Vrstni red je bil verjetno drugačen. Varovalo ni bilo vredu v ležišču in je padlo ven, potem je počil bat in je zaribalo hkrati
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Brezplatinski..
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Za brezplatinskega imam jaz
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Koliko profitiram da namesto pete prestave v Tomos hip hopu zamenjam z original prednjim zobnikom ki je 12 ,nadomestim s 15 zob?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5156
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ne bo glih držalo,sem šel iz 12 na 13, pa ni nobene razlike v klanec .Razen ,po ravnini sem pridobil 5 km na h.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
..razlika med 12 in 13 ali med 12 in 15 je velika....
...in pa napisal je za speljati v klanec... ne samo peljati..
...in pa napisal je za speljati v klanec... ne samo peljati..
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Hiphop ima zobnik 37 zadaj... tudi tu je razlika.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Koliko naj bo potem zobnik spredaj, da bi šel po ravnini vsaj 60. Zadaj imam 37.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
... probaj čimvečji... mogoče ga boš spravu na 120 km/h...

Glej. Mopedi so "blokirani" na moči ..oz. omejeni na hitrost na več načinov. ... s kanali v cilindru... z izpuhom... uplinjačem... optimizirani verižnim prenosom...itd...za tistih 45-50 km/h. Če je moped narejen tako, da se dokaj hitro zavrti do določenih obratov do max hitrosti, se da kak km/h "dobiti ven" s prenosom, kot si že sam ugotovil, vendar pa sama moč in navor mopeda ne dovoljujeta, da bi brez kakih drugih posegov pridobil kaj več kot toliko.
Če boš podaljšal prenose z večjim verižnikom spredaj, boš "podaljšal" prenosna razmerja.... to pomeni, da bo prva brzina "daljša"..in boš težko speljal v večji klanec in ko boš prešaltal v drugo, bo večja razlika v padcu obratov med prvo in drugo kot pri 12 verižniku in ti bo moped zamorilo, oz. se bodo obrati mopeda težje "pobrali" iz nizkih obratov....in seveda to velja za vse prestave (kot ti je to že omenil automatic_7). Če vgradiš 5. prestavo in obdržiš 12 verižnik, bo moped deloval kot do sedaj, le da boš imel "daljši" prenos v 5. brzini... vmes bo pa ostalo enako.
...in če se boš igral z verižnimi prenosi, ti povem, da se med njimi da razmerje celo izračunati

Noben bavbav ni dati mašino dol, jo dati narazen, pregledati, če je v njej vse o.k., zamenjati kak ležaj in simmeringe, dati nova tesnila ...in če imaš vse to že narazen, ustreliš not še 5. brzino. Mogoče ti to kdo tu gor na forumu naredi za kak pameten denar, če si sam ne upaš ...
p.s.
... to je le moje mnenje in seveda ti ga ni treba upoštevati
