224, imam js na BT original iz fabrke
Tomos ATX 50C
Re: Tomos ATX 50C
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos ATX 50C
Kakor sem jaz ugotovil je 224 za 17 col kolesa. Ga mam na BT felgah (levo stran) in za 15ko (desno stran) ista oznaka..
346 leva stran pa je verjetno CTX za 18 col kolesa. (moram probat na BT felgi koliko kaj odstopa z polžem oznake 224).
zaenkrat sem samo te oznake opazil..
346 leva stran pa je verjetno CTX za 18 col kolesa. (moram probat na BT felgi koliko kaj odstopa z polžem oznake 224).
zaenkrat sem samo te oznake opazil..
Nejc
Re: Tomos ATX 50C
Čez zimo sem pridno nabiral dele za Atxa. Nabavil sem dellorto phbg 19,5 vplinjač, sicer kopijo za dobrih 20€. Binga sem mel že pun k*****. Koleno za vsis mi je izdelal JJ systems. Do sedaj sem prišel do šobe 40 za ler lauf in 75 glavna diza z iglo na drugi poziciji od spodaj navzgor. Malo ga bo treba še poštelat, drugače pa luštno gre.
Predvsem pa takoj kresne . Vžig imam naštelan na 1.4 mm pred gmt, platine 0,3-0,35 mm. Včeraj sem se peljal krog cca 5km. Glede na zunanje temperature se mi zdi da se kr zlo greje, barvo svečke je sicer bolj črna kot rjava, vendar suha. Sicer rabim še nardit adapter za original airbox, ampak ok. Kakšne mate vi kej dize v taki kombinaciji. Vem, da sicer dva motorja nista enaka, pa vseno za predstavo.
Predvsem pa takoj kresne . Vžig imam naštelan na 1.4 mm pred gmt, platine 0,3-0,35 mm. Včeraj sem se peljal krog cca 5km. Glede na zunanje temperature se mi zdi da se kr zlo greje, barvo svečke je sicer bolj črna kot rjava, vendar suha. Sicer rabim še nardit adapter za original airbox, ampak ok. Kakšne mate vi kej dize v taki kombinaciji. Vem, da sicer dva motorja nista enaka, pa vseno za predstavo.
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5264
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos ATX 50C
Glavna diza 72 ali 68 odvisno od avspuha
Re: Tomos ATX 50C
72 je naredila svoje delo . Svečka lepo kavno rjava. Original ATX izpuh sem opustil, saj zadeva nikamor ne gre. Za test sm dal gor original BT izpuh in zadeva res všečno lepo potegne, hkrati je pa tih. Vendar je problem pri BT izpuhu, saj mu je v napoto palčka zadnje bremze. Vrjetno bo na motor šel kantor izpuh, saj ni tako glasen in tudi je bolj za višje obrate. Naredil sem tudi adapter za fergazer-zračni filter. To je trenutno testna verzija, zaradi lažje demontaže ferga. Končna bo z večjo površino naleganja gume zračnega filtra.
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Re: Tomos ATX 50C
Ali je kdo montiral stikalo za stop luč?
Re: Tomos ATX 50C
Mislim, da imajo že vsi ATX-i v originalu stop stikalo za zadnjo bremzo. Najdeš ga za okvirjem pri vzvodu.
Možno pa je, da ga je že nekdo demontiral.
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Re: Tomos ATX 50C
Ker sem imel Girmeca master cillindra poln kufer. Sem nabavil novega paše v piko.
Ker je bill sistem že razdrt sem prečistil klešče in dal nove batke, ter ploščice.
Dobil je pa tudi novo hidravlično cev.
Če bi prej vedel kakšna poezija je dobra bremza bi že prej zadevo saniral .
Veselje tako, da kar nisem mogel nehat bremzat. Trenutek ko si vesel rdeče luči na semaforju .
Če ima kdo doma polžek CEV 386 in ga je pripravljen prodat se priporočam.
Ker je bill sistem že razdrt sem prečistil klešče in dal nove batke, ter ploščice.
Dobil je pa tudi novo hidravlično cev.
Če bi prej vedel kakšna poezija je dobra bremza bi že prej zadevo saniral .
Veselje tako, da kar nisem mogel nehat bremzat. Trenutek ko si vesel rdeče luči na semaforju .
Če ima kdo doma polžek CEV 386 in ga je pripravljen prodat se priporočam.
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…