3. Batni obroček

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
tomostuning
kriva felna
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a tomostuning »

kaj pa če bi bat zbrusil na lunico, Kolko se sploh lahko pa kak se zbrusi???
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomostuning napisal/-a:kaj pa če bi bat zbrusil na lunico, Kolko se sploh lahko pa kak se zbrusi???
Nič lunce. bat se samo naravnost odreže. za nepiljene mašine naj bi bil dolg okoli 46mm.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a PVL »

Zadevo s 3 obročki sm sprobal iz razloga ker se na vsake tok pojavi tema o tem. Če ima motor ok bat in ok cilinder gre motor preizkušeno slabše s 3 obročki,saj zaustavlja mašino. Pojavijo se težave:slabo vžiga motor,pod nizkimi takoj crkne,med vožnjo gre malo slabše. Tudi v klanec negre motor nič bol,da nebo pomote. Tko da to odsvetujem.
Uporabniški avatar
tomostuning
kriva felna
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a tomostuning »

Pich napisal/-a:
tomostuning napisal/-a:kaj pa če bi bat zbrusil na lunico, Kolko se sploh lahko pa kak se zbrusi???
Nič lunce. bat se samo naravnost odreže. za nepiljene mašine naj bi bil dolg okoli 46mm.
To je za apn cilinder al je za BT tudi enako dolg. Ker BT ma kanal pod kotom pa ga bat prej odpre, al nima to nič veze.
Uporabniški avatar
tomostuning
kriva felna
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a tomostuning »

PVL napisal/-a:Zadevo s 3 obročki sm sprobal iz razloga ker se na vsake tok pojavi tema o tem. Če ima motor ok bat in ok cilinder gre motor preizkušeno slabše s 3 obročki,saj zaustavlja mašino. Pojavijo se težave:slabo vžiga motor,pod nizkimi takoj crkne,med vožnjo gre malo slabše. Tudi v klanec negre motor nič bol,da nebo pomote. Tko da to odsvetujem.
Ja sem si prmislo pa nebom dal not 3 obročkov
Hvala!! :)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomostuning napisal/-a:
Pich napisal/-a:
tomostuning napisal/-a:kaj pa če bi bat zbrusil na lunico, Kolko se sploh lahko pa kak se zbrusi???
Nič lunce. bat se samo naravnost odreže. za nepiljene mašine naj bi bil dolg okoli 46mm.
To je za apn cilinder al je za BT tudi enako dolg. Ker BT ma kanal pod kotom pa ga bat prej odpre, al nima to nič veze.
Bt bat je že dolg 46mm. ne ga rezat, ker ti motor ne bo šel nikamor.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomostuning
kriva felna
Prispevkov: 69
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 6:20 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a tomostuning »

Ja original je take mere samo jaz sem ga ži menjal pa sem dal not meteor 38L, ker drugega nisem dobil, ti so pa daljši od navadniga BT
Uporabniški avatar
sales0
vplinjač
Prispevkov: 466
Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
Kontakt:

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a sales0 »

pomartin napisal/-a:
sales0 napisal/-a:3. obroček na bat dajat je tako kot, če bi človeku dodajal še eno nogo! Zakaj +1 noga, če lahko greš po dveh bolje kot po treh nogah?
Isto je pri obročkih!
Važno je da imaš dobro obdelano vrtino in tekalno površino cilindra, dober bat+ obročki in seveda vse skupaj lepo noter voženo(ajnfaranje).
Če tako narediš bo motor kot nov.
Če imaš visoko vrtečo mašino pa daš bat na samo en obroček noter in je zadeva to to.
Če boš dodal 3. obroček bo večja obraba cilindra, vse skupaj se bo grelo kot peč in nebo se zavrtelo nikamor.



L.p!



Aleš!
govoriš iz izkušenj glede delovanja z 3. obročkom?
Jap ker sem pri 16tih letih imel apn-ko z navadnim 42mm batom na 3 obročke in je brezveze, ker ne dosežeš pozitivnega rezultata z tem.
Je že PVL povedal razloge zakaj ne dajat.



L.p!



Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
007
Mojster
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe Jul 02, 2010 12:50 am

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a 007 »

Hehe 3 obročki ja bolje dat 4 al pa 6 če se jih spravi gor, bo več kompresije. Obročki so zelo dobrodošli pri nižjih vrtljajih zato ker se bat pomika počasi in je dovolj časa, da se tlak porazgubi med vsemi mikroskopskimi špranjami ki so po celem cyl ter batu. Pri višjih vrtljajih pa nimaš od obročkov nič kaj pretirane koristi, ker enostavno ni časa, da bi se kompresija porazgubila iz komp. prostora, povzročajo pa dosti trenja ter posledično dodatno zaviranje ter gretje.
Uporabniški avatar
Pukovnik
kriva felna
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne Dec 19, 2010 10:39 pm
Kraj: Podravski Koridor

Re: 3. Batni obroček

Odgovor Napisal/-a Pukovnik »

Sem govoril z enim majstrom... potem tudi nekje zasledil da en na Mađarskem delat takšne bate... takšnih dimenzij,... da bi tut v tomosa lahko dal...

Majster je rekel, da so že to pred 20leti experimentirali, vendar ni to to,... moped je len... predvsem če je original ali lažje predelan. Ne splača se s tem ubadat drugače povedano.

Če pa je kakšna skrivnost glede tega, kako more bit kaj nareto, da pride to kaj do izraza pa bi blo zanimivo slišat. Sliši se namreč dobro a ne...

Po moje, kot so rekli,.. boljše vrtino oz. kanale obdelat in druge stvari :P

lp
>> T'PoWer <<
Odgovori