Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
..če že delaš take predelave, bi bilo (po mojem mnenju) dobro dati gor glavo s squish passom. Volumen glave pa izračunaš glede na gibno prostornino 70cc ...in si določiš kompresijsko razmerje ... če mene vprašaš, bi dal komp. razmerje od 1:10 - 1:11 (max.). Za Tomose naj bi bilo max. 1:12, ampak ne vem, če je tu kaj dosti več efekta kot pri 1:10, s tem da bolj trpi mašina...
Re: Razna vprašanja o tuningu
Minarelli vertical na lamo cilindru mslo je bilo treba popraviti luknje za vijake, pa precej manjši radius ima (je bat zgoraj skoraj raven). Imaš nekaj na temo nekje v moji temi Tomos 14M. Pa rebra moraš malo pobrusit, da gre pod kapo.
Re: Razna vprašanja o tuningu
to sem videl ja samo jaz bi vzel tisto za minarellija ki je 47mm ker imam cilinderkit dobiš tudi polinijovo ali pa stage 6 samo 50e+ za glavo dat mi je mal huda...
moped dela=
moped ne dela=
moped ne dela=
Re: Razna vprašanja o tuningu
Če ti mojster naredi iz tvoje glave na vložek je 50€, vsaj pri meni je bilo tako. Pa sem še strošek imel da sem novo glavo za APN šel predelat
APN4M 83'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Živ spet jaz
Sem malo brskal po forumu in našel kot3 kanalov 133* pretok, 170* vsis in 194* izpuh in me zanima a je na dmp cilindru to izvedljivo saj kot sem malo gledal bi se boost kanali srečal z vsisnim kanalom predvidevam pa da vsisa ne moreš kar brusiti v booste
Hvala za odgovor lp
Sem malo brskal po forumu in našel kot3 kanalov 133* pretok, 170* vsis in 194* izpuh in me zanima a je na dmp cilindru to izvedljivo saj kot sem malo gledal bi se boost kanali srečal z vsisnim kanalom predvidevam pa da vsisa ne moreš kar brusiti v booste
Hvala za odgovor lp
moped dela=
moped ne dela=
moped ne dela=
Re: Razna vprašanja o tuningu
vsis brusiš navzdol ali odrežeš bat. Ne more se srečat z boosti
Re: Razna vprašanja o tuningu
...glej, Lipe.
Najprej se odloči, kaj bi rad, kaj imaš in kaj si sposoben narediti.
Tisti koti, ki si jih napisal zgoraj, nikakor niso za tvoje znanje, oz. doseg. ...niti 190* ne... ..niti 185* ne ...
..še 180* izpuha ti bo za začetek delalo težave. ...
..pa, kot ti je prejle že @ro-bi napisal, se najprej poduči, katere kanale se viša... in kateri kanal se niža...in na splošno malo preberi po forumu stvari, ki so lepo napisane in razložene.
.ena zgodbica nekega letalskega modelarja:
... je kupil akrobatsko motorno letalo (model), ko je videl na mitingu, kako se da z njim lepo leteti in delati vse mogoče vragolije v zraku, kljub prepričevanju izkušenih modelarjev, da tak model ni za začetnika, ..no.. prvič , ko je hotel poleteti, se je po nekaj metrih končalo veselje, še preden je model poletel v zrak. ... nekako je popravil model. ..poskusil ponovno ...ista zgodba. Uničil model.
...no... potem je le prisluhnil in izdelal začetniško trenažno letalo. S pomočjo inštruktorja je tedne in tedne hodil na modelarsko pisto in drgnil kroge po zraku... po dobrem mesecu, dveh, je prvič uspešno pristal z modelom. ... in s tem modelom je letel celo sezono. Naslednjo zimo si je sestavil malo hitrejše in bolj okretno letalo... uspešno letel z njim celo sezono... in šele četrto ali peto sezono je bil sposoben pilotirati akrobatski motorni model.
...in ne... to nisem bil jaz. Jaz sem začel tam, kjer sem začel pisati drugi odstavek.
..upam, da si dojel poanto.
... za začetek si zastavi malo manjše (manj zahtevne) cilje.
Najprej se odloči, kaj bi rad, kaj imaš in kaj si sposoben narediti.
Tisti koti, ki si jih napisal zgoraj, nikakor niso za tvoje znanje, oz. doseg. ...niti 190* ne... ..niti 185* ne ...
..še 180* izpuha ti bo za začetek delalo težave. ...
..pa, kot ti je prejle že @ro-bi napisal, se najprej poduči, katere kanale se viša... in kateri kanal se niža...in na splošno malo preberi po forumu stvari, ki so lepo napisane in razložene.
.ena zgodbica nekega letalskega modelarja:
... je kupil akrobatsko motorno letalo (model), ko je videl na mitingu, kako se da z njim lepo leteti in delati vse mogoče vragolije v zraku, kljub prepričevanju izkušenih modelarjev, da tak model ni za začetnika, ..no.. prvič , ko je hotel poleteti, se je po nekaj metrih končalo veselje, še preden je model poletel v zrak. ... nekako je popravil model. ..poskusil ponovno ...ista zgodba. Uničil model.
...no... potem je le prisluhnil in izdelal začetniško trenažno letalo. S pomočjo inštruktorja je tedne in tedne hodil na modelarsko pisto in drgnil kroge po zraku... po dobrem mesecu, dveh, je prvič uspešno pristal z modelom. ... in s tem modelom je letel celo sezono. Naslednjo zimo si je sestavil malo hitrejše in bolj okretno letalo... uspešno letel z njim celo sezono... in šele četrto ali peto sezono je bil sposoben pilotirati akrobatski motorni model.
...in ne... to nisem bil jaz. Jaz sem začel tam, kjer sem začel pisati drugi odstavek.
..upam, da si dojel poanto.
... za začetek si zastavi malo manjše (manj zahtevne) cilje.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ja živ spet jes zaj te osnove kam se spreminjajo kanali mi je jasno zdaj kar pa se tiče izbire kotov pa nisem ravno majster in vzamem kar preberem da leti poj pa izpadem mal preveč ambiciozen. sprememba plana iz lamota v moji temi je bla pa ker sem kupil cilinderkit.Živnorc napisal/-a: ↑Če Okt 31, 2024 8:24 pm ...glej, Lipe.
Najprej se odloči, kaj bi rad, kaj imaš in kaj si sposoben narediti.
Tisti koti, ki si jih napisal zgoraj, nikakor niso za tvoje znanje, oz. doseg. ...niti 190* ne... ..niti 185* ne ...
..še 180* izpuha ti bo za začetek delalo težave. ...
..pa, kot ti je prejle že @ro-bi napisal, se najprej poduči, katere kanale se viša... in kateri kanal se niža...in na splošno malo preberi po forumu stvari, ki so lepo napisane in razložene.
.ena zgodbica nekega letalskega modelarja:
... je kupil akrobatsko motorno letalo (model), ko je videl na mitingu, kako se da z njim lepo leteti in delati vse mogoče vragolije v zraku, kljub prepričevanju izkušenih modelarjev, da tak model ni za začetnika, ..no.. prvič , ko je hotel poleteti, se je po nekaj metrih končalo veselje, še preden je model poletel v zrak. ... nekako je popravil model. ..poskusil ponovno ...ista zgodba. Uničil model.
...no... potem je le prisluhnil in izdelal začetniško trenažno letalo. S pomočjo inštruktorja je tedne in tedne hodil na modelarsko pisto in drgnil kroge po zraku... po dobrem mesecu, dveh, je prvič uspešno pristal z modelom. ... in s tem modelom je letel celo sezono. Naslednjo zimo si je sestavil malo hitrejše in bolj okretno letalo... uspešno letel z njim celo sezono... in šele četrto ali peto sezono je bil sposoben pilotirati akrobatski motorni model.
...in ne... to nisem bil jaz. Jaz sem začel tam, kjer sem začel pisati drugi odstavek.
..upam, da si dojel poanto.
... za začetek si zastavi malo manjše (manj zahtevne) cilje.
Bom še malo pobrskal za kakšne malo bolj 'nežne' mere
Defenitivno bom upošteval zadnji nasvet
Sem pa danes že naredil portmap originala pa bom videl kako bo
Mogoče bi lahko tudi malo manj 'razmišlajal' po forumu veliko tega kar napišem bo bolj ali ne ostalo v teoriji
moped dela=
moped ne dela=
moped ne dela=
Re: Razna vprašanja o tuningu
Živjo
Kako pa ti paše jes sem zdajle ko imam mašino podrto sprobal in prelivni kanali falijo-na blokih so preveliki, si šel bloke varit? Kupi kdo dmp cilinderkit?
moped dela=
moped ne dela=
moped ne dela=
Re: Razna vprašanja o tuningu
V cilindru sem en del zalil z epoxyem. Pri meni so bili v cilindru preveliki in je bila stopnica. Lahko bloke zavariš ali narediš z epoxyem in potem obdelaš.