50cc cup
Re: 50cc cup
Js bi biu tut za eno tako zadevo sem že veliko razmišlu o tem in na žalost je do sedaj to možno samo na Hrvaškem. Zlo se mi pa zdi dobra ideja, da se vsi enkt dobimo na racelandu pa je to to
Re: 50cc cup
Mene neboš videl z 42 batom To kreganje glede kubikov nebo nikamor pripeljalo,postavi se pravilnik in se motor če ne ustreza prilagodi pravilniku. Če mate dobro predelanega lamota,sej ni tak problem pol apn cilindr predelat da ustreza pravilniku npr...automatic_7 napisal/-a:eh pol bojo usi 42štirjak napisal/-a:ma ne samo 50ccm!! naj bodo dovoljeni 50ccm bloki in pa original tomos 50ccm cilinder,ki je predelan po želji.
Re: 50cc cup
ma ne to more bit use 50ccm pa da vidmo kdo je najači
Re: 50cc cup
50ccm je prehuda omejitev ker je dobro po kakšni resni predelavi prebrusit cilinder, + če še enkrat ribne pri nastavlanju smo pa tam. Mera do 39 pa je. Sicer pa vstrajam da je omejitev le tomos cilinder. Vsak bo tunal po svoje,kaj je pa narobe če je 42 cilinder? Pa večina verjetnih udeležencev ma itak večji bat not,nebojo zdej dajali drugega samo zaradi ene dirke. 38 BT cilinder pa šije apn 42 tako da spet an...
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: 50cc cup
Na to nemoreš tako gledati kopt ti praviš,da bi imajo po večini vsi večje bate noter.
Enostavna rešitev, če hočeš sodelovat pri tekmovanju boš nabavil 38mm cilinder(če imaš seveda tomosa) in boš tistega predelal, da bo konkurenčen.
Ja dovoljena mera bi bila max fi 40mm cilindra pri tomos agregatu, to pa zato,ker se pol še da cilinder rešit, če pride do raznih nevšečnosti(prebrušenje,zaribanje).
Marsigdo ve,da lahko manjša kubatura motorja boljše deluje kot večja,zato tudi mislim, da bo 40mm zadnja zgornja meja.
Če se pa nekomu zdi škoda cilindra ko bi ga moral brusit na več kot 40 in to seveda ni dovoljeno,pol ga pa naj proda, itak pa se dober cilinder z dobrimi predelavami tudi dobro proda.
Tp štirjak,da si ti navedel da šije apn cilinder, seveda ga šije ampak če so koti in kanali original na obeh cilindrih.
Kot je že PVL in drugi napisali, da bi bilo dobro najeti kartodrom ali kaj podobnega za en dan, pa da vidimo odziv, v tem se tudi jaz strinjam, in ko vidimo odziv in reakcijo ljudi vključno z dirkači, potem lahko komaj razmišljamo o resni organizaciji prvenstva.
Toliko z moje strani zaenkrat.
L.p!
Aleš!
Enostavna rešitev, če hočeš sodelovat pri tekmovanju boš nabavil 38mm cilinder(če imaš seveda tomosa) in boš tistega predelal, da bo konkurenčen.
Ja dovoljena mera bi bila max fi 40mm cilindra pri tomos agregatu, to pa zato,ker se pol še da cilinder rešit, če pride do raznih nevšečnosti(prebrušenje,zaribanje).
Marsigdo ve,da lahko manjša kubatura motorja boljše deluje kot večja,zato tudi mislim, da bo 40mm zadnja zgornja meja.
Če se pa nekomu zdi škoda cilindra ko bi ga moral brusit na več kot 40 in to seveda ni dovoljeno,pol ga pa naj proda, itak pa se dober cilinder z dobrimi predelavami tudi dobro proda.
Tp štirjak,da si ti navedel da šije apn cilinder, seveda ga šije ampak če so koti in kanali original na obeh cilindrih.
Kot je že PVL in drugi napisali, da bi bilo dobro najeti kartodrom ali kaj podobnega za en dan, pa da vidimo odziv, v tem se tudi jaz strinjam, in ko vidimo odziv in reakcijo ljudi vključno z dirkači, potem lahko komaj razmišljamo o resni organizaciji prvenstva.
Toliko z moje strani zaenkrat.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: 50cc cup
brezveze je najemat ker če ne pride dovolj ljudi maš samo zgubo. določo bi se datum in takrat bi vsi prišli in plačali vstopnino pa je. najmajn težav. kaj eč recimo najameš pa pol pride 10 ljudi veš kaka zguba bi to bla glede na to da najem dirkališča ni poceni
Re: 50cc cup
pa kok si ti str? si že kdaj kej organiziral?koroman napisal/-a:brezveze je najemat ker če ne pride dovolj ljudi maš samo zgubo. določo bi se datum in takrat bi vsi prišli in plačali vstopnino pa je. najmajn težav. kaj eč recimo najameš pa pol pride 10 ljudi veš kaka zguba bi to bla glede na to da najem dirkališča ni poceni
Tisti ki je interesent nakaže na trr denar, če pride prav, če ne pride glih tko prav. Če je 10 ljudi še ne pomeni da bi blo slabo...
Re: 50cc cup
jaz bi dau 2 kategorije:
ena do 5ccm,po želji tunan celindr..pa ni mus da bojo usi meli fi 42,ker majo nekateri fi 40,pa predelani kanali in je to to
eno kategorijo do 65ccm..pč na avtomatikih majo zdj že usi airsale in podobno.dovoljeno bi blo do 65ccm,kar je več odpade.
ena do 5ccm,po želji tunan celindr..pa ni mus da bojo usi meli fi 42,ker majo nekateri fi 40,pa predelani kanali in je to to
eno kategorijo do 65ccm..pč na avtomatikih majo zdj že usi airsale in podobno.dovoljeno bi blo do 65ccm,kar je več odpade.
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Re: 50cc cup
jao, pa dej še tistih 5ccm gor pa smo na 70ccmpivk123 napisal/-a:...dovoljeno bi blo do 65ccm,kar je več odpade.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: 50cc cup
Ja pač nardiš eno kategorijo 50ccm (do fi 40), kar je več od tega gre v kategorijo do 70ccm pa je, js ne vidim nobenga problema tuki, je več večjih problemov z organizacijo...