to pomeni da se potem kontra odpira če te prav razumem?macula napisal/-a:Pri nonotovem flexerju sem zamenjal te sornike ki so v sklopki iz ene luknje na drugo, tako kot delajo pri flekserjih za ameriški trg, ker imajo amerikanci omejitev 35km/h..
in seveda gre bolj, sedaj ko sem prestavil iz ene luknje v drugo. prb 5-7km/h se pozna..
Tomos DMP 70cc sprinter
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
koroman napisal/-a:to pomeni da se potem kontra odpira če te prav razumem?macula napisal/-a:Pri nonotovem flexerju sem zamenjal te sornike ki so v sklopki iz ene luknje na drugo, tako kot delajo pri flekserjih za ameriški trg, ker imajo amerikanci omejitev 35km/h..
in seveda gre bolj, sedaj ko sem prestavil iz ene luknje v drugo. prb 5-7km/h se pozna..
ja če jih samo premakneš se kontra odpirajo
če jih pa obrneš okol, tko da fedr gleda na zunanjo stran, ne proti mašini, pol se pa spet prau odpirajo
(jst mam tko narjen)
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
ne razumem kaj bi s tem dejansko pridobil. sicer res da je smer odpiranja važna ampak da bi pa bilokaj pridobil pa mislim da ne ker če se širi se itak širi navzven neglede na to kak je obrnjeno...
aja nekaj važnega! ve kdo mogoče kak bi povečal oprijem na šlalci? kak ma puch rešeno?
aja nekaj važnega! ve kdo mogoče kak bi povečal oprijem na šlalci? kak ma puch rešeno?
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
Ja u tomosu tako delajo, sem biu na praks tam 3 tedne, pa so delal tako, pa sem še jaz tako naredu pri nonotu, pa je bil to prvi tuning pri tistmu motorju, pa je šou pol trideset.. Mensezdi da fedr drugače tišči, pa ga počasnej odpre..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
update...
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
sicer lepo, pa vem, da je sprinter...
sam jst bi rajš dau gor pokromirane fedre
sam jst bi rajš dau gor pokromirane fedre
Rajko, Rajko kak si lep,
manjka ti še svinjski rep,
manjka ti še svinjska glava,
pa boš svinja čisto prava!
manjka ti še svinjski rep,
manjka ti še svinjska glava,
pa boš svinja čisto prava!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
sej je pa dober. ampak jaz bi na njegovem mestu kr prišvasal nekak zadni del na štel. razn če to res nebi blo izvedljivo. pa če že bi se rajši odločo za street racer kot sprinter
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
nihajke so zdej fixne, lufta nikjer
na nihajkah je treba narest še nožnike oz. tačke
višina od tal do sredine sedeža je cca 60cm
na nihajkah je treba narest še nožnike oz. tačke
višina od tal do sredine sedeža je cca 60cm
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
še spredaj ga znižaj. vzami vilco narazn in odžagaj vzmet za kake 3 cm potem pa nazaj tisti šraufek boš vido keri in nazaj skupaj. rezulatat bo malenkost nižji moped ki pa bo še vedno mel nekaj vzmetenja nebo čisto trd
Re: Tomos DMP 70cc sprinter
sm gledal na nizozemski forumih, da jih večina to nardikoroman napisal/-a:še spredaj ga znižaj. vzami vilco narazn in odžagaj vzmet za kake 3 cm potem pa nazaj tisti šraufek boš vido keri in nazaj skupaj. rezulatat bo malenkost nižji moped ki pa bo še vedno mel nekaj vzmetenja nebo čisto trd
sam potem moram obadva fedra enako skrajšat, da nebo potem en krak višji od drugega?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!