Ja, saj sem tudi original navodila že 100x gledal, pa za BT piše nekaj 0,8mm, za ATX pa mislim da ni nič specificirano, oznak pa itak ni, kakršne tam notri kaže.
Zobnik sprednji je zdajle trenutno 10 gor, vem ker sem ga menjaval dol z 12, vendar je problem tudi prej bil enak, tako da bi rekel da je res kar predvžig. Bom zdaj ko ni več BT cilinder in MF gor morda na 11 ga dal, vendar itak rabi lastnik bolj moč kot pa tistih par km/h, vsaj za njihov teren in uporabo.
Zadeva me ne bi toliko živcirala, če ne bi motor na eni točki nastavil, da je delal tako kot je treba, vendar se je pa potem premikalo stvari, zato tudi vem, kako naj bi delal motor, pa tudi občutek ni pravi. Pri 10 zobeh itak ne bo letel ne vem koliko, vendar sem res pričakoval, da morda bo kak bolj natančen način kot vrtenje plate in eksperimentiranje, zato tudi sprašujem. Morda tudi takle zdajle ne bi motil lastnika, vendar ga prej ne dobi, preden to uredim.
Imel bi edino še eno vprašanje, pridejo stranske plastike na tem mestu zunaj pred kovino ali za njo? Na spletu se ne vidi točno, pa še mešano je bolj, spomnim se pa tudi ne.