Imaš še stare ležaje?
Izmeri koliko so široki, ker zelo verjetno so bili ozka izvedba 6203/10
https://www.frcomoto.si/si/lezaji-oljna ... tomos.html
V sive bloke A3 grejo samo L17 ležaji ali pa ozka izvedba 6203
Imaš še stare ležaje?
če si kje blizu Lj., mi prinesi gred, pa ti jo zrihtam. Ravnokar sem eno zase zrihtal, da gresta ležaja malo lažje gor....ali pa jo odnesi kakemu strugarju, da ti jo malo na roke pobrusi v stružnici. Dovolj je že stotinka, pa je čisto drugače.yack_ass napisal/-a: ↑Ne Feb 26, 2023 8:16 pm Hvala vsem za komentarje ni pomoč.
Še imam stare ležaje. Piše gor 6203 in širok je 12mm (drugi je še na stari gredi).
Samo je cel moped z mašino vred "pod vprašajem" glede vsega. Imam na sumu, da je bil sestavljen iz različnih vetrov. Mašina je že prišla zaribana...
Kakorkoli, uspelo mi je razstaviti zadevo, razen nekaj praskic na širokem ploščatem delu glavne gredi mislim, da nisem povzročil večje škode.
Torej L17a ležaja in novo tesnilo. Kul, lahko bi bilo slabše.
Zanimivo...a lahko dodaš kakšno sliko ali shemo tega postopka za lažjo predstavo? Hvala.franc napisal/-a: ↑Sr Mar 01, 2023 5:10 pm No jaz sem na "stara" leta izvedel, da je potrebno gred pred montažo "zakajlati" , da je ne moreš "stisniti" .
M5 vijak in matica (priviješ matico in odrežeš kar gleda "čez" ) potem ravno paše med polovički gredi, odviješ matico (rabiš en malo tanjši in navaden ključ) , da se "opira" na polovički (jaz sem privezal na tanko žico, da mi ne bi slučajno padla v blok) in potem ne moreš "stisniti" gredi. Ko je motor "skupaj" (priviti obe polovici) odviješ in izvlečeš vijak (kajlo) .
lp