APN4M 81' original/predelan
Re: APN4M 81' original/predelan
2,5 kkm ni veliko.
Če je scentrirano in prav nastavljeno, mora biti še vse tiptop
Če je scentrirano in prav nastavljeno, mora biti še vse tiptop
Re: APN4M 81' original/predelan
Ja saj ta "če" me moti

Prej je bil gor 40 bat, že z unim sem 4 leta vozil, zdaj 4 leta PVL cilinderkit, ojnica je pa za oboje ista, centrirana je bila že iz trgovine ok, 0,02~0,03mm opleta, samo se bojim da se je po vseh prigodah že kje kak ležaj pojahal

Vglavnem ležaji, semeringi, tesnila, nov pretični trn (če je trenutni kaj zgrižen


APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Aja, pa saj sem pisal tu na sporočila, samo nekaj ne dela prav, tudi jaz sem dobil obvestilo da si mi nekaj poslal, ko pa hočem odpret pa mi ne pokaže in napiše "Nimate dostopa do osebnih sporočil" al nekaj podobnega... 2. avgust sem ti poslal.
Vglavnem kje si doma? Jutri bo lepo sončno, pa se pripeljem če nebomo na kako furo s kolegi šli

APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
U jebenti...sem pa lih ene 300 km južneje zdele...
Paklenica....
Paklenica....
Re: APN4M 81' original/predelan
Sporočila mi še vedno ne delajo.
naj jim bo)
Bom moral soseda bodriti da mi sprinta vetrnico za elektriko (magnet je malo manjši) in zanima me če ima kdo zrisan načrt / .dxf za pleh, ki pride zadaj ob bloku? Da dam na laser odrezat ko je ravno pri stricu nov
Bloke sem štrihnil s sivim temeljem, na vrsto pride fino brušenje napak, potem pa kar črna barva (termo do 800°C, mi je všeč malo extra da ni samo sivo ali poliš, potem pa še enkrat špricnem lončke amortizerjev spredaj/zadaj s to da bo glih).
Na koncu avtolak, odporen na bencin, ne vem kako bo zgledalo...
.
Bloki so zravnani, prav tako naležna površina cilindra (0,05mm je šlo dol, so bili že kar ravni v štartu).
Bloki so stari tip, z luknjo v dnu pretočnih kanalov. Ležišča ležajev so ok, niso novi, ni pa stolčeno. Malo probe barve, pomoje bo ok.
Ali naj že zdaj prilagodim vsis na bloku za PVL cilinderkit, ali naj montiram nazaj APN fi40 s povečanimi kanali? Škoda mi je, ker nameravam zdajšnje bloke samo poravnati in jih imam lahko za drugo mašino...
Vglavnem prišel je paket iz motos.si in frcomoto.si, ves material (edino kar sem naročil na frcomoto.si dihtungo za 15ico (ker imam ta auspuh) 2x, pa je prišel samo eden, zdraven pa 1,3€ v drobižu za drugega; samo z DDV je pa 2,13€??? 

Bloke sem štrihnil s sivim temeljem, na vrsto pride fino brušenje napak, potem pa kar črna barva (termo do 800°C, mi je všeč malo extra da ni samo sivo ali poliš, potem pa še enkrat špricnem lončke amortizerjev spredaj/zadaj s to da bo glih).
Na koncu avtolak, odporen na bencin, ne vem kako bo zgledalo...

Bloki so zravnani, prav tako naležna površina cilindra (0,05mm je šlo dol, so bili že kar ravni v štartu).
Bloki so stari tip, z luknjo v dnu pretočnih kanalov. Ležišča ležajev so ok, niso novi, ni pa stolčeno. Malo probe barve, pomoje bo ok.
Ali naj že zdaj prilagodim vsis na bloku za PVL cilinderkit, ali naj montiram nazaj APN fi40 s povečanimi kanali? Škoda mi je, ker nameravam zdajšnje bloke samo poravnati in jih imam lahko za drugo mašino...

APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Imam ogledan drug motor, tomos na A1 tablico, pa me zanima če je kdo pripravljen kupiti tegale?
Zdraven dam še ene bloke, novo blajerco, kokusan elektriko in še stari cilinder piljen fi40 z 2 batoma (navaden prirejen in L bat).
Motor mislim da je na 30+ straneh dovolj opisan glede stanja in kaj se je delalo z njim in na njemu
Pobudbo lahko kar tukaj, lahko pa privat.
Zdraven dam še ene bloke, novo blajerco, kokusan elektriko in še stari cilinder piljen fi40 z 2 batoma (navaden prirejen in L bat).
Motor mislim da je na 30+ straneh dovolj opisan glede stanja in kaj se je delalo z njim in na njemu

Pobudbo lahko kar tukaj, lahko pa privat.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Se ni noben pojavil za nakup, pa sem šel v obnovo mašine.
Bloki so začeli puščati, čeprav je bilo vse zategnjeno, malo lufta na menjalniku, gred ni imela lufta je pa konus pri magnetu in magnet kar zjahan ko ga je enkrat obrnilo.
Vidim da je tudi nekaj klenkanja bilo, bat ima udrtine kjer je squish pas, zato bom prešaltal nazaj na 40 cilinder in bat, ki je bil prej že leta gor.
Dal bom kot omenjeno TMU gred, kokusan oz. DMP EVO II vžig, novi semeringi in ležaji v drugih blokih.
Te bloke ki so za PVLjev cilinder pa bom probal poravnati in narediti kasneje še eno mašino
Stanje razvidno iz slik:
Bloki so začeli puščati, čeprav je bilo vse zategnjeno, malo lufta na menjalniku, gred ni imela lufta je pa konus pri magnetu in magnet kar zjahan ko ga je enkrat obrnilo.

Vidim da je tudi nekaj klenkanja bilo, bat ima udrtine kjer je squish pas, zato bom prešaltal nazaj na 40 cilinder in bat, ki je bil prej že leta gor.
Dal bom kot omenjeno TMU gred, kokusan oz. DMP EVO II vžig, novi semeringi in ležaji v drugih blokih.
Te bloke ki so za PVLjev cilinder pa bom probal poravnati in narediti kasneje še eno mašino

Stanje razvidno iz slik:
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Bloki so pošpricani s poliuretansko barvo črno polmat, jutri sestavljanje.
Zamenjal sem še prestavni zatič, po 1500km je to normalna obraba, ali je samo kvaliteta taka?
Bat in cilinder 40mm kot je že bil prej na tej 4ki
Zamenjal sem še prestavni zatič, po 1500km je to normalna obraba, ali je samo kvaliteta taka?
Bat in cilinder 40mm kot je že bil prej na tej 4ki

APN4M 83'