Jst mam kr najlonko (žabe iz najlona). Pri meni dobro dela z dvema plastema, ampak to ni nujno da bo pri tebi enako. Pritrdiš jo pa še najlažje kar z vezico. Na koncu pa filter (najlonko), prepojiš z nafto, da se ti smeti tolk na prijemljejo nanj .Aja pa potrebna je ponovna nastavitev fergazerja. Zvok je kar lep, pa drago ni
mahkota motor more bit tih na niskih ne pa da neki kozla peleš se pa 30(booooooo booo), ni ga lepšga ko je motor tih ko pa pride na obrate se mu pa odpizdi
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
to je to klemen
se čist strinjam motor mora na malo višjih obratih dat več od sebe kot gdaj koli
na pamet govorim na 6000 obratov se mu mora začeti pipat
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Aja da nebo pomote, tak filter imam jst na fergazerju BING 12. Klemenm2 pri meni zaradi takšnega filtra pod nizkimi obrati nima nič manj moči in se prav tako kar lepo zavrti.
gasper mahkota napisal/-a:Aja da nebo pomote, tak filter imam jst na fergazerju BING 12. Klemenm2 pri meni zaradi takšnega filtra pod nizkimi obrati nima nič manj moči in se prav tako kar lepo zavrti.
jst pa lohka tole potrdim!
lepo se zvrti skosi vse brzine, glas je super in ima moč
fantje, treba se znajdt
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Js tudi priporočam kšno najlonko al pa kej tazga...Za filter je škoda dnarja+če ga boš dal na apn ga boš težko ke mim gištela oviu. In tudi s filtrom ne bo šel motor nič bolše kakor z najlonko oz. brez filtra in tudi motor ne bo na nič drugačnem razponu obratov vlekel(sprobano na BT-ju s K&N)