e90 ojnica v apn blok

Predelave pogonske sile mopeda
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a PVL »

Sej ma 43mm hoda,kje vidiš problem?
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a koroman »

če pa e90 ma daljši hod od apna.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a PVL »

Majstr hod ni odvisen od ojnice, hod je odvisen od oddaljenosti sornika od centra gredi, tukejle je apn gred na sliki,e90 gred nebi pasala v blok.
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a koroman »

ajaaaaa nisn vedo da je to apn gred z drugo ojnico. sem mislo da je e90 gred zato mi ni šlo v glavo... ups. se vidi da se ne spoznam na menjlaniške tomose. samo kaj pa maš tam pri sorniku na gredi neki 2 piki zgleda ko zašvasano.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
_luke_
vplinjač
Prispevkov: 392
Pridružen: Sr Maj 05, 2010 7:20 pm

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a _luke_ »

Tista dva zvarčka vidim kakor edino pomanklivost projekta...res da gre za minimalen excenter ampak vseeno :) Drugače pa mislim da bo to sekalo...
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a golnar »

kaj pa če je centriral po varjenju?

drugače pa zanimivo. vendar se mi zdi brezveze, oz z tem nič ne pridobiš, oz še zgubiš, zato ker se z podlaganjem pač poveča volumen podbatnega prostora, in s tem zniža tlak pri filanju zmesi v cilinder. je pa pač unikatna predelava.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a PVL »

Varjenje sornika na gred je napaka. Po takem varjenju nimaš več kej veliko centrirat,samo še razdaljo med gredema lahko malo popraviš,ležišča ležajev pa ostanejo bolj ali manj fiksna. Če je pa slučajno sornik nekaj mikronov premajhne in gre prelahko v gred se pa naredi malo večjega,ne da švasaš to skup,...če je vse ok sigurno nebo nič tm zasukal ali zrahljalo. Ampak sej veste,vsak naredi kot misli da bo najbolje.
_luke_
vplinjač
Prispevkov: 392
Pridružen: Sr Maj 05, 2010 7:20 pm

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a _luke_ »

golnar napisal/-a:kaj pa če je centriral po varjenju?

drugače pa zanimivo. vendar se mi zdi brezveze, oz z tem nič ne pridobiš, oz še zgubiš, zato ker se z podlaganjem pač poveča volumen podbatnega prostora, in s tem zniža tlak pri filanju zmesi v cilinder. je pa pač unikatna predelava.
Sploh veš kaj je centriranje?

Vsak ki je kdajkoli švasal, ve da zvar ˝potegne materjal˝
james tont
auspuh lager
Prispevkov: 1
Pridružen: So Avg 28, 2010 8:19 pm

Re: e90 ojnica v apn blok

Odgovor Napisal/-a james tont »

Živijo

A mi lahko kdo izda skrivnost koliko je daljš E90 ojnica od APN ojnice.
Odgovori