APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 734
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Ker moram delat AM kategorijo, da mi vrnejo izpit potem še za avto :lol: , je opcija tudi ta, da grem lahko delat A kategorijo. Zdaj me zanima, ker ta moped leti 90+, ali je smiselno imeti raje T14 ali kaj podobnega APN ampak registrirano na veliko tablico A1 kategorije - zaradi brzine in policistov s katerimi imam neljube izkušnje, saj me ustavijo še ko grem s kolesom 5km od bajte. :evil: :roll:

Načeloma spada ta agregat tak kot je (vplinjač, mašina, auspuh) v vse pogoje:
- nima nad 11kW (bolj okrog 4.5/5, se menim za izmero na dyno mizi),
- mogoče je na meji druge omejitve - 0,1kW/kg in
- nima nad 125ccm.
Sedaj da bi zamenjal samo tablico na APN ni mogoče. Če bi imel T14TLS, da bi nanj dal to mašino, ali je A1 kategorija kakorkoli omejena na najvišjo hitrost? Na AMZS strani ni nobene omembe... :geek:
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Jaz sem ravno iz tega razloga kupil TLS.
Bom naredil ven hitrega apnca in na tehničnem ne bo problemov, tudi z policijo ne :)
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 734
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No, končno sem dobil nazaj izpit, sedaj z A kategorijo neomejeno, edino varna vožnja (za A) me še čaka drugo leto. :D

Sedaj kolega prodaja 15SLC (mislim da), grem danes pogledat če bova kaj kšeftala in ga ubavim.
Ko bo ta za nadomestnega, se lotim sestavljanja nove mašine, katere polirani bloki čakajo že tako dolgo da so spet oksidirali :lol:
Gre nazaj en 39 brušen cilinder in 5. prestav, ostalo original, tole predelano beštijo mašine pa razderem, zamenjam ležaje in blajerco (je začela malo bolj vibrirati kot od začetka pred 2 leti) in potem ko bo spucana, setavljena, suha in čista lepo v vitrino.
Tako malo za update. 8-)
APN4M 83'
klemzi3
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne Apr 05, 2020 10:31 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a klemzi3 »

ro-bi napisal/-a: Če Dec 10, 2020 8:27 pm Jaz sem ravno iz tega razloga kupil TLS.
Bom naredil ven hitrega apnca in na tehničnem ne bo problemov, tudi z policijo ne :)
pomoje že neb smel bit problemou ce zamenas indetifikacijsko tablico iz 14tls na apn 4, potem pa gres delat homologacijo ker tm itak gledajo sam model mopeda pa ce se številke ujemajo na mašini gištelu pa indetifikacijski tablici. sam ta opcija pride v poštev ce moped se ni bil registriran
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 734
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

klemzi3 napisal/-a: Sr Avg 11, 2021 11:23 pm pomoje že neb smel bit problemou ce zamenas indetifikacijsko tablico iz 14tls na apn 4, potem pa gres delat homologacijo ker tm itak gledajo sam model mopeda pa ce se številke ujemajo na mašini gištelu pa indetifikacijski tablici. sam ta opcija pride v poštev ce moped se ni bil registriran
Hja, sem študiral tudi to, saj je na kolegovemu 15SLC dal gor tablico 15 SL pa so mu vpisali v prometno 15 SL in ni nikjer problemov... :twisted:
APN4M 83'
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

klemzi3 napisal/-a: Sr Avg 11, 2021 11:23 pm
ro-bi napisal/-a: Če Dec 10, 2020 8:27 pm Jaz sem ravno iz tega razloga kupil TLS.
Bom naredil ven hitrega apnca in na tehničnem ne bo problemov, tudi z policijo ne :)
pomoje že neb smel bit problemou ce zamenas indetifikacijsko tablico iz 14tls na apn 4, potem pa gres delat homologacijo ker tm itak gledajo sam model mopeda pa ce se številke ujemajo na mašini gištelu pa indetifikacijski tablici. sam ta opcija pride v poštev ce moped se ni bil registriran
Malo pozabljate na originalnost tudi to so predelave ki morajo biti homologirane. 14tls in apn4 si nista niti najmanj podobna po izgledu. Če boš narajmal tamodrega ki vsaj malo pozna tomos in je slabe volje si še vedno najebal.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 734
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Imaš prav, zato sedaj malo spremljam prodajane mopede, da bi kar zamenjal z enim konkretno zrihtanim, tega pa na podstrešje spravit.
APN4M 83'
borisk
batzajla
Prispevkov: 37
Pridružen: To Jan 11, 2011 3:56 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a borisk »

Zdravo!

kupujem 17mm kitajskega binga pa me zanima kateri nastavljiva diza paše v njega, kratka al dolga?
Slika
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 734
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Pozdravljen, jaz imam nastavljivo dizo malo drugačno, enake dolžine kot originalna ima pa samo za navaden izvijač zarezo kot vijak, nima ročke.
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 734
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Ker je zamelo in se ne bomo vozili nekaj časa sem se lotil dodelave tegale strojčka :D

Moram zamenjati:
  • popravilo prvih vilic, ena vzmet je počena, bom zamenjal obe vzmeti
  • CDI enota ki je na motorju mi ne odgovarja najbolj, sem že lani si naročil AC-CDI https://transmic.fr/2021/08/14/ac-cdi-v11/ (iz Francije ga je morala poslati mala sestrična saj ne pošiljajo direkt v SLO). Je programabilen, v excelu lahko narišeš svojo krivuljo predvžiga v 13 stopnjah, začne se pri 500 obr/min. Nastaviš tudi pozicijo pickupa kar je potem lažje in bolj natančno kot premikanje plošče pod magnetom (na mojem ameriškem iz treatland.tv https://www.treatland.tv/derbi-moped-CD ... mplete.htm je AC tuljava ki služi kot pickup)
    Za napajanje potrebuje 12V DC , za kar bom uporabil pretvornik: https://www.aliexpress.us/item/22617999 ... 4itemAdapt (spet made in china :lol: ) ta pretvornik vzame 12-28 VAC in ga pretvori na 12 VDC +/- 0.5V kar je dovolj stabilno za AC-CDI vezje.
Kasneje pripnem še sliko kje bo vse skupaj zmontirano pod sedežem (kot je bila zdajšna CDI, samo en kup tuje robe (francija, kitajska,...) :roll: :lol:

Ali lahko dobim kakšno idejo glede krivulje predvžiga, prosti tek je sedaj okrog 3.500-4.000 obr/min, zavrti se do 10.700 v 3. prestavi, ali imam prav da mora naraščati do nekje 8.000 in potem padati nazaj?
APN4M 83'
Odgovori