portmap-tema
Re: portmap-tema
Malo pobrskaj po forumu pa boš našel...
Re: portmap-tema
Mene pa zanima ali ima mogoce kdo original kote izpuha btja in kateri program ali knjiga ali kaj je najboljse za izdelavo izpuha ker nebi rad nekaj pilil cilindra zaradi pomanjkanja izkusenj
Re: portmap-tema
Vse imaš v tehničnem arhivu
Re: portmap-tema
ima kdo shranjene slike?motomot napisal/-a: ↑So Okt 22, 2011 10:27 am Lamo, ki mi že dlje časa leži nekje.................še na brušenje in kakšna malenkost (malo povečat vsis navzgor......1-2mm)
Višina cilindra je 68mm in če hočemo dobit "realne" kote oz. če se zanesemo na BT, SLC cilinder, moramo odšteti 1,5mm (66,5mm).
Cilinder ni "extremno piljen" kot največkrat srečaš po furumih .............vsis za 20mm karburator, izpuh ima "odaptrer" na 29mm, pretočni uravnani v cilindru in malo obdelan v kanalu.......
Zakaj imajo pretočni "repe"? Ne vem............videl na enem SLC cilindru (origina) podobno................slabše najraje ne bo
Koti: 170 - 114 - cca 150 (dolžina bata cca 46mm)....................cilinder z vrha -1,5mm
Če cilinder še dodatno znižamo za 1mm (-2,5mm skupaj) : 174 (25) -120 (34,2) - 160-150 (dolžina bata cca 44-45mm).........približno SLC mere (če ga še dodatno znižamo/podložimo za 0.5mm pa so približno JUNIOR mere.......brez velikega pretiravanja )
Re: portmap-tema
Bi mi lahko kdo portmap od uporabinka Picha prilepil še ekrat ker mi na njegov "link" ne odpre slike. Lp
Re: portmap-tema
Pozdrav imam tomosa 14m z 42mm batom brušenim karburaturom in MF Power izpuhom zanima me pa če bi zbrusil kanale ali bi pridobil kaj na moči ali ne
Re: portmap-tema
Če je narejeno kot mora biti, potem ja.
Pri "brušenju" na 42, se premaknejo koti (na slabše) . Za normalno rabo zadostuje, da se "popravijo" na osnovno stanje. Meni so še najbolj ustrezni "lamo" koti in dimenzije (dvomim pa, da se "večina" tukaj strinja) .
Pa seveda je potrebno "zaobljiti robove okna" v cilindru.
lp
Pri "brušenju" na 42, se premaknejo koti (na slabše) . Za normalno rabo zadostuje, da se "popravijo" na osnovno stanje. Meni so še najbolj ustrezni "lamo" koti in dimenzije (dvomim pa, da se "večina" tukaj strinja) .
Pa seveda je potrebno "zaobljiti robove okna" v cilindru.
lp
Re: portmap-tema
... vidim, da si "zagnan", pa da se oglašaš v več temah... torej te stvar zanima in imaš "potencial" tudi kaj sam narediti... zato mi ni problem malce pomagati, čeprav nisem "tuning" strokovnjak.... nekaj malega pa le vem.
Kanale moraš brusiti lepo v razmerju ene proti drugim.... ne kar samo brusiti.
Ker imaš 42mm bat in verjetno še pobrušeno - znižano glavo, ne bo nič narobe, da za začetek samo podložiš cilinder za 1mm.... pa boš videl, če je kaj drugače. S tem boš dobil "osnovo" za kot pretočnih kanalov... nekih slabih 115 stopinj bi moral dobiti na tak način.... pa še kompresijo boš zmanjšal, da ne bo prevelika (najbolje, da najprej izmeriš sedanje kompresijsko razmerje, da veš "kje si")
... ker je bata "manj škoda" kot cilindra, prilagodi sesanje na nekih 145 stopinj tako, da bat skrajšaš spodaj na sesalni strani za toliko, da pač dobiš 145 stopinj odprtosti sesalnega kanala. ... če ti ni problem in imaš orodje, pa popili odprtino v cilindru, da dosežeš ta kot odprtja.
Izpušni kanal pa naj bi imel kot odprtja cca 165 stopinj. Načeloma, če imaš bat z navadnimi obročki, lahko popiliš na čelu bata tam, kjer je odprtina izpušnega kanala, da dobiš 165 stopinj odprtosti kanala... sicer je veliko boljše, če popiliš cilinder, ampak, če si že pilil bat od spodaj, ga ni škoda popiliti še na vrhu. Včasih smo temu rekli, da smo naredili "deteljico" na batu. Tudi če bat na vrhu pustiš, kot je in popiliš izpušni kanal na 165, ne boš še nič zamočil...je pa to, kot sem napisal, veliko bolje.
Če boš naredil tako, načeloma ne more iti nič narobe. To je neka najosnovnejša " dodelava", brez nekih pretiravanj oz. presežkov... vse, kar bi naredil več, potegne za sabo še druge stvari. Za začetek bo to več kot dovolj.
...potem pa, če boš zadovoljen, se boš vozil.... če ne, boš dodelaval... samo ne pretiravaj, ker po navadi se dodelava toliko časa, da si naredil slabše... potem pa "povratek" košta €€€ ...
Re: portmap-tema
... vidim, da me je Franc prehitel, medtem, ko sem pesnil moj post ... .
ja... v bistvu je že on napisal, zakaj podložiti cilinder.. ker se koti malenkost spremenijo... in s to 1mm podložko to korigiraš ...pa še malenkost dvigneš pretoke za "malo tuninga".
Od kod pa si? ... če hočeš, lahko dobiš pri meni to podložko za pod cilinder... samo, da imam, se mi zdi 1,5mm ...
... če malo pomislim (sjeti se Mujo ) je 1mm premalo, kot sem pisal prej... 1,5mm je treba , kot sem se spomnil zdele ... moram pogledat doma, kaj imam v predalu...in zapisano.
... prejle sem pisal malce na pamet.
..sori za malce zmede.... ampak mislim, da je 1,5mm..
ja... v bistvu je že on napisal, zakaj podložiti cilinder.. ker se koti malenkost spremenijo... in s to 1mm podložko to korigiraš ...pa še malenkost dvigneš pretoke za "malo tuninga".
Od kod pa si? ... če hočeš, lahko dobiš pri meni to podložko za pod cilinder... samo, da imam, se mi zdi 1,5mm ...
... če malo pomislim (sjeti se Mujo ) je 1mm premalo, kot sem pisal prej... 1,5mm je treba , kot sem se spomnil zdele ... moram pogledat doma, kaj imam v predalu...in zapisano.
... prejle sem pisal malce na pamet.
..sori za malce zmede.... ampak mislim, da je 1,5mm..
Re: portmap-tema
Hvala za odgovore sem iz okolice Maribora. Kolikšna je pa črna te podložke