Potem te nima kaj skrbet
Razna vprašanja (delavnica)
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5226
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 4
- Pridružen: Ne Maj 09, 2021 4:51 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ali lahko uporabim tesnilo glave 42mm na cilindru ki je 42.5mm in ce se da kje kupit 42.5mm tesnilo
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Da. Sej tudi za 39 ni posebej tesnil. Tesnila so za 38,40,42. 1mm ne Igra neke vloge tukaj.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Kaj dosti se ne da pomagati. Edino kar meni vsaj malo "pomaga" je, da je pletenica nastavljena zelo "na kratko" (da začne prijemati že po nekaj milimetrih hoda ročke) in da plastiko na pletenici (spodaj pri vzvodu) zamenjam z (kontra) matico, da se nastavitev ne more premikati. Verjetno pa je to tudi malo pogojeno z velikostjo rok in koliko lahko stisneš.ro-bi napisal/-a: ↑So Jul 23, 2022 11:36 am Na sinovem apn se matram, da bi prednja bremza bolj prijela. Kupil sem nove pakne, zbrusil boben, da je okrogel in raven, prime pa še vedno slabo. Tudi po več kilometrih se ne uleže. Na paknah se vidi, da prijemljejo po celi površini.
Kaj svetujete?
Občutek na ročici je gumijast.
lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zdravo, malo si predelujem svojega APN in po prebiranju literature za predelave, še lahko po brušenju na 42mm, bat skrajšam na 46mm. Povsod piše da naj bo ta dolžina od čela bata do spodnjega roba, zanima me pa, kje je čelo bata, saj je na to več različnih odgovorov?
Pravtako me še zanima, kje okvirno naj začnem z dizami? Ostal bom na bing 12, 42mm meteor, originalni kanali, glava znižana za 1mm(tesnilo glave, ja/ne?) in protikonus v originalnem izpuhu.Re: Razna vprašanja (delavnica)
Z brušenjem na 42 se kanali kar konkretno "premaknejo" (na slabše) in kompresija je večja (brez brušenja kanalov, jaz ne bi nižal glave) . Bing 13, brušeni kanali in nižana glava mi dela s 70 dizo.
lp
lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Bat lahko krajšaš toliko da pokriva rob izpušnega kanala za 2mm ko je bat v ZMT in ne kr nekaj na pamet 46 mm s krajšanjem pa tudi spremeniš kot odpiranja sesalnega kanala.AsdAsd napisal/-a: ↑To Avg 16, 2022 12:45 pm Zdravo, malo si predelujem svojega APN in po prebiranju literature za predelave, še lahko po brušenju na 42mm, bat skrajšam na 46mm. Povsod piše da naj bo ta dolžina od čela bata do spodnjega roba, zanima me pa, kje je čelo bata, saj je na to več različnih odgovorov?
bat.png
Pravtako me še zanima, kje okvirno naj začnem z dizami? Ostal bom na bing 12, 42mm meteor, originalni kanali, glava znižana za 1mm(tesnilo glave, ja/ne?) in protikonus v originalnem izpuhu.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Cilinder je že pobrušen in glava je tudi že znižana, tak da je kar je, povsod pa piše drugače glede učinka z brušenjem na 42
Re: Razna vprašanja (delavnica)
A no, potem pa tako, je potem potrebno bat tudi skrajšati na drugi strani, zaradi spremenjene razporeditve teže, toliko da še vedno pokriva izpušni kanal?A5f napisal/-a: ↑To Avg 16, 2022 5:53 pmBat lahko krajšaš toliko da pokriva rob izpušnega kanala za 2mm ko je bat v ZMT in ne kr nekaj na pamet 46 mm s krajšanjem pa tudi spremeniš kot odpiranja sesalnega kanala.AsdAsd napisal/-a: ↑To Avg 16, 2022 12:45 pm Zdravo, malo si predelujem svojega APN in po prebiranju literature za predelave, še lahko po brušenju na 42mm, bat skrajšam na 46mm. Povsod piše da naj bo ta dolžina od čela bata do spodnjega roba, zanima me pa, kje je čelo bata, saj je na to več različnih odgovorov?
bat.png
Pravtako me še zanima, kje okvirno naj začnem z dizami? Ostal bom na bing 12, 42mm meteor, originalni kanali, glava znižana za 1mm(tesnilo glave, ja/ne?) in protikonus v originalnem izpuhu.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Naj bi ga krajšal lahko ga pobrusiš po obliki sesalnega kanala(na okroglo). Jaz vedno sestavim skupaj brez obročkov in varovalk na sorniku na stojne vijake podložim večje matice in pritegnem da se cilinder vsede. Seveda dam spodaj tesnilo potem si označim razstavim in režem brusim. Upam da sem razumljivo napisal. Če je bat v SMT in pretočni kanali niso do konca odprti cilinder z vrha postružim in spodaj pri tesnilu podložim...