par uprašanj u vezi z pušo v cilindru;
iz katerega materjala točno (mogoče zlitina?) je puša ? iz gusa ?
motorjeu z pušo nism meu kej dost tok da nimam dost izkušn; a je možno da se puša v (aluminij) cilindru "premalo" hladi ? nek občutek mam če bi motor gonu da se puša notri nebi dost hladila,to je samo moje mnenje nevem kaj se res dogaja notri.
to sprašujem zato,če bi se lotu obnove E90 cilindra z pušo kar doma.
da dam notr pušo fi46
na puši pa nardim 6-8 deljenih pretočnih (4 so itak že u originalu) in deljen izpušni kanal,z zelo velikimi koti ... to bi moglo it ko sneta sekera z izpuhom 190°-195° ?
ni še nič narjeno sm sprašujem kako je vaše mnenje glede tega
ja, original pretočne raje pusti tko kot je, razen pač malo jih dvigneš če je treba. boost kanal oz 2 bi blo verjetno zelo dobr, sesanje na lamelo itk, glede deljenega izpušnega je pa težko, zarad že večkrat omenjenega pregrevanja delitvene stene in posledično bi prijemalo bat. lahko sicer tam enostavno narediš večjo toleranco, ampak jz tega nebi delal. za začetek bi enojni kanal dvignu kolkr bi pač mislu, in poširal kolikor gre.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
sklopka in ceu menjalnik je problem ja,pa tut ležišča in ležaji nevem če bi zdržala
ampak drugače bi to moglo kar letet če bi se naštelalo dobr usaj js tok mislm