ja kaj je pa te res? če nebi blo tak pol bi rossi tankal pri petroluVasja. napisal/-a:Pich oprosti samo to kaj si napisal enostavno ni res!
Kateri bencin tankate v vaš moped?
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
rossekdj napisal/-a:1x sem tankal n a tusevi pumpi in sem natankal 5l od tega 2l vode cista resnica nikoli vec ne tankam na tus pumpi samo na petrolovi se pa tts olje in je to to .
Jaz pa skoz hodim na MOL ali pa OMW, ker smo enkrat primerjali bencin v prozornih flašah, in je razlika vidna že na oko...
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
No potem mi pa ti razloži in me popravi, če sem napisal kaj drugače kot tukaj piše. http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/ne ... 1042259426Vasja. napisal/-a:Pich oprosti samo to kaj si napisal enostavno ni res!
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
S tem se ne strinjam preveč!Pich napisal/-a:Več oktanski bencin pomeni samo to, da lahko motor deluje na višjem kompresijskem razmerju ne da bi motor pri tem utrpel škodo. mazanje ostaja enako. torej če v motor natočiš visoko oktanski bencin, ne da bi motorju povečal kompresijo ne bo nobene razlike v moči motorja, ker tak bencin ni nič bolj exsploziven od običajnega bencina, je samo bolj stisljiv.
EDIT: z več oktanskim bencinom se motor manj segreva in lepše teče, kot z navadnim bencinom.
S člankom se pa popolnoma strinjam, pa še lepo enostavno in ne preveč strokovno je napisan!
Več oktanski bencin je bolj eksploziven in ravno zaradi tega se pojavlja problem, če tankamo višje oktansko gorivo v motorje, ki so po standardih narejeni oz. njihov vžig prilagojen na nižje oktansko gorivo. Prav zaradi te večje eksplozivnosti pride pri omenjenih motorjih do klenkanja, ker prihaja zaradi večje eksplozivnosti goriva do hitrejšega predvžiga. Toliko pa si mojstra, da ti je verjetno popolnoma jasno v kolikor prihaja do prehitrega vžiga lahko to na motor deluje zaviralno. Enostavno povedano na batni sestav deluje kontra sila in povzroča večjo trpenje tako ojnice kot ostalih stvari. Če pa bi se vžig prilagodil oktanom primerno pa bi verjetno pridobili kakšno malenkost z višje oktanskim gorivom. Če si članek prebral ti to vse lepo opiše. Je pa še tukaj verjetno veliko več precizne teorije in prakse kot si lahko predstavljamo. Jaz si vedno stvari skušam predstavljati na enostaven način, podobno kot je v članku napisano.
Super članek, kapo dol!
Lp
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
... ma kaj res noben ne zastopi...
po domače povedano: večje število oktanov pomeni da bencin potrebuje ostrejše pogoje za samovžig- torej večjo kompresijo ali večjo temperaturo ( pa da ne bo pomote... to ne pomeni da se bol greje, ampak pomeni da se recimo 95 oktanski pri istem tlaku samovžge pri 100°C, 100 oktanski pa se pri istem tlaku samovžge pri 120°C)
po domače povedano: večje število oktanov pomeni da bencin potrebuje ostrejše pogoje za samovžig- torej večjo kompresijo ali večjo temperaturo ( pa da ne bo pomote... to ne pomeni da se bol greje, ampak pomeni da se recimo 95 oktanski pri istem tlaku samovžge pri 100°C, 100 oktanski pa se pri istem tlaku samovžge pri 120°C)
bol star bol nor!
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
To pa je čisto po domače tako je ja.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Preberi si članek še enkrat ali večkrat, dokler ne boš doumel, da do klenkanja pride zaradi premalo in ne zaradi preveč oktanov. pa še to naj dodam. več oktanski bencin se težje vžge kot manj oktanski. ti si vse zamešal.Vasja. napisal/-a:S tem se ne strinjam preveč!Pich napisal/-a:Več oktanski bencin pomeni samo to, da lahko motor deluje na višjem kompresijskem razmerju ne da bi motor pri tem utrpel škodo. mazanje ostaja enako. torej če v motor natočiš visoko oktanski bencin, ne da bi motorju povečal kompresijo ne bo nobene razlike v moči motorja, ker tak bencin ni nič bolj exsploziven od običajnega bencina, je samo bolj stisljiv.
EDIT: z več oktanskim bencinom se motor manj segreva in lepše teče, kot z navadnim bencinom.
S člankom se pa popolnoma strinjam, pa še lepo enostavno in ne preveč strokovno je napisan!
Več oktanski bencin je bolj eksploziven in ravno zaradi tega se pojavlja problem, če tankamo višje oktansko gorivo v motorje, ki so po standardih narejeni oz. njihov vžig prilagojen na nižje oktansko gorivo. Prav zaradi te večje eksplozivnosti pride pri omenjenih motorjih do klenkanja, ker prihaja zaradi večje eksplozivnosti goriva do hitrejšega predvžiga. Toliko pa si mojstra, da ti je verjetno popolnoma jasno v kolikor prihaja do prehitrega vžiga lahko to na motor deluje zaviralno. Enostavno povedano na batni sestav deluje kontra sila in povzroča večjo trpenje tako ojnice kot ostalih stvari. Če pa bi se vžig prilagodil oktanom primerno pa bi verjetno pridobili kakšno malenkost z višje oktanskim gorivom. Če si članek prebral ti to vse lepo opiše. Je pa še tukaj verjetno veliko več precizne teorije in prakse kot si lahko predstavljamo. Jaz si vedno stvari skušam predstavljati na enostaven način, podobno kot je v članku napisano.
Super članek, kapo dol!
Lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Ja halo do klenkanja pride, če prihaja do prehitrega ali prepoznega predvžiga. Do prepoznega vžiga pa pride zato, ker ni gorivo dovolj eksplozivno, če je bolj eksplozivno pride prej do predvžiga, zato pa se nastavlja pred vžig. Če se vžig prepozno zgodi se tudi ustvarja sila ob nepravem trenutku( klenkanje).Torej, do klenkanja pride v obeh primerih ali pri predoziranjo ali pri premalo doziranju oktanov. Verjamem, da več oktanski bencin težje vžge, kaj pa se dogaja z takšnim bencinom, ko je že vžgan? Je bolj eksploziven v primerjavi z manj oktanskim? Logično je, da rabimo večjo kompresijo ( več stiska ), da prižgemo več oktanski bencin. Saj jaz nisem trdil, da za več oktanskega ne rabiš več kompresije. Ampak konec koncev, če nalijemo v avto, ki ima mašino naštelano na standarde 95 oktanov in bi po teoriji sodeč predvžig priredili na 100 oktanskim bencin bi verjetno pridobili kaj na moči. Ker koliko je meni jasno je več oktanski bencin tudi bolj eksploziven. Seveda pa bi negativno verjetno vplivali na samo delovanje mašine po drugi strani, saj kompresijsko razmerje verjetno ne bi zadostovalo. Brez veze debatiramo, če odkrito premislimo, smo vsi veliki laiki kar se tega tiče.
Torej povejma posplošeno, več oktanski bencin je bolj eksploziven in rabi več kompresije za vžig.
Pa brez zamere!
Lp
Torej povejma posplošeno, več oktanski bencin je bolj eksploziven in rabi več kompresije za vžig.
Pa brez zamere!
Lp
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
klenkanje se ob prepoznem vžigu ne pojavi... klenka ko ojnico zabiva v napačno stran, to se lahko zgodi le prej kot pride bat do vrha, ko gre že dol, ga ne more več v nasprotno stran zabit
bol star bol nor!
Re: Kateri bencin tankate v vaš moped?
Kar se tega tiče si ti velik laik. včasih smo v fičke, ki so ponavadi pili 95 oktanski bencin točili tudi 98 oktanskega. pa nikomur ni prišlo na misel, da bi premaknil predvžig. Vasja mislim, da je že čas, da nehaš govoriti nekaj na pamet, ker je več kot očitno, da nimaš pojma. še enkrat naj povem. oktansko število nima nobene zveze z močjo motorja. tudi ni več oktanski bencin bolj eksploziven. v istih pogojih delovanja ni nobene razlike v moči motorja, torej fičko je bil enako močan ali si točil 95 ali pa 98. do klenkanja pride samo v primeru, če ima bencin premajhno oktansko število, obratno ni možno. ti lahko naliješ v svoj avtomobil 160 oktanski bencin brez da bi storil kaj drugega in avto bo predel kot mucek. Ni res, da potrebuje več oktanski bencin večjo kompresijo za vžig. avtomobili ki točijo 100 oktanskega so lahko močnejši od tistih ki točijo 95 vendar samo na račun večje kompresije. bencina pa imata enako energijsko vrednost in si nista v ničemer različna razen v tem, da je eden bolj stisljiv kot drugi. Upam, da sva s tem zaključila debato ali pa ti more to kar sem jaz napisal potrditi še kdo drugi?Vasja. napisal/-a:Ja halo do klenkanja pride, če prihaja do prehitrega ali prepoznega predvžiga. Do prepoznega vžiga pa pride zato, ker ni gorivo dovolj eksplozivno, če je bolj eksplozivno pride prej do predvžiga, zato pa se nastavlja pred vžig. Če se vžig prepozno zgodi se tudi ustvarja sila ob nepravem trenutku( klenkanje).Torej, do klenkanja pride v obeh primerih ali pri predoziranjo ali pri premalo doziranju oktanov. Verjamem, da več oktanski bencin težje vžge, kaj pa se dogaja z takšnim bencinom, ko je že vžgan? Je bolj eksploziven v primerjavi z manj oktanskim? Logično je, da rabimo večjo kompresijo ( več stiska ), da prižgemo več oktanski bencin. Saj jaz nisem trdil, da za več oktanskega ne rabiš več kompresije. Ampak konec koncev, če nalijemo v avto, ki ima mašino naštelano na standarde 95 oktanov in bi po teoriji sodeč predvžig priredili na 100 oktanskim bencin bi verjetno pridobili kaj na moči. Ker koliko je meni jasno je več oktanski bencin tudi bolj eksploziven. Seveda pa bi negativno verjetno vplivali na samo delovanje mašine po drugi strani, saj kompresijsko razmerje verjetno ne bi zadostovalo. Brez veze debatiramo, če odkrito premislimo, smo vsi veliki laiki kar se tega tiče.
Torej povejma posplošeno, več oktanski bencin je bolj eksploziven in rabi več kompresije za vžig.
Pa brez zamere!
Lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa