4 ne pridobiš preprosto nič, končna po ravnini je bila 48 po original števcu, drugih predelav nism delal.
Vendar če mislite probavat dajte:
Izpuh od APN-a, treba je prekrivit krivino pa paše gor, vse kar je v airboxu se sprazne+ večja diza v ferg, nižanje glave, 5 prestava in protikonus v izpuh, in nato menjava prenosev tako da vse lepo razvrti.
S tako predelavo grem stavit da bi dosegel realnih caa. 70 km/h
Samo zrihtaj bremze, ker te originalne, so po 2000 prevoženih bile tako uničene, da se skor nemoreš več ustavit.
Z samo menjavo izpuha z izpuhom od stare 4 ne pridobiš preprosto nič, končna po ravnini je bila 48 po original števcu, drugih predelav nism delal.
Vendar če mislite probavat dajte:
Izpuh od APN-a, treba je prekrivit krivino pa paše gor, vse kar je v airboxu se sprazne+ večja diza v ferg, nižanje glave, 5 prestava in protikonus v izpuh, in nato menjava prenosev tako da vse lepo razvrti.
S tako predelavo grem stavit da bi dosegel realnih caa. 70 km/h
Samo zrihtaj bremze, ker te originalne, so po 2000 prevoženih bile tako uničene, da se skor nemoreš več ustavit.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: apn tuning
Pozdravljen!
Iz tega originalnega cilindra se da izvleči dosti več moči kot jo premore bt.
Če nebi nič spreminjal kotov, in bi samo širil kanale v stran, bi pridobil ogromno, ker tile majhni kanalčki so enaki automaticovim in z nepredelanim cilindrom in drugim izpuhom je razlika kot dan in noč, ko se ga pa konkretno napili pa se zadevi zmeša! Pol pa 19mm fergazer in nek dober izpuh pa je res taprava osa.
L.p!
Aleš!
Iz tega originalnega cilindra se da izvleči dosti več moči kot jo premore bt.
Če nebi nič spreminjal kotov, in bi samo širil kanale v stran, bi pridobil ogromno, ker tile majhni kanalčki so enaki automaticovim in z nepredelanim cilindrom in drugim izpuhom je razlika kot dan in noč, ko se ga pa konkretno napili pa se zadevi zmeša! Pol pa 19mm fergazer in nek dober izpuh pa je res taprava osa.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com