Zdravo
Mene pa zanima kakšna je razlika med prednjimi vilicami atx/bt/ctx. Kot jaz vem so od atx/bt iste od ctx pa daljše - kolikšna je ta razlika v cm?
Kakšna je pa razlika med dolžino med križi enih in drugih? A samo od bt-ja niso povezane na spodnji strani (nad kolesom)?
Predelujem tori-ja v chopper varijanto pa iščem neke daljše predje vilice, ker sedaj imam od apn in so prekratke
Hvala vsem za odgovore.
razlika med vilicami atx/bt/ctx
Re: razlika med vilicami atx/bt/ctx
BT pa ATX vilce so isti fi (vzmetna noga)-30mm se mi zdi.
CTX ma pa debelejše vzmetne noge, 32 mm.
Razmerje med križi je isto (luknje trikotov zgoraj in spodaj razmik vzmetnih nog oz. naleg ob pesto kolesa)
Saj paše direkt CTX felga v BT vilice in obratno (bt v CTX), tudi pozicija zavorne čeljusti je ista, premer diska je isti (čeprov zgleda CTX-ov bl masiven).
Dolžina(višina) je pa nekak CTX = ATX+3cm = BT+8cm.
Kolkr jest vem, morjo pa mostiček vse vilce met, drgač jih piga.
Se pa rado polomijo noski za vijak mostička, predvsem CTX-u. Pr BT ju to funkcijo-se mi zdi- opravlja nosilec blatnika.
CTX ma pa debelejše vzmetne noge, 32 mm.
Razmerje med križi je isto (luknje trikotov zgoraj in spodaj razmik vzmetnih nog oz. naleg ob pesto kolesa)
Saj paše direkt CTX felga v BT vilice in obratno (bt v CTX), tudi pozicija zavorne čeljusti je ista, premer diska je isti (čeprov zgleda CTX-ov bl masiven).
Dolžina(višina) je pa nekak CTX = ATX+3cm = BT+8cm.
Kolkr jest vem, morjo pa mostiček vse vilce met, drgač jih piga.
Se pa rado polomijo noski za vijak mostička, predvsem CTX-u. Pr BT ju to funkcijo-se mi zdi- opravlja nosilec blatnika.
Re: razlika med vilicami atx/bt/ctx
Če prav razumem so vilice od atx-a 5 cm daljše od bt-jevih.
A so potem od bt-ja sploh kaj daljše od apn-novih?!?
A so potem od bt-ja sploh kaj daljše od apn-novih?!?
Re: razlika med vilicami atx/bt/ctx
kako je z tem mostičkom?js ga nimam gor in uvija vilice?mogoče ravno zard tega?P Blade napisal/-a:BT pa ATX vilce so isti fi (vzmetna noga)-30mm se mi zdi.
CTX ma pa debelejše vzmetne noge, 32 mm.
Razmerje med križi je isto (luknje trikotov zgoraj in spodaj razmik vzmetnih nog oz. naleg ob pesto kolesa)
Saj paše direkt CTX felga v BT vilice in obratno (bt v CTX), tudi pozicija zavorne čeljusti je ista, premer diska je isti (čeprov zgleda CTX-ov bl masiven).
Dolžina(višina) je pa nekak CTX = ATX+3cm = BT+8cm.
Kolkr jest vem, morjo pa mostiček vse vilce met, drgač jih piga. Se pa rado polomijo noski za vijak mostička, predvsem CTX-u. Pr BT ju to funkcijo-se mi zdi- opravlja nosilec blatnika.
Re: razlika med vilicami atx/bt/ctx
Trdic, se mi zdi da zelo malo-ene 3 cm, več si ne bi upal rečt. Ke rso na 6/4-ki skor normalno gor...mogoče je moped mičkeno bolj visok pol (spredi).
Bt je bil pač 'cestak' in je pr tleh. ATX in CTX pa sta 'endurce', in sta bla posledično bolj visoka nasajena. Fušta je pr vseh treh motorjih ISTA (AT), z raznimi dodanimi plehci npr BT za ror; CTX za daljšo ritko in mono...Obstajal je tudi NTX za Nizozemsko, to je bil pa CTX z mašino od atx-a-50cc.
JA, če ti govoriš o vilcah APN, unih starih, oljnih do leta nekje 90 (nimajo une harmonike gor), jih piga, ker ni mostička. To se je men dogajal na 6-ki '87. To semi zdi da je bil en feler...ker dejanko, ko so predstavl 6-ko, je bla nova samo kvadratna fušta , blatniki in kesl. Zadnja prema, prve vilce, fedri zadi, 18 col gume, mašina itd. je pa iz šterke. Mostiček pol odpate, ker je prvi blatnik plastičnjak, privit spodaj na trikotnik, dočim na 4-ki je bil pa prek U nosilca na spodnjem delu vzmetnih nog, kar je dajalo oporo. (stari a3 frči style)
Bolj skret apn rata po letu 90..vilce na mast, tanka prema zadaj, črna mašina...no ja, dobi pa 12V razsvetljavo in mostiček.
Bt je bil pač 'cestak' in je pr tleh. ATX in CTX pa sta 'endurce', in sta bla posledično bolj visoka nasajena. Fušta je pr vseh treh motorjih ISTA (AT), z raznimi dodanimi plehci npr BT za ror; CTX za daljšo ritko in mono...Obstajal je tudi NTX za Nizozemsko, to je bil pa CTX z mašino od atx-a-50cc.
JA, če ti govoriš o vilcah APN, unih starih, oljnih do leta nekje 90 (nimajo une harmonike gor), jih piga, ker ni mostička. To se je men dogajal na 6-ki '87. To semi zdi da je bil en feler...ker dejanko, ko so predstavl 6-ko, je bla nova samo kvadratna fušta , blatniki in kesl. Zadnja prema, prve vilce, fedri zadi, 18 col gume, mašina itd. je pa iz šterke. Mostiček pol odpate, ker je prvi blatnik plastičnjak, privit spodaj na trikotnik, dočim na 4-ki je bil pa prek U nosilca na spodnjem delu vzmetnih nog, kar je dajalo oporo. (stari a3 frči style)
Bolj skret apn rata po letu 90..vilce na mast, tanka prema zadaj, črna mašina...no ja, dobi pa 12V razsvetljavo in mostiček.
Re: razlika med vilicami atx/bt/ctx
mislim glede BT vilic,onih starejših k imajo zgledajo nekako krajše.tist original nima tistga motička?P Blade napisal/-a:Trdic, se mi zdi da zelo malo-ene 3 cm, več si ne bi upal rečt. Ke rso na 6/4-ki skor normalno gor...mogoče je moped mičkeno bolj visok pol (spredi).
Bt je bil pač 'cestak' in je pr tleh. ATX in CTX pa sta 'endurce', in sta bla posledično bolj visoka nasajena. Fušta je pr vseh treh motorjih ISTA (AT), z raznimi dodanimi plehci npr BT za ror; CTX za daljšo ritko in mono...Obstajal je tudi NTX za Nizozemsko, to je bil pa CTX z mašino od atx-a-50cc.
JA, če ti govoriš o vilcah APN, unih starih, oljnih do leta nekje 90 (nimajo une harmonike gor), jih piga, ker ni mostička. To se je men dogajal na 6-ki '87. To semi zdi da je bil en feler...ker dejanko, ko so predstavl 6-ko, je bla nova samo kvadratna fušta , blatniki in kesl. Zadnja prema, prve vilce, fedri zadi, 18 col gume, mašina itd. je pa iz šterke. Mostiček pol odpate, ker je prvi blatnik plastičnjak, privit spodaj na trikotnik, dočim na 4-ki je bil pa prek U nosilca na spodnjem delu vzmetnih nog, kar je dajalo oporo. (stari a3 frči style)
Bolj skret apn rata po letu 90..vilce na mast, tanka prema zadaj, črna mašina...no ja, dobi pa 12V razsvetljavo in mostiček.
Re: razlika med vilicami atx/bt/ctx
bi mogle met. NA naotranji strani ene take luknje, kamor pride isto en nosilc za blatnik.
Sem pa tud že dobil pobrušene noslice za mostiček (no na ATX-vilcah), pa pobarvano, in je zgledal, k d tega ni...
Sem pa tud že dobil pobrušene noslice za mostiček (no na ATX-vilcah), pa pobarvano, in je zgledal, k d tega ni...
Re: razlika med vilicami atx/bt/ctx
hvala ga bom probal doma naredistP Blade napisal/-a:bi mogle met. NA naotranji strani ene take luknje, kamor pride isto en nosilc za blatnik.
Sem pa tud že dobil pobrušene noslice za mostiček (no na ATX-vilcah), pa pobarvano, in je zgledal, k d tega ni...