Samo predalagam, vem kaj je PVL stisnil iz Sl cilindra, in tut vem kakšen je tist drugi CTX cilinder ki ga ima tudi predelanega, tukaj je že stvar kubiature, ima več navora, veliko večjo končno itd... Sedaj odvisno od lastnika, sam imam raje motor kateri vleče, na pa neke navite 50 katero moraš silit v obrate da sploh kam prideš,+ če sm prav razumel PVL-ja tista mašina ko ima gor SL cilinder, mora na vsakih 500 Km menjat gred ker je stvar tako navita... Zdej mi pa ti povej, če boš na vsakih 500 Km menjal gred tesnila in ostalo? Dvomim...apn6s freek napisal/-a:poglej kaj je stisnil uporabnik pvl iz slc cilindra
tko da naj dela tako kot on hoče
jst bi dal na tvojem mestu napiljen bt ali pa slc celinder
dobro bi bilo tudi s a35.
ToMoS atx power
Re: ToMoS atx power
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: ToMoS atx power
filius napisal/-a:Samo predalagam, vem kaj je PVL stisnil iz Sl cilindra, in tut vem kakšen je tist drugi CTX cilinder ki ga ima tudi predelanega, tukaj je že stvar kubiature, ima več navora, veliko večjo končno itd... Sedaj odvisno od lastnika, sam imam raje motor kateri vleče, na pa neke navite 50 katero moraš silit v obrate da sploh kam prideš,+ če sm prav razumel PVL-ja tista mašina ko ima gor SL cilinder, mora na vsakih 500 Km menjat gred ker je stvar tako navita... Zdej mi pa ti povej, če boš na vsakih 500 Km menjal gred tesnila in ostalo? Dvomim...apn6s freek napisal/-a:poglej kaj je stisnil uporabnik pvl iz slc cilindra
tko da naj dela tako kot on hoče
jst bi dal na tvojem mestu napiljen bt ali pa slc celinder
dobro bi bilo tudi s a35.
povej zakaj da nebi menjal??
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: ToMoS atx power
mogoč nimamo vsi dnara ko dreka?cerar napisal/-a:filius napisal/-a:Samo predalagam, vem kaj je PVL stisnil iz Sl cilindra, in tut vem kakšen je tist drugi CTX cilinder ki ga ima tudi predelanega, tukaj je že stvar kubiature, ima več navora, veliko večjo končno itd... Sedaj odvisno od lastnika, sam imam raje motor kateri vleče, na pa neke navite 50 katero moraš silit v obrate da sploh kam prideš,+ če sm prav razumel PVL-ja tista mašina ko ima gor SL cilinder, mora na vsakih 500 Km menjat gred ker je stvar tako navita... Zdej mi pa ti povej, če boš na vsakih 500 Km menjal gred tesnila in ostalo? Dvomim...apn6s freek napisal/-a:poglej kaj je stisnil uporabnik pvl iz slc cilindra
tko da naj dela tako kot on hoče
jst bi dal na tvojem mestu napiljen bt ali pa slc celinder
dobro bi bilo tudi s a35.
povej zakaj da nebi menjal??
Janim8 počivaj v miru.
Re: ToMoS atx power
to je res, sam kdo je reku da se boš vsak dan vozu na nevem kakšne razdalje
to maš lepo za vikend da ga steraš
to maš lepo za vikend da ga steraš
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: ToMoS atx power
boljše da daš ctx pa malo kanale napiliš na recimo e90 mere pa en 24 al pa 26 ferg gor pa bo tudi sekalo
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5233
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: ToMoS atx power
ja to more sam lastnik vedet za kaj bo motor uporabljal
al za vsakdanjo vožnjo, za občasne vožnje ,za daljše vožnje
in potem izbere mašino oz. predelavo
al za vsakdanjo vožnjo, za občasne vožnje ,za daljše vožnje
in potem izbere mašino oz. predelavo
Re: ToMoS atx power
Tako ja, ker rečmo če boš mel motor za vsakdanjo vožnjo je bol e90 mašino pa speljuješ ko star ata, gre realnih 90 če ni kj predelana, pa lavfa kr dolg ane, če maš pa za izživljat, pa rečmo za tak namen kokr PVl 6 da jo zgonš, oz čimveč potegnit ven to je pa druga stvar...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: ToMoS atx power
kot sm se povedal,namen imam narest obedve masini,ctx masino in pa atx masino.ampak najprej se bo sestavla skup atx masina,k bo pa kej vec dnarja pa se ctx;)seveda pa se bo motor zapeljal samo ob kaksnem lepem vremenu,imam druge motorje za vsakdanjo vozno:)drugace pa malo napredka,dobil sem nov dellorto PHBG 19AS.jutr dam posvasat glavo da se bo izdelal squis.uporabnik cerar pa kar pridno dela 6 prestav:Dtako da se dela na motorju!
v petek slike!!
v petek slike!!
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 19
- Pridružen: To Jan 04, 2011 5:54 pm
Re: ToMoS atx power
Glavo neboš pošvasal kar tako... ker se bo preveč spenilo, raje jo znizaj.
Re: ToMoS atx power
res da se peni... sam pošvasat pa se jo kljub temu dauporabnik007 napisal/-a:Glavo neboš pošvasal kar tako... ker se bo preveč spenilo, raje jo znizaj.
bol star bol nor!