Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

ja to so boosti ja. ampak svinsko za naredit ker je premalo placa.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a PVL »

Pred leti mi je dal kolega idejo za take booste,pa je reku da je zlo težko,pa sm naredu na apn cilindru,sam se mi je mal ponesrečil in je pršu en boost preveč do površine tko da sm opustu,pol je vidu kaj sm jz zajebu je pa on drgač naredu in mu je dobr ratal na apn cilindru :) Mora bit pa fi do max 38,5.
Bagy
auspuh lager
Prispevkov: 3
Pridružen: To Jan 04, 2011 6:03 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Bagy »

Zanima me kak merite kote odpiranja. eni merijo kar premo s pomikom... samo kolko jaz vem je pomik pa kot v sinusnem razmerju.

Zanima me še kakšno mora bit kompresijsko razmerje 2T, in kako se sploh izračuna? al meriš od roba izpušnega kanala al vzameš cel volumen celindra?

lp ...
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Bagy napisal/-a:Zanima me kak merite kote odpiranja. eni merijo kar premo s pomikom... samo kolko jaz vem je pomik pa kot v sinusnem razmerju.

Zanima me še kakšno mora bit kompresijsko razmerje 2T, in kako se sploh izračuna? al meriš od roba izpušnega kanala al vzameš cel volumen celindra?

lp ...
Jaz ga zmerim tako da na magnet pritrdim degree wheel, pač okrogel list v velikosti cd-ja, kateri ima narisane stopinje od 0 do 360. Pol pa odčitaš stopinje ko bat kanal odpre in ko ga zapre. Pol pa odšteješ in dobiš kot odpiranja. Za odčitavanje pa vzamem eno šibko oziroma malo močnejši drot ki ga pritrdim na vijak od mašine(0 stopinj naštimam ko je bat v ZMT-zgornji mrtvi točki). Kot se da tudi izračunat, je mislm da Pich v eni temi objavil program s katerim izračunaš kot odpiranja ali pa izračunaš peš po formulah. Dobiš jih v knjigi Two stroke tuning od Graham Bella.

Lp
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Imaš rise port v tehničnem arhivu, pa si izračunaj približne kote odprtja. kompresija za 50cc je lahko ob uporabi 100 oktanskega bencina do 15:1, odvisno kako visoko imaš postavljen izpušni kanal. če računaš do začetka izpušnega kanala pa 7,8:1.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Bagy
auspuh lager
Prispevkov: 3
Pridružen: To Jan 04, 2011 6:03 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Bagy »

Pich napisal/-a:Imaš rise port v tehničnem arhivu, pa si izračunaj približne kote odprtja. kompresija za 50cc je lahko ob uporabi 100 oktanskega bencina do 15:1, odvisno kako visoko imaš postavljen izpušni kanal. če računaš do začetka izpušnega kanala pa 7,8:1.
kolega se je na strojni pozanimal pa mu je profesor rekel da je razmerje do 12. meri pa se od spodnje mrtve lege ne pa od kanala... 8:1 razmerje če meriš pri kanalu je kr volko. moraš fajn met kanale napiljene... nwm no.. ma kdo mogoče kake podatke o orginal apn celindri?..lp
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Glej. kompresijsko razmerje pri dvotaktnem motorju je nekaj čisto drugega kot pri štiritaktnem. kompresijo lahko meriš po UCR (uncorected) ali CCR (corected) compression ratio. če računaš po prvem sistemu zajameš celotno prostornino valja in je lahko kompresija precej večja kot pri štiritaktnem motorju, zato, ker motor prične kompromirati šele od zgornjega roba izpušnega kanala naprej. druga varianta je vsaj kar se tiče dvotaktnega motorja bolj pravilna, ker izračunaš volumen od vrha izpušnega kanala pa do vrha cilindra. torej od tam naprej kjer se kompresija dejansko začne. če izdeluješ glavo po tem sistemu potem ima glava za apn večjo prostornino kot glava za denimo eno specialko. verjetno mi ni treba poudarjati, da bi apn imela z d6 glavo precej preveliko kompresijo. če pa računaš po UCR-u prideta obe glavi z enako prostornino in če bi naprimer naredil glavo, ki bi imela kompresijo idealno za apn in jo dal na d6 bi le ta imela precej premalo kompresije. če mi še ne verjameš pa poglej v tehnični arhiv v knjigo Grahama Bella.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a PVL »

Kot je napisal Pich. Za trapped compression se držiš med 6,5:1 do 8,4:1,odvisno od goriva in setupa.
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

lahko kdo kej več pove o primerjavi med ctx in predelanim(podložen+nižan, glava na squish+ nek soliden resonančni izpuh in ferg) lamotom..navor, končna?
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
uporabnik007
auspuh lager
Prispevkov: 19
Pridružen: To Jan 04, 2011 5:54 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a uporabnik007 »

ko noč in dan :lol:
Odgovori