Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Koti vseh kanalov se morajo klapati. povečevanje samo enega ali drugega ne da pravih rezultatov. će naprimer večaš samo izpušni kanal sicer pridobiš na obratih, ni pa potrebne moči, ki bi tem obratom omogočila, da se zvrtijo na cesti.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
_luke_
vplinjač
Prispevkov: 392
Pridružen: Sr Maj 05, 2010 7:20 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _luke_ »

Točno tako kot je povedal pich!

Tistim ki ste amaterji, pa vam prisrčno odsvetujem degree wheel (stopinjski krog za merjenje kotov kanalov). Kakor sm opazu je Pich v Tehnični arhiv dodal program ki ti z nekaj podatki (dost enostavno zmerjenimi podatki) zračuna kot kanala v decimalko!

Ko meriš s stopinskim krogom, se takoj zmotiš za 5°!
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a golnar »

če si zadevo dobr prštimaš se teško zmotiš za več kot 2 stopinji.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

Aha to misliš Rise Port? Sam tole men ni prov nč jasn :D connecting rod lenght- a je to hod? kaj je stroke? current port duration pa desired duration of the port tud nevem kaj pomen :D

In kaj potem ko te podatke vneseš? Kaj so tiste številke ki se izpišejo?

Hvala za odgovore :)
Janim8 počivaj v miru.
007
Mojster
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe Jul 02, 2010 12:50 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a 007 »

Connecting rod legnt= dolžina ojnice.
Stroke = hod.
Curent port duration = trenutni kot kanala
Desired port duration = željeni kot kanala.

Potem pa malo čaraš iz programom. Ker te bo vrjetno zanimala pretvorba iz mm v stopnije pač v desired port duration vpisuj kote dokler ne prideš na željene mm. Če te zanima koliko mm je od vrha roba cyl do kanala v tvojem cyl potem vpiši v desired port duration nek kot in ga spreminjaj dokler ne prideš na mero, ki si jo prej izmeril v cyl (gledaš "distance UDC port"). Če boš vpisal nevem 185° in dobil mero 30mm potem je to to.

Degree whell je lahko kar precizen tudi do 1° ampak je pač odvisno od tebe koliko se znajdeš da prideš do te preciznosti. Rise port ni noben quick fix, da prideš do 0,01° natančnosti samo zato ker si prej izmeril dolžino z šublerjem. To kar merite so pač mertive na mizi, kjer se pač predvideva da je rob cyl tudi TDC ko se pa enkrat cyl montira na blok se pa ta zadeva lahko premeni kar hitro in veliko jih na take in podobne stvari kar pozabi.
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a PVL »

_buco_ napisal/-a:
PVL napisal/-a:Pri večini tomos cilindrov če jih daš na highend maš težave s stenami,treba stalno kontrolirat. Ni to le težava lamota. Lih rihtam en HE ctx in je težav ker ma stojne vijake preveč skup pa pr usisu zmanka mesa, zgorn rob izp kanala ma pa tud okol 1mm stene s tem da sm kanale dol zamaknu.

Koliko konjev bo imel potem ta CTX cilinder, da je že dovora o HE ? Meni je znano, da so He cilindri, vsaj za 49ccm mopede, skutere in podobno od 19 pa do približno 24KM, kar se tiče premera 47.5mm (+/- 0.1) kar je 70ccm.

Izraz HE sm uporabil ker se je tako izrazil Pich za svojga lamota. S tem nisem mislil na skuterje in njihove kite pač pa na max predelan tomos cilinder. Pač ko uložiš več deset ur v nek cilinder,ga rezkaš,variš,stružiš,sam izdelaš deljen izpušni kanal,preračunaš time area,ga namesto za max moč pri 6000rpm narediš za max moč pri 12000+rpm, itd. pol takmu tomos cilindru lahko rečeš da je zelo predelan,ali z izrazom highend pač. Nič ne rečem za konje ker nevem.
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

aha, hvala za odgovore. zanima me še samo koliko mm je douga apn ojnica?

edit: aja pa a se kanale meri od zgornjega ali spodnjega roba proti vrhu?
Zadnjič spremenil dolinar, dne Če Dec 30, 2010 12:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
_buco_
zariban cilinder
Prispevkov: 111
Pridružen: Če Dec 09, 2010 1:05 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _buco_ »

PVL napisal/-a:
_buco_ napisal/-a:
PVL napisal/-a:Pri večini tomos cilindrov če jih daš na highend maš težave s stenami,treba stalno kontrolirat. Ni to le težava lamota. Lih rihtam en HE ctx in je težav ker ma stojne vijake preveč skup pa pr usisu zmanka mesa, zgorn rob izp kanala ma pa tud okol 1mm stene s tem da sm kanale dol zamaknu.

Koliko konjev bo imel potem ta CTX cilinder, da je že dovora o HE ? Meni je znano, da so He cilindri, vsaj za 49ccm mopede, skutere in podobno od 19 pa do približno 24KM, kar se tiče premera 47.5mm (+/- 0.1) kar je 70ccm.

Izraz HE sm uporabil ker se je tako izrazil Pich za svojga lamota. S tem nisem mislil na skuterje in njihove kite pač pa na max predelan tomos cilinder. Pač ko uložiš več deset ur v nek cilinder,ga rezkaš,variš,stružiš,sam izdelaš deljen izpušni kanal,preračunaš time area,ga namesto za max moč pri 6000rpm narediš za max moč pri 12000+rpm, itd. pol takmu tomos cilindru lahko rečeš da je zelo predelan,ali z izrazom highend pač. Nič ne rečem za konje ker nevem.
Aha, torej to so za vas HE... no me pa vseeno zanima, kako si sam narediš deljen izpušni kanal ?
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a sales0 »

Najverjetneje vzame cilinder, ga vpne v stružnico in izstruži toliko materijala koliko se le da, nato pa naredi aluminijasto pušo z deljenim izpušnim ter kanali kot pač želi, nato zapreša pušo v cilinder in da cilinder na nov nanos nikasila.
@PVL popravi me, če sem se zmotil.



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

Obstaja mnogo lažja pot. cilinder daš na utopno erozijo, kjer ti s klinasto elektrodo naredijo utor. v ta utor ustaviš kos aluminija, ki je identičen elektrodi in ga zavariš. seveda pa je potem potrebno stvar obdelati in na novo nanesti nikasil.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori