Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo,
avtomatik mi, po tem ko par dni stoji, težko vžge (normalno po cca 15 kurblih). Po tem pa normalno takoj vžge. Olje je novo, nova svečka in mešanca je dobra.
Ima kdo kakšno idejo?
avtomatik mi, po tem ko par dni stoji, težko vžge (normalno po cca 15 kurblih). Po tem pa normalno takoj vžge. Olje je novo, nova svečka in mešanca je dobra.
Ima kdo kakšno idejo?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Benz... Preglej uplinjač, rezervoar, cevko, pipco, tukaj začni.
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
pušča bencin iz uplinjača?
pustiš pipco stalno odprto?
pustiš pipco stalno odprto?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pipica je nova, ter je tudi vedno zapiram. Uplinjač pa je original dellorto.
Zgleda da če najprej vzamem ven svečko in zakurblam, mi potem v prvo vžge.
Zgleda da če najprej vzamem ven svečko in zakurblam, mi potem v prvo vžge.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Prišel veseli dan, ko sem poizkusil zakurblati makino, a ni bilo rezultata oz. le ta je bil negativen.
Imam iskro, imam kompresijo, zadeve se prosto vrtijo, naredi zvok "blub-blub-blub".
Pri kurblanju motorja brez nameščene svečke iz luknje zadiši po bencinu.
Kje začeti iskati težavo?
Ali je možno, da sem narobe nastavil vžig?
Namestil sem "Vžigalnik komplet 12V 80W INEL" * Poiskal sem ZMT.
* Na magnetu je zelo jasno označena črta. Pozicijo omenjene črte sem označil na bloku motorja.
* Nato sem magnet obrnil v desno in z nastavnim vijakom odmeril 1,5 mm ter obrnil magnet (v levo), da je bat zadel ob konico vijaka. Novo pozicijo črte na magnetu sem označil na bloku motorja.
(Na sliki je prikazano relativno razmerje prve in druge oznake, dejanski poziciji črtic prenešenih z magneta sta levo pod glavo motorja.) Na plošči statorja sem iskal oznako in našel edino črtico za katero sklepam, da je tam z namenom: * Ploščo statorja sem namestil tako, da je črtica na statorski plošči poravnana z drugo črtico na bloku motorja (črtica, ki je 1,5 mm od ZMT).
Ali sem izvedel pravilen postopek?
Ko sta magnet in statorska plošča nameščena, in se magnet oz. glavna gred vrti, se čuti kako magnet "preskoči", ko se črtici prekrijeta (na tem forumu sem prebral post o delovanju elektronskih vžigov - menjava polaritete magneta, kar povzroči proženje iskre - deluje, da se to zgodi, ko se črtici prekrijeta).
Ima kdo izkušnje s tem 12V 80W INEL kompletom. Da sem lahko statorsko ploščo namestil na ohišje motorja tako, da sta se črtici prekrili sem moral nekoliko podaljšati utore za vijake na statorski plošči (tudi to sem prebral nekje na forumu, da je možno potrebno).
Ali bi mi moral biti že to indikator, da sem nekaj narobe razumel?
Uplinjač imam DELLORTO SHA- 15/15. Bi moral pred montažo in kurblanjem postoriti kaj na njem (šoba/diza, vijak za prosti tek...)? Razen seveda priklopiti gas kabel.
Kurblanje sem probal z in brez čoka.
V enem poskusu sem z brizgo malo mešanice stisnil direk v glavo cilindra, ampak ni povzročilo rezultata.
En pomislek imam še glede bata. Da sem ga mogoče namestil v napačno smer.
Imam CILINDERKIT -AIRSAL - TOMOS 38mm A35/A3
Puščico na batu sem usmeril v rdečo piko, ki je na sesalni strani cilindra. Pozicija bata zavisi od proizvajalca?
Nekje na youtubu sem geldal en video, kjer je bil bat usmerjen v izpušno stran (mislim, da v tistem primeru ni bilo Airsal sistema).
Lamelni ventil je načeloma lahko nameščen samo v eni legi? Lamele so usmerjene v cilinder?
Za kakršenkoli konstruktiven nasvet in predlog bom neizmerno hvaležen.
Evo še slikice makine, da se malo pohvalim, super izkušnja tale TomoSaki.
Imam iskro, imam kompresijo, zadeve se prosto vrtijo, naredi zvok "blub-blub-blub".
Pri kurblanju motorja brez nameščene svečke iz luknje zadiši po bencinu.
Kje začeti iskati težavo?
Ali je možno, da sem narobe nastavil vžig?
Namestil sem "Vžigalnik komplet 12V 80W INEL" * Poiskal sem ZMT.
* Na magnetu je zelo jasno označena črta. Pozicijo omenjene črte sem označil na bloku motorja.
* Nato sem magnet obrnil v desno in z nastavnim vijakom odmeril 1,5 mm ter obrnil magnet (v levo), da je bat zadel ob konico vijaka. Novo pozicijo črte na magnetu sem označil na bloku motorja.
(Na sliki je prikazano relativno razmerje prve in druge oznake, dejanski poziciji črtic prenešenih z magneta sta levo pod glavo motorja.) Na plošči statorja sem iskal oznako in našel edino črtico za katero sklepam, da je tam z namenom: * Ploščo statorja sem namestil tako, da je črtica na statorski plošči poravnana z drugo črtico na bloku motorja (črtica, ki je 1,5 mm od ZMT).
Ali sem izvedel pravilen postopek?
Ko sta magnet in statorska plošča nameščena, in se magnet oz. glavna gred vrti, se čuti kako magnet "preskoči", ko se črtici prekrijeta (na tem forumu sem prebral post o delovanju elektronskih vžigov - menjava polaritete magneta, kar povzroči proženje iskre - deluje, da se to zgodi, ko se črtici prekrijeta).
Ima kdo izkušnje s tem 12V 80W INEL kompletom. Da sem lahko statorsko ploščo namestil na ohišje motorja tako, da sta se črtici prekrili sem moral nekoliko podaljšati utore za vijake na statorski plošči (tudi to sem prebral nekje na forumu, da je možno potrebno).
Ali bi mi moral biti že to indikator, da sem nekaj narobe razumel?
Uplinjač imam DELLORTO SHA- 15/15. Bi moral pred montažo in kurblanjem postoriti kaj na njem (šoba/diza, vijak za prosti tek...)? Razen seveda priklopiti gas kabel.
Kurblanje sem probal z in brez čoka.
V enem poskusu sem z brizgo malo mešanice stisnil direk v glavo cilindra, ampak ni povzročilo rezultata.
En pomislek imam še glede bata. Da sem ga mogoče namestil v napačno smer.
Imam CILINDERKIT -AIRSAL - TOMOS 38mm A35/A3
Puščico na batu sem usmeril v rdečo piko, ki je na sesalni strani cilindra. Pozicija bata zavisi od proizvajalca?
Nekje na youtubu sem geldal en video, kjer je bil bat usmerjen v izpušno stran (mislim, da v tistem primeru ni bilo Airsal sistema).
Lamelni ventil je načeloma lahko nameščen samo v eni legi? Lamele so usmerjene v cilinder?
Za kakršenkoli konstruktiven nasvet in predlog bom neizmerno hvaležen.
Evo še slikice makine, da se malo pohvalim, super izkušnja tale TomoSaki.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Puščica na batu kaže v izpuh.
Vžig bi bilo pa najbolje preizkusit s stroboskopom, da bi dejansko videl kje sproži iskro.
Vžig bi bilo pa najbolje preizkusit s stroboskopom, da bi dejansko videl kje sproži iskro.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Tale Inel je meni toliko živcev požru,da je groza.
Posledično je šel HipHop od hiše zaradi njega.
Probi kakšno drugo elektriko.
Posledično je šel HipHop od hiše zaradi njega.
Probi kakšno drugo elektriko.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
...ste me prehiteli...
..sicer nimam tega štroma, pa mislim, da ga ima (je imel) soforumaš kamikaza, pa ga je pred kratkim zamenjal s Kokusan, ker je stalno nagajal...oz. se pregreva tuljava. Za par km je ok... potem se pa pregreje... vsaj mislim, da je imel ta štrom. ... sej se bo verjetno oglasil tule gor, pa potrdil napisano.
...in kot napisano, brezplatinski štrom boš lahko naštelal s stroboskopom...
..sicer nimam tega štroma, pa mislim, da ga ima (je imel) soforumaš kamikaza, pa ga je pred kratkim zamenjal s Kokusan, ker je stalno nagajal...oz. se pregreva tuljava. Za par km je ok... potem se pa pregreje... vsaj mislim, da je imel ta štrom. ... sej se bo verjetno oglasil tule gor, pa potrdil napisano.
...in kot napisano, brezplatinski štrom boš lahko naštelal s stroboskopom...
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pri meni, bil problem v utoru in sem imel premalo predvžiga in je moped težje vžigal, pa stalno je bilo treba prestavljat (to verjetno pogojeno z napačnim predvžigom). Lahko bi sicer zmontiral brez kajle na pravi poziciji, samo glede na sloves teh vžigov, sem raje kupil Kokusana, za katerega vem da dela, pa še celo ene par stopinj zamakne vžig. Je bila pa vžigalna tuljava samo po 500 kilometrih že fajn "obarvana"... Ja, pa tako kot so ti drugi povedali, točko vžiga nastavljaš s stroboskopsko pištolo.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Hvala za odgovore.
Torej, moram obrniti bat, ne vem zakaj dajejo rdeče pike gor,... kakorkoli, my bad.
Stroboskop sem naročil, upam, da pride do petka in da bo elektrika dobra vsaj za eno poletje.
Torej, moram obrniti bat, ne vem zakaj dajejo rdeče pike gor,... kakorkoli, my bad.
Stroboskop sem naročil, upam, da pride do petka in da bo elektrika dobra vsaj za eno poletje.