APN z BT cilindrom PROBLEM
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 20
- Pridružen: So Apr 15, 2023 11:31 am
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
ne ne, ni ta bing 17 ki paše pod grušt ampak je tisti bing ki ga daš pri strani kot dellorto npr 19. in za tisti bing nemorem dobit diz...
Ako te boli Želudac...popij pelinkovac, a za sve ostalo što te boli popij "Jeger" Ima 56 trava da mu jeb*š mater jedna če ti pomoći. tomos on top
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
... o.k.... zdej ne vem, kako boste nastavili uplinjač.... ampak mene zmoti to, da vrtino povrtate na večjo mero..pa še glavo znižate... s tem mnogo povečaš kompresijo, ker v prvi vrsti stisneš večji volumen mešanice ( ker ima cilinder več ccm) v še dodatno zmanjšani kompresijski prostor...
Pa BT ali SLC mora imeti malo manj predvžiga, kot APN.
Pa BT ali SLC mora imeti malo manj predvžiga, kot APN.
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Živnorc napisal/-a: ↑Po Apr 01, 2024 6:27 pm ... o.k.... zdej ne vem, kako boste nastavili uplinjač.... ampak mene zmoti to, da vrtino povrtate na večjo mero..pa še glavo znižate... s tem mnogo povečaš kompresijo, ker v prvi vrsti stisneš večji volumen mešanice ( ker ima cilinder več ccm) v še dodatno zmanjšani kompresijski prostor...
Pa BT ali SLC mora imeti malo manj predvžiga, kot APN.
Glavo ima znižano za 0.7mm tako da veliko kompresije več dvomim da se pozna. Včeraj sem ga slišal pilit na približne junior mjre prirejene za bing 17 in brusil ga bo na 41
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
...no , zdaj pa izračunaj ali izmeri kompresijsko razmerje, ko ga bo še dodatno pobrusil na fi 41mm.SiSigurn? napisal/-a: ↑To Apr 02, 2024 9:46 amŽivnorc napisal/-a: ↑Po Apr 01, 2024 6:27 pm ... o.k.... zdej ne vem, kako boste nastavili uplinjač.... ampak mene zmoti to, da vrtino povrtate na večjo mero..pa še glavo znižate... s tem mnogo povečaš kompresijo, ker v prvi vrsti stisneš večji volumen mešanice ( ker ima cilinder več ccm) v še dodatno zmanjšani kompresijski prostor...
Pa BT ali SLC mora imeti malo manj predvžiga, kot APN.
Glavo ima znižano za 0.7mm tako da veliko kompresije več dvomim da se pozna. Včeraj sem ga slišal pilit na približne junior mjre prirejene za bing 17 in brusil ga bo na 41
Da ti olajšam delo.
BT naj bi imel cca 9:1 kompresijsko razmerje. pri 49ccm
..povrtano na 41mm ima volumen cca 57ccm.
..znižanje glave za 0,7mm pomeni -0,9ccm manjši kompresijski prostor...
..torej zdaj stiskaš 57 ccm v skoraj 1ccm manjši kompresijski prostor, kot je original.
..in če malo poračunaš, si zdaj kar lepo preko 12:1 s kompresijskim razmerjem.
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Mi lahko obrazložiš kako se meri in računa kompresijsko razmerje? Rad bi se ga navčiu ampak ne dobim nikjer razlage
Ne znam ocenit tega 12:1. Je to veliko? Kolikšna bi bila približno končna?
Ne znam ocenit tega 12:1. Je to veliko? Kolikšna bi bila približno končna?
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
..ejej...
.. vsaj malo truda bi pa ja lahko vložil v tej dobi dostopa do vseh informacij....
..lej.. te ne poznam, ampak predvidevam, da si precej mlajši od moje tamlajše hčere.. pa vseeno, ko sem bil jaz toliko star, kot si ti, sem se malo potrudil, vzel v roke kak star blok pa svinčnik, kalkulator, pa malo možgančke napel.
... če se nisem spomnil kake formule iz osnovne šole, sem pogledal v Kravtov strojniški priročnik, ali pa v Savnikovo knjigo.. .ampak to je bilo pred 40+ leti, ko še niso vedeli, kaj je to internet.. ... zdaj pa ja imaš vse dostopno...
ampak o.k. ... ker si zagnan in te ta stvar zanima, ti bom malce pomagal.
V bistvu sem že načeloma kar lepo napisal, kaj je kompresijsko razmerje v prejšnjem postu.
To je količina mešanice zraka in bencinskih hlapov v valju (prostornina valja -cilindra), ki jo med komprimiranjem, ko gre bat proti zgornji mrtvi legi, stisne v kompresijski prostor (glava - kapa motorja). In kompresijsko razmerje pove na kako razmerje se to stisne. Če je razmerje 10:1, pomeni, da se je celoten volumen valja stisnil na 1/10 prvotnega volumna. Če je motor 49ccm, pomeni, da ima kompresijski prostor v glavi 4,9ccm.
To je ena varianta merjenja kompresijskega razmerja. Enostavna ...in nimaš kaj faliti, če tako delaš.
Druga varianta je bolj zakomplicirana, pa jo ne bom razlagal, ker jo tudi sam ne uporabljam...
Kako boš izmeril volumen glave, oz. volumen kompresijskega prostora?
Pojdi v lekarno, kupi 10ml šprico, jo napolni z 2T oljem, odvij svečko iz glave motorja, motor daj v tak položaj, da je cilinder vertikalno, magnet zasukaj tako, da je bat v zgornji mrtvi legi in nalij to olje iz šprice v kompresijski prostor (glavo), dokler ne doseže vratu z navojem za svečko. In kolikor ml olja si stisnil not, toliko ccm ima volumen glave...
..in potem volumen valja deliš s temi mililitri olja in dobiš kompresijsko razmerje.
Kako se izračuna volumen valja ti pa dam za domačo nalogo... Vse pa tut ne smem povedati....
Kompresijsko razmerje 12:1 je max. za Tomos motorje, pa še to pod posebnimi pogoji (visoki koti portmapa.. idealen predvžig...itd..) za navadne smrtnike pa je 10:1 več kot skoraj da že preveč. ... torej max 10:1 ... ali manj.
.. vsaj malo truda bi pa ja lahko vložil v tej dobi dostopa do vseh informacij....
..lej.. te ne poznam, ampak predvidevam, da si precej mlajši od moje tamlajše hčere.. pa vseeno, ko sem bil jaz toliko star, kot si ti, sem se malo potrudil, vzel v roke kak star blok pa svinčnik, kalkulator, pa malo možgančke napel.
... če se nisem spomnil kake formule iz osnovne šole, sem pogledal v Kravtov strojniški priročnik, ali pa v Savnikovo knjigo.. .ampak to je bilo pred 40+ leti, ko še niso vedeli, kaj je to internet.. ... zdaj pa ja imaš vse dostopno...
ampak o.k. ... ker si zagnan in te ta stvar zanima, ti bom malce pomagal.
V bistvu sem že načeloma kar lepo napisal, kaj je kompresijsko razmerje v prejšnjem postu.
To je količina mešanice zraka in bencinskih hlapov v valju (prostornina valja -cilindra), ki jo med komprimiranjem, ko gre bat proti zgornji mrtvi legi, stisne v kompresijski prostor (glava - kapa motorja). In kompresijsko razmerje pove na kako razmerje se to stisne. Če je razmerje 10:1, pomeni, da se je celoten volumen valja stisnil na 1/10 prvotnega volumna. Če je motor 49ccm, pomeni, da ima kompresijski prostor v glavi 4,9ccm.
To je ena varianta merjenja kompresijskega razmerja. Enostavna ...in nimaš kaj faliti, če tako delaš.
Druga varianta je bolj zakomplicirana, pa jo ne bom razlagal, ker jo tudi sam ne uporabljam...
Kako boš izmeril volumen glave, oz. volumen kompresijskega prostora?
Pojdi v lekarno, kupi 10ml šprico, jo napolni z 2T oljem, odvij svečko iz glave motorja, motor daj v tak položaj, da je cilinder vertikalno, magnet zasukaj tako, da je bat v zgornji mrtvi legi in nalij to olje iz šprice v kompresijski prostor (glavo), dokler ne doseže vratu z navojem za svečko. In kolikor ml olja si stisnil not, toliko ccm ima volumen glave...
..in potem volumen valja deliš s temi mililitri olja in dobiš kompresijsko razmerje.
Kako se izračuna volumen valja ti pa dam za domačo nalogo... Vse pa tut ne smem povedati....
Kompresijsko razmerje 12:1 je max. za Tomos motorje, pa še to pod posebnimi pogoji (visoki koti portmapa.. idealen predvžig...itd..) za navadne smrtnike pa je 10:1 več kot skoraj da že preveč. ... torej max 10:1 ... ali manj.
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Hvala za razlago. Ja, sem še v osnovni šoli v 8. Razredu in se nismo še učili računati volumna . Ta teden smo se učili pri tehniki o dvotaktnam motorju in je škoda da učitelji niso pripravljeni razložiti kako narediti "osnovnih" stvari kot je preprost portmap, izračun kubikaže itd. Jah zdaj ko imaš internet imaš pa toliko različnih informacij da kar glava boli in neveš več katere so pravilne in katere ne. Nekje sem pa zasledil kako izračunati prostornino valja in je pi(3.14)x polmer x polmer . Še enkrat hvala za razlago kako se izračuna in kaj sploh je kompresijsko razmerje.
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
... no, zdej mi ni žal, da sem ti napisal, če si še osnovnošolec.
Za volumen valja vzameš formulo za površino kroga:
Pi x dxd / 4 ( Pi x kvadrat premera bata in deliš s 4)
in pomnožiš z gibom bata 43mm ( za Tomos).
..pa vse mere moraš dati v cm, da ti pride ven v ccm.
Za volumen valja vzameš formulo za površino kroga:
Pi x dxd / 4 ( Pi x kvadrat premera bata in deliš s 4)
in pomnožiš z gibom bata 43mm ( za Tomos).
..pa vse mere moraš dati v cm, da ti pride ven v ccm.
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Pri brušenju cilindra na "nadmero" moraš upoštevati še, da se spremeni lega kanalov (ker pridejo v valj pod kotom) . Z brušenjem dobiš še za kakšen mm več "kompresijskega hoda" .
Toplo odsvetujem brušenje kanalov na "junior" , ker je to precej neuporabna zadeva (dejansko je to za "strokovnjake" , ki vedo kaj delajo in prilagodijo še vse ostale komponente) . BT je več kot dober. Če ga brusiš na nadmero, samo poskrbi, da kanale "spraviš" nazaj na prvotne mere (kote) in ne rabiš drugega (malo pogooglaj "port map 2T" ) . Prevelika kompresija bo "zluftala" ojnico. Kompresijsko ( "dejansko" ) razmerje pri 2T je znanost, ki je jaz nikoli nisem "zapopadel" . Z obrati se spreminja "pritisk polnjenja" , "izpiranje" , "povratni tok" (resonanca) ... Kot sledim, je nekaj "članov" , ki to obvladajo, samo to je extrem za extremne predelave, ne pa za začetnike.
Še to sem pozabil. Pri brušenju na nadmero, moraš obvezno "zaobliti" (pobrusti pod kotom kakšen mm) robove kanalov, ker drugače obročki "zapenjajo" .
lp
Toplo odsvetujem brušenje kanalov na "junior" , ker je to precej neuporabna zadeva (dejansko je to za "strokovnjake" , ki vedo kaj delajo in prilagodijo še vse ostale komponente) . BT je več kot dober. Če ga brusiš na nadmero, samo poskrbi, da kanale "spraviš" nazaj na prvotne mere (kote) in ne rabiš drugega (malo pogooglaj "port map 2T" ) . Prevelika kompresija bo "zluftala" ojnico. Kompresijsko ( "dejansko" ) razmerje pri 2T je znanost, ki je jaz nikoli nisem "zapopadel" . Z obrati se spreminja "pritisk polnjenja" , "izpiranje" , "povratni tok" (resonanca) ... Kot sledim, je nekaj "članov" , ki to obvladajo, samo to je extrem za extremne predelave, ne pa za začetnike.
Še to sem pozabil. Pri brušenju na nadmero, moraš obvezno "zaobliti" (pobrusti pod kotom kakšen mm) robove kanalov, ker drugače obročki "zapenjajo" .
lp
Zadnjič spremenil franc, dne Sr Apr 03, 2024 8:49 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Aha hvala bom poiskusil ko pridem domou. Hvala še enkratŽivnorc napisal/-a: ↑Sr Apr 03, 2024 8:17 am ... no, zdej mi ni žal, da sem ti napisal, če si še osnovnošolec.
Za volumen valja vzameš formulo za površino kroga:
Pi x dxd / 4 ( Pi x kvadrat premera bata in deliš s 4)
in pomnožiš z gibom bata 43mm ( za Tomos).
..pa vse mere moraš dati v cm, da ti pride ven v ccm.