APN4M 81' original/predelan
Re: APN4M 81' original/predelan
Ker moram delat AM kategorijo, da mi vrnejo izpit potem še za avto , je opcija tudi ta, da grem lahko delat A kategorijo. Zdaj me zanima, ker ta moped leti 90+, ali je smiselno imeti raje T14 ali kaj podobnega APN ampak registrirano na veliko tablico A1 kategorije - zaradi brzine in policistov s katerimi imam neljube izkušnje, saj me ustavijo še ko grem s kolesom 5km od bajte.
Načeloma spada ta agregat tak kot je (vplinjač, mašina, auspuh) v vse pogoje:
- nima nad 11kW (bolj okrog 4.5/5, se menim za izmero na dyno mizi),
- mogoče je na meji druge omejitve - 0,1kW/kg in
- nima nad 125ccm.
Sedaj da bi zamenjal samo tablico na APN ni mogoče. Če bi imel T14TLS, da bi nanj dal to mašino, ali je A1 kategorija kakorkoli omejena na najvišjo hitrost? Na AMZS strani ni nobene omembe...
Načeloma spada ta agregat tak kot je (vplinjač, mašina, auspuh) v vse pogoje:
- nima nad 11kW (bolj okrog 4.5/5, se menim za izmero na dyno mizi),
- mogoče je na meji druge omejitve - 0,1kW/kg in
- nima nad 125ccm.
Sedaj da bi zamenjal samo tablico na APN ni mogoče. Če bi imel T14TLS, da bi nanj dal to mašino, ali je A1 kategorija kakorkoli omejena na najvišjo hitrost? Na AMZS strani ni nobene omembe...
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Jaz sem ravno iz tega razloga kupil TLS.
Bom naredil ven hitrega apnca in na tehničnem ne bo problemov, tudi z policijo ne
Bom naredil ven hitrega apnca in na tehničnem ne bo problemov, tudi z policijo ne
Re: APN4M 81' original/predelan
No, končno sem dobil nazaj izpit, sedaj z A kategorijo neomejeno, edino varna vožnja (za A) me še čaka drugo leto.
Sedaj kolega prodaja 15SLC (mislim da), grem danes pogledat če bova kaj kšeftala in ga ubavim.
Ko bo ta za nadomestnega, se lotim sestavljanja nove mašine, katere polirani bloki čakajo že tako dolgo da so spet oksidirali
Gre nazaj en 39 brušen cilinder in 5. prestav, ostalo original, tole predelano beštijo mašine pa razderem, zamenjam ležaje in blajerco (je začela malo bolj vibrirati kot od začetka pred 2 leti) in potem ko bo spucana, setavljena, suha in čista lepo v vitrino.
Tako malo za update.
Sedaj kolega prodaja 15SLC (mislim da), grem danes pogledat če bova kaj kšeftala in ga ubavim.
Ko bo ta za nadomestnega, se lotim sestavljanja nove mašine, katere polirani bloki čakajo že tako dolgo da so spet oksidirali
Gre nazaj en 39 brušen cilinder in 5. prestav, ostalo original, tole predelano beštijo mašine pa razderem, zamenjam ležaje in blajerco (je začela malo bolj vibrirati kot od začetka pred 2 leti) in potem ko bo spucana, setavljena, suha in čista lepo v vitrino.
Tako malo za update.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
pomoje že neb smel bit problemou ce zamenas indetifikacijsko tablico iz 14tls na apn 4, potem pa gres delat homologacijo ker tm itak gledajo sam model mopeda pa ce se številke ujemajo na mašini gištelu pa indetifikacijski tablici. sam ta opcija pride v poštev ce moped se ni bil registriran
Re: APN4M 81' original/predelan
Hja, sem študiral tudi to, saj je na kolegovemu 15SLC dal gor tablico 15 SL pa so mu vpisali v prometno 15 SL in ni nikjer problemov...klemzi3 napisal/-a: ↑Sr Avg 11, 2021 11:23 pm pomoje že neb smel bit problemou ce zamenas indetifikacijsko tablico iz 14tls na apn 4, potem pa gres delat homologacijo ker tm itak gledajo sam model mopeda pa ce se številke ujemajo na mašini gištelu pa indetifikacijski tablici. sam ta opcija pride v poštev ce moped se ni bil registriran
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Malo pozabljate na originalnost tudi to so predelave ki morajo biti homologirane. 14tls in apn4 si nista niti najmanj podobna po izgledu. Če boš narajmal tamodrega ki vsaj malo pozna tomos in je slabe volje si še vedno najebal.klemzi3 napisal/-a: ↑Sr Avg 11, 2021 11:23 pmpomoje že neb smel bit problemou ce zamenas indetifikacijsko tablico iz 14tls na apn 4, potem pa gres delat homologacijo ker tm itak gledajo sam model mopeda pa ce se številke ujemajo na mašini gištelu pa indetifikacijski tablici. sam ta opcija pride v poštev ce moped se ni bil registriran
Re: APN4M 81' original/predelan
Imaš prav, zato sedaj malo spremljam prodajane mopede, da bi kar zamenjal z enim konkretno zrihtanim, tega pa na podstrešje spravit.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Zdravo!
kupujem 17mm kitajskega binga pa me zanima kateri nastavljiva diza paše v njega, kratka al dolga?
kupujem 17mm kitajskega binga pa me zanima kateri nastavljiva diza paše v njega, kratka al dolga?
Re: APN4M 81' original/predelan
Pozdravljen, jaz imam nastavljivo dizo malo drugačno, enake dolžine kot originalna ima pa samo za navaden izvijač zarezo kot vijak, nima ročke.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
Ker je zamelo in se ne bomo vozili nekaj časa sem se lotil dodelave tegale strojčka
Moram zamenjati:
Ali lahko dobim kakšno idejo glede krivulje predvžiga, prosti tek je sedaj okrog 3.500-4.000 obr/min, zavrti se do 10.700 v 3. prestavi, ali imam prav da mora naraščati do nekje 8.000 in potem padati nazaj?
Moram zamenjati:
- popravilo prvih vilic, ena vzmet je počena, bom zamenjal obe vzmeti
- prednje in zadnje pakne zavor, saj so te že obrabljene, dobil sem tele, ne nvem če bojo pašale zaradi 105 mm premera ko so zaprte? https://www.aliexpress.us/item/32568040 ... 4itemAdapt
- sklopka - zamenjava za močnejšo, izdelal jo je "Črt's garage" https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 000&type=3 in zamenjava lamel
- CDI enota ki je na motorju mi ne odgovarja najbolj, sem že lani si naročil AC-CDI https://transmic.fr/2021/08/14/ac-cdi-v11/ (iz Francije ga je morala poslati mala sestrična saj ne pošiljajo direkt v SLO). Je programabilen, v excelu lahko narišeš svojo krivuljo predvžiga v 13 stopnjah, začne se pri 500 obr/min. Nastaviš tudi pozicijo pickupa kar je potem lažje in bolj natančno kot premikanje plošče pod magnetom (na mojem ameriškem iz treatland.tv https://www.treatland.tv/derbi-moped-CD ... mplete.htm je AC tuljava ki služi kot pickup)
Za napajanje potrebuje 12V DC , za kar bom uporabil pretvornik: https://www.aliexpress.us/item/22617999 ... 4itemAdapt (spet made in china ) ta pretvornik vzame 12-28 VAC in ga pretvori na 12 VDC +/- 0.5V kar je dovolj stabilno za AC-CDI vezje.
- ko sem že pri predelovanju na 12 VDC bom zamenjal še prednjo luč, to še iščem (aliexpress ima samo luči ki so preširoke za TOMOS prednje vilice kot je originalna), nočem na originalno dajati samo žarnic ker je tudi že bolj uboga plastika in parabola... kakšen predlog?
spredaj na vilice bom dodal tudi zgibljive smernike, tako da jih ovijem okrog vilic nad šalčkami: https://www.aliexpress.us/item/22558002 ... 4itemAdapt,
zadaj pa bo na nosilcu pod prtljažnikom nameščena tale luč s smerniki: https://www.aliexpress.us/item/32568031 ... 4itemAdapt
za rele smernikov pa pride tale za LED smernike: https://www.aliexpress.us/item/32568045 ... 4itemAdapt
Ali lahko dobim kakšno idejo glede krivulje predvžiga, prosti tek je sedaj okrog 3.500-4.000 obr/min, zavrti se do 10.700 v 3. prestavi, ali imam prav da mora naraščati do nekje 8.000 in potem padati nazaj?
APN4M 83'