hvala ma še gdo mogoč kak načrt?pomartin napisal/-a:sicer ni to to kar sem iskal... mogoče pa ti bo kaj pomagalo.
http://www.mikroe.com/sr/magazine/3broj ... /3b123.gif
LP
TOMOS APN MHR 70ccm LC
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
:)
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
brez test lamp
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
pa je to uredi brez vezja? pa ka je sploh bulš če je vezje pri bateriskem užigu?Rookie napisal/-a:
brez test lamp
:)
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
tako so običajne platine vezane, tista lučka je da vidš če dela
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
Evo en mali update:
Mal sm se spravo na alu ploščo bloke, umes pa še neki z elektriko ustvarjam,..
Magnet za elektriko sm začeu delat
to sm lepo počasa z fiberco odrezo, da je čim bol ravno, zdej sam še na stružnco dam, da bo u nulo točno,..
Maget ma zdej teže cca 230g,, po struženju bo pa tam cca 220g
pol sm še sprobo mal na mašino dat
tuki pa že počas zbiram dele za vezje
Alu plošča:
Še mal označt kok bo lamelni gor biu
Pa mal sm začeu še z obdelavo blokov:
To je za enkrat to
Mal sm se spravo na alu ploščo bloke, umes pa še neki z elektriko ustvarjam,..
Magnet za elektriko sm začeu delat
to sm lepo počasa z fiberco odrezo, da je čim bol ravno, zdej sam še na stružnco dam, da bo u nulo točno,..
Maget ma zdej teže cca 230g,, po struženju bo pa tam cca 220g
pol sm še sprobo mal na mašino dat
tuki pa že počas zbiram dele za vezje
Alu plošča:
Še mal označt kok bo lamelni gor biu
Pa mal sm začeu še z obdelavo blokov:
To je za enkrat to
:)
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
lepo delaš
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
Fajn fajn tole bo hudobija. Maš kej problemov z obdelavo aluminija al se lepo dela?
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
brez problema gre, mam dobr reskar, tko da ni problemov z aluminijem, usaj za enkrat še ne, tko da počasa bo neki ratalo iz tega jaKVASoooO napisal/-a:Fajn fajn tole bo hudobija. Maš kej problemov z obdelavo aluminija al se lepo dela?
:)
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
malo po kmečko malo bol po domače
Re: TOMOS APN MHR 70ccm LC
Evo spet en mali update, da naute misnli da sm odustau od projekta, res da bol počasa delam, ampak neki bo mnda ratalo, POČASA
Za enkrat sm še pri obdelavi alu plošče, prvo ka sm še naredo je, da si jo odzgori mal znižo, zarad lamelnega ventila, da je čim bližje cilindru:
od zgori bo pa treba še mal pošvasat, ker je bla prej izvrtina za pršraufat ploščo skup, al pa tut ne, bom mogoč sam distančnik naredo, no bom še vido naprej kako bo stanje
pol pa je blo treba lamelni ventil premaknt še bol proti boost kanalu, za enkrat sm ga približo za 9mm, dva milimetra bosta pa šla dol še na sprednjem delu alu plošče, ko bojo zvareni bloki, če bo slučajno kej zvilo, da bom zraunau,..:
pol začeu sm tut z obdelavo pretočnih kanalov:
na sliki je desn že končan levi pa v začetku obdelave ( no na sliki prvi je že obdelan, drugi na začetku,..):
nekak tko bo pa stvar zgledala, ko bo končana, z seveda še popravkom alu plošče od zunaj,.:
taka je pa stvar v prerezu :
na sliki desni pretok končan,.. ( no na sliki je glih obratno, levi končan,..)
začetek obdelave levega pretočnega ( na sliki desnega)
dokončana oba pretočna:
nekak tko pa zgleda končni izdelek, no ki pa ki je potrebno še kak detaljček popravt, drgač pa z pretočnimi in boost kanalom spredaj je fertik, od zadaj bom pa obdelo, ko bom pofrezo bloke, tko da bom uskladiu bloke in ploščo:
Zdej mam še neki obdelave pri lamelnem ventilu, tko da bo zmes čimlepše potovala v boost kanal, to morm še mal obdelat na alu plošči, ko bom končau s tem, grejo bloki na frezanje, potem pa še obdelava blokov, in še dodatne obdelave alu plošče, potem pa varjenje teh dveh delov skup potem pa še ohišje za lamelni ventil ( tri stranice še, ena je že na alu plošči), in še to pol navarit gor, potem sledi predelave gredi, in potem pa seveda najvažnejše, ZAGON MOTORJA, če seveda ne bo prišlo kej umes,..
to je za enkrat to,.
Za enkrat sm še pri obdelavi alu plošče, prvo ka sm še naredo je, da si jo odzgori mal znižo, zarad lamelnega ventila, da je čim bližje cilindru:
od zgori bo pa treba še mal pošvasat, ker je bla prej izvrtina za pršraufat ploščo skup, al pa tut ne, bom mogoč sam distančnik naredo, no bom še vido naprej kako bo stanje
pol pa je blo treba lamelni ventil premaknt še bol proti boost kanalu, za enkrat sm ga približo za 9mm, dva milimetra bosta pa šla dol še na sprednjem delu alu plošče, ko bojo zvareni bloki, če bo slučajno kej zvilo, da bom zraunau,..:
pol začeu sm tut z obdelavo pretočnih kanalov:
na sliki je desn že končan levi pa v začetku obdelave ( no na sliki prvi je že obdelan, drugi na začetku,..):
nekak tko bo pa stvar zgledala, ko bo končana, z seveda še popravkom alu plošče od zunaj,.:
taka je pa stvar v prerezu :
na sliki desni pretok končan,.. ( no na sliki je glih obratno, levi končan,..)
začetek obdelave levega pretočnega ( na sliki desnega)
dokončana oba pretočna:
nekak tko pa zgleda končni izdelek, no ki pa ki je potrebno še kak detaljček popravt, drgač pa z pretočnimi in boost kanalom spredaj je fertik, od zadaj bom pa obdelo, ko bom pofrezo bloke, tko da bom uskladiu bloke in ploščo:
Zdej mam še neki obdelave pri lamelnem ventilu, tko da bo zmes čimlepše potovala v boost kanal, to morm še mal obdelat na alu plošči, ko bom končau s tem, grejo bloki na frezanje, potem pa še obdelava blokov, in še dodatne obdelave alu plošče, potem pa varjenje teh dveh delov skup potem pa še ohišje za lamelni ventil ( tri stranice še, ena je že na alu plošči), in še to pol navarit gor, potem sledi predelave gredi, in potem pa seveda najvažnejše, ZAGON MOTORJA, če seveda ne bo prišlo kej umes,..
to je za enkrat to,.
:)