ti že js povem da bo noro
drgač pa bi nek prašu... zakaj si nisi izbral lamo- mislm zaradi prisilnega hlajenja... je pa res da če se boš redno vozil boš moral "redno" brusit cilinder (in če maš lamo ti pusti le 1 brušenje). tkole je pr mojmi sosedi: lamo 42-d6 v malo manj kot 1 letu "znucan" na 42,3, lamo 42- senior tud neki tazga...
oboje se je vrtelo, in se še vrti v višave... sam cilinder pa zgleda d kr plahni...
Drgač pa ima d leti tole
Vsaka D6 ima različne mere, zato ne moraš reči, da imaš D6 mere. vem kakšni so okvirji, ki niso nobena skrivnost, ne vem pa zakaj bi te moral to spraševati na ZS. mene zanima, kakšne mere imaš ti v tem cilindru in če hočeš jih lahko napišeš tukaj, ker kot rečeno tople vode nisi odkril.
ne pretiravaj z koti ker lahko se zgodi da zadeva nebo vozna. jaz z sesanjem nebi šou preko 170. še rajši bi mel 160 ker drugače bo moč res samo na visokih obratih in v zelo ozkem območju, kar pa pomeni da boš pri prestavljanju v višjo prestavo pado pod tisto optimalno območje in ziher nebo šlo tak vreji kot če daš malo majnše kote