zgodba se je začela ko sm kupil atx-a vsega zaprašenega.. motor je bil zariban, stal je pa 10 let.
ko sm ga odprl sm bil presenečen saj je bila gred vsa rjasta in zaštopana
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
naredil sem generalno komplet nove fag ležaje + semeringe+ tesnila, 42 bt cilinder kanali junior mere, 42 navaden bat zato da bo dolgo živel =) gred sem dal obnoviti ter gor močnejšo ojnico ROCKET
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
bat je tolkel v glavo motorja in prevelika kompresija da mi je spihalo 2 dihtungi od glave. problem sem rešil tako da sem dobil kapo od petke ki ima večji izgorevalni prostor in bat se ni več zaletaval =) če želite lahko slikam dihtungo kako jo je odprlo.
lipnik... zanimivo da imam na motorju novo svečko super bosna f100 pa mi dela brez problema je lepe rjave kavne barve =)
kot nekateri trdijo da se 42 bt cly pregrevajo.. meni deluje čisto normalno brez pregrevanja je pa res da je vse nastavljeno in je notr navaden bat =)