Vidim, da ti je lamelni ventil malenkost v napoto, da bi ti lahko lepo mešanca stekla tudi v boost kanal... Prodaj odmaknit lamelnega bol ven, ter omogoči lep flow še v boost pretočni kanal...Loredan napisal/-a:tako zgleda blok, ni tako kot mor bit, a drugače ni šlo
Zdej ima cilinder narjene kote 196° 132°
Cilindru lahko tudi slrajšaš srajčko spodaj pri tem boost kanalu, ampak ne preveč. Cilindru, če se kanali je odpirajo popolnoma oz ni v fazi, ga podloži. Če ga boš podložil, si zrihtaj strugara, da ti ga bo na vrhu dol pobral. Sicer pa na tem cilindru nimaš kaj več za podlagat in odvzemat, saj že ima kar visok timing glede na to, da je gusnat sport cilinder, ki dosega ob tuningu približno 10-11 konjev. Predlagam ti, da vsameš s6 sport pro Alu cilinder za minarelli agregat... po usnovi ima cilinder dobre pretočne kanale ter velik uzpušni kanal. Tistega če podložiš, ter zgoraj pobereš, da gaš v fazo, in mu nastaviš squisha približno 0.4mm, bo sekalo. Za timinge ti pa predlagam, da ne presežeš 195 stopinj za izpuh in 130 za sesalne. Takšne timinge ima marsikateri dober HE cilinder...
Drugače zelo dober projekt, pohvale vreden.