ToMoS atx power

Predstavite nam svoj projekt
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a filius »

apn6s freek napisal/-a:poglej kaj je stisnil uporabnik pvl iz slc cilindra
tko da naj dela tako kot on hoče
jst bi dal na tvojem mestu napiljen bt ali pa slc celinder
dobro bi bilo tudi s a35.
Samo predalagam, vem kaj je PVL stisnil iz Sl cilindra, in tut vem kakšen je tist drugi CTX cilinder ki ga ima tudi predelanega, tukaj je že stvar kubiature, ima več navora, veliko večjo končno itd... Sedaj odvisno od lastnika, sam imam raje motor kateri vleče, na pa neke navite 50 katero moraš silit v obrate da sploh kam prideš,+ če sm prav razumel PVL-ja tista mašina ko ima gor SL cilinder, mora na vsakih 500 Km menjat gred ker je stvar tako navita... Zdej mi pa ti povej, če boš na vsakih 500 Km menjal gred tesnila in ostalo? Dvomim...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a cerar »

filius napisal/-a:
apn6s freek napisal/-a:poglej kaj je stisnil uporabnik pvl iz slc cilindra
tko da naj dela tako kot on hoče
jst bi dal na tvojem mestu napiljen bt ali pa slc celinder
dobro bi bilo tudi s a35.
Samo predalagam, vem kaj je PVL stisnil iz Sl cilindra, in tut vem kakšen je tist drugi CTX cilinder ki ga ima tudi predelanega, tukaj je že stvar kubiature, ima več navora, veliko večjo končno itd... Sedaj odvisno od lastnika, sam imam raje motor kateri vleče, na pa neke navite 50 katero moraš silit v obrate da sploh kam prideš,+ če sm prav razumel PVL-ja tista mašina ko ima gor SL cilinder, mora na vsakih 500 Km menjat gred ker je stvar tako navita... Zdej mi pa ti povej, če boš na vsakih 500 Km menjal gred tesnila in ostalo? Dvomim...

povej zakaj da nebi menjal??
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a dolinar »

cerar napisal/-a:
filius napisal/-a:
apn6s freek napisal/-a:poglej kaj je stisnil uporabnik pvl iz slc cilindra
tko da naj dela tako kot on hoče
jst bi dal na tvojem mestu napiljen bt ali pa slc celinder
dobro bi bilo tudi s a35.
Samo predalagam, vem kaj je PVL stisnil iz Sl cilindra, in tut vem kakšen je tist drugi CTX cilinder ki ga ima tudi predelanega, tukaj je že stvar kubiature, ima več navora, veliko večjo končno itd... Sedaj odvisno od lastnika, sam imam raje motor kateri vleče, na pa neke navite 50 katero moraš silit v obrate da sploh kam prideš,+ če sm prav razumel PVL-ja tista mašina ko ima gor SL cilinder, mora na vsakih 500 Km menjat gred ker je stvar tako navita... Zdej mi pa ti povej, če boš na vsakih 500 Km menjal gred tesnila in ostalo? Dvomim...

povej zakaj da nebi menjal??
mogoč nimamo vsi dnara ko dreka? :lol:
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a cerar »

to je res, sam kdo je reku da se boš vsak dan vozu na nevem kakšne razdalje
to maš lepo za vikend da ga steraš 8-)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a koroman »

boljše da daš ctx pa malo kanale napiliš na recimo e90 mere pa en 24 al pa 26 ferg gor pa bo tudi sekalo
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5233
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

ja to more sam lastnik vedet za kaj bo motor uporabljal
al za vsakdanjo vožnjo, za občasne vožnje ,za daljše vožnje
in potem izbere mašino oz. predelavo
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a filius »

Tako ja, ker rečmo če boš mel motor za vsakdanjo vožnjo je bol e90 mašino pa speljuješ ko star ata, gre realnih 90 če ni kj predelana, pa lavfa kr dolg ane, če maš pa za izživljat, pa rečmo za tak namen kokr PVl 6 da jo zgonš, oz čimveč potegnit ven to je pa druga stvar...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
ToMoS
batzajla
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne Nov 29, 2009 7:43 pm

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a ToMoS »

kot sm se povedal,namen imam narest obedve masini,ctx masino in pa atx masino.ampak najprej se bo sestavla skup atx masina,k bo pa kej vec dnarja pa se ctx;)seveda pa se bo motor zapeljal samo ob kaksnem lepem vremenu,imam druge motorje za vsakdanjo vozno:)drugace pa malo napredka,dobil sem nov dellorto PHBG 19AS.jutr dam posvasat glavo da se bo izdelal squis.uporabnik cerar pa kar pridno dela 6 prestav:Dtako da se dela na motorju!
v petek slike!!
uporabnik007
auspuh lager
Prispevkov: 19
Pridružen: To Jan 04, 2011 5:54 pm

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a uporabnik007 »

Glavo neboš pošvasal kar tako... ker se bo preveč spenilo, raje jo znizaj.
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: ToMoS atx power

Odgovor Napisal/-a pomartin »

uporabnik007 napisal/-a:Glavo neboš pošvasal kar tako... ker se bo preveč spenilo, raje jo znizaj.
res da se peni... sam pošvasat pa se jo kljub temu da ;)
bol star bol nor!
Odgovori