Komaj 2 leti minilo pa so bli že večji posegi

Ni mi bilo všeč kako je moped stal na tački pravtako ni bil stabilen

. Tačka je bila krajša sepravi od BTja pod drugačnim kotom

. Ko smo odfleksali stari nosilec dol so se pokazale 2 luknji kateri smo morali povariti da se da nov nosilec gor

. Tako da zdaj je moped bolj stabilen na tački in lepše stoji
Aja pa odloču sm se še da zamenam mašino (ta gre na drug projekt

)

Itak ko smo dali mašino dol je bil počen še nosilec motorja

Setup dokaj podoben kot pri prejšni mašini nič kaj posebnega. Novi FAG ležaji pa semeringi, motos gred (tista k ma polne polovičke), vertex 39L bat 12 sornik z ležajem, BT cilinder 39mm, bing 18, 5 prestav, pa 12v50w štrom, izpuh nek master, katerega sem moral že 3 švasat ker poka pri nosilcu

.Prenosi pa zaenkrat 13/32 sam moram dat zadaj 34

Med testiranjem nove mašino je odtrgalo kajlo na piramidi pri 3. prestavi .
Vbistvu če pomislim sem zamenjal že skoraj pol mopeda

.
- Kufer pa prtljažnik od kasnejših ATXov sem dal gor ker nisem imel kam odlagal stvari,
- Plastiko pod zicom sem dal tapravo ATX, ker očitno so 3je tipi plastik,
- Menjal sem zic z mehkejšim,
- Zadaj sem dal kopijo zadka (ker mi je bil odrezan grd) sepravi poliester in ga dal v barvo motorja ker mi je lepše,
- Na prvo luč sem dal mrežico,
- zadnje amortizerje sem dal ATX (prej sem imel BT),
- Nova oz. bolj ravna zadna felga,
- dodal stop stikalo (prej ga ni blo ker so manjkali kabli napeljavi)
- zadaj nove pakne
- novo verigo
- komplet nosilec zobnika z zobnikom
- pa zdej enkrat mi je skurilo zunanjo tuljavo

, sicer nevem kako sem moral dati novo
V prihodnje dam še tank zamašek z ključem pol pa naj bi mel dost
