Predelave pogonske sile mopeda
filius
specjalka
Prispevkov: 3946 Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am
Odgovor
Napisal/-a filius » Ne Okt 31, 2010 2:33 pm
entipck napisal/-a: 25km\h wtf???????
kaki ferg si imel to? od 30ccm minimotota???
original apn-ka z 10-34 prenosi nemore it prav hitreje... Speljavaš z 3 prestavo kamot, daš v 4 in se pelješ tistih 30 km/h...
Na navitih mašinah nevem, sam vem da APN-ka z 10 zobnikom negre nikamor....
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
bevk
zažgan bat
Prispevkov: 84 Pridružen: So Jun 19, 2010 11:54 am
Odgovor
Napisal/-a bevk » Pe Nov 05, 2010 11:17 pm
klemenm2 napisal/-a: aja?
jst sem šel pa z mojo poštarsko šestko z 10 zobnikom pa 42 batom 25km/h kako je potem lahko tvoj moped pardon motor raketa?
ja s takim prenosi grejo 25km/h samo poštarska jajca
bevk
zažgan bat
Prispevkov: 84 Pridružen: So Jun 19, 2010 11:54 am
Odgovor
Napisal/-a bevk » Pe Nov 05, 2010 11:20 pm
filius napisal/-a: entipck napisal/-a: 25km\h wtf???????
kaki ferg si imel to? od 30ccm minimotota???
original apn-ka z 10-34 prenosi nemore it prav hitreje... Speljavaš z 3 prestavo kamot, daš v 4 in se pelješ tistih 30 km/h...
Na navitih mašinah nevem, sam vem da APN-ka z 10 zobnikom negre nikamor....
ja drgač apn z 10 zobnikam gre 50-60 drgač j pa 10 zobnik narejen za u klanc ne za ravnino
bevk
zažgan bat
Prispevkov: 84 Pridružen: So Jun 19, 2010 11:54 am
Odgovor
Napisal/-a bevk » Pe Nov 05, 2010 11:22 pm
jdivja2
glava cilindra
Prispevkov: 570 Pridružen: Ne Dec 13, 2009 8:52 am
Kraj: Negova
Odgovor
Napisal/-a jdivja2 » So Nov 06, 2010 8:45 am
to pa ne.jaz sem menjal prenose pri tanovi na 15/33,tecnigas,malo nižana kapa,odrezan bat na usisni strani... in zavrti prenose res lepo kar mi ih stara apn 6 nikoli ni
največja štajerska laž je To še spijemo pa gremo
bevk
zažgan bat
Prispevkov: 84 Pridružen: So Jun 19, 2010 11:54 am
Odgovor
Napisal/-a bevk » So Nov 06, 2010 5:23 pm
jdivja2 napisal/-a: to pa ne.jaz sem menjal prenose pri tanovi na 15/33,tecnigas,malo nižana kapa,odrezan bat na usisni strani... in zavrti prenose res lepo kar mi ih stara apn 6 nikoli ni
ne jst to mislem na tistih apn 6 s ta velkmu cilindram pa ta lenti avspuham k se ne more na konc odšramfat
jdivja2
glava cilindra
Prispevkov: 570 Pridružen: Ne Dec 13, 2009 8:52 am
Kraj: Negova
Odgovor
Napisal/-a jdivja2 » So Nov 06, 2010 6:00 pm
bevk napisal/-a: jdivja2 napisal/-a: to pa ne.jaz sem menjal prenose pri tanovi na 15/33,tecnigas,malo nižana kapa,odrezan bat na usisni strani... in zavrti prenose res lepo kar mi ih stara apn 6 nikoli ni
ne jst to mislem na tistih apn 6 s ta velkmu cilindram pa ta lenti avspuham k se ne more na konc odšramfat
ja saj jaz mam z alu cilindrom to je to
največja štajerska laž je To še spijemo pa gremo
PiZdeK6_
mašina
Prispevkov: 1489 Pridružen: Sr Feb 03, 2010 5:31 pm
Kraj: Poljčane- Rogaška slatina
Odgovor
Napisal/-a PiZdeK6_ » So Nov 06, 2010 7:36 pm
jas sem mel 11 zobnik... vse navadno edino 5 prestava pa je šla realnih 50 km/h