Magnet in elektrika za E90

Vse kar se tiče mopedov
Odgovori
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a filius »

TilenXp napisal/-a: Sr Apr 06, 2022 3:10 pm Ok mal sem še gledal naprej in iskal.
Pogledal sem ta video
https://www.youtube.com/watch?v=q9-mr7BXIho
sicer on govori o kitajskih skuterjih ampak sem skoraj prepričan, da so komponente v redu (torej pickup in napajalno navitje.

Naj mi pove nekdo, ki je že nastavljal pickup na kakšnem mopedu ali je lahko zaradi prevelike razdalje med magnetom in pickupom težava v iskri? Je lahko to razlog da ni iskre? Koliko naj bi bila sploh razdalja med pickupom in magnetom? Tako kot pri platinah (0,35-0,45) ali manj? Res pa je da nisem preverjal razdalje.
katero verzijo vžiga imaš? za rdečo ali črno tuljavo? V kolikor imaš verzijo za rdečo tuljavo (pa ne gledat po številki odlitka plate, ker tist ni merodajno) moraš med sabo zamenjat belo in zeleno žico na tuljavi.

Razlika je v vezavi primarnega navitja, bela in zelena sta med seboj zamenjani, masa pickupa je v enem primeru vezana na plato, v drugem pa na zeleno žico navitja..

Lahko tudi slikaš plato in prilepiš sem pa ti povem kako veži.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
TilenXp
zažgan bat
Prispevkov: 76
Pridružen: So Apr 16, 2011 12:22 pm

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a TilenXp »

Nimam trenutno nobene slika žal, elektrika pa je ostala na mopedu in bom šel v prihodnjih dneh spet do njega pa bom poslikal, če ne bo nič ratalo.

OK ta del mi ni jasen: "moraš med sabo zamenjat belo in zeleno žico na tuljavi"
Po tem bi moral na tuljavi zamenjati maso in pickup? Vse sheme katere pogledam v tehničnem arhivu kažejo da je bela masa in mi ne gre v račun da bi to priklopil na zeleno? Mi mogoče lahko to razložiš?

Trenutno je narejeno tako:

Bela je potegnjena od statorja kot masa.
Zelena je vezana na pickup, ki je na drugi strani vezan na maso.
Rdeča je vezana na navitje levo od pickupa, ki pa je na drugi strani vezan na maso.
(Hočem samo reči, da nobena zadeva ni v zraku ali vezana zaporedno)

Na špuli sem drugo zeleno pustil prazno ker sta tako ali tako vezani v kratek stik v sami špuli. Namen drugega zelenega priklopa je tako ali tako samo v tem da se sklene na maso ko ni kontakta.

Kako je bil pa sam stator zvezan (za rdečo ali črno izvedno) je pa odgovor za nobeno. Vsako navitje na statorju je bilo odščipnjeno prav pri koncu bakra, tako da sem zvezal oz pricinil sam. Ostala navitja ki trenutno pri vžigu ne igrajo vloge sem pustil pri miru in sem jih samo zaščitil da ne delajo problemov. zvezal sem pa samo pickup in vzbujalno navitje (alo kako se že reče).

Prilagam še sliko iz ne vem kje (morda tudi iz tega foruma) s katerimo sem si pomagal
E90.jpg
sg1
zobnik
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Sep 26, 2010 5:22 pm
Kraj: LJ

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a sg1 »

Sem nameril na eni Ducati elektriki, ki je od izvenkrmnega T4 490 in 110 ohmov, tako da izgleda, da sta polnilna tuljava in dajalnik impulzov v redu.
TilenXp
zažgan bat
Prispevkov: 76
Pridružen: So Apr 16, 2011 12:22 pm

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a TilenXp »

Ok, zdej sm šu do kolega in ugotovil da ima pickup en štift in da se ga ne da kaj veliko štelat levo desno. Razdalja med pickupom in magnetom je nekje >0.5 mm. Ne da se naravnost dostopati do razdalje, med kotom pa ni ravn mirodajn.

Magnet ima št 31.96.75. Tako da je ta nov?

Napetost na pickupu pride do 0.7V se komu zdi da je to dovolj?

Kabel za svečko je tak za 6V. Je to v redu?

Kar mi še pride na misel je to da najdem original špulo.
TilenXp
zažgan bat
Prispevkov: 76
Pridružen: So Apr 16, 2011 12:22 pm

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a TilenXp »

Pa še ena zadeva. Ali imajo ostala navitja kaj veze s pickupom in napajalnim navitjem če so naprimer priklopljena na maso in na porabnika ali ne? Je lahko problem v motnjah ali čem podobnim če niso?
sg1
zobnik
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Sep 26, 2010 5:22 pm
Kraj: LJ

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a sg1 »

Čisto brez vpliva ostala navitja na polnilno navitje niso.
Če je na katerem od ostalih navitij med ovojni ali pa kratek stik na izhodu, to oslabi magnetno polje v jedru in s tem napetost polnilnega navitja.
Se pa ob tem morebitno defektno navitje greje in seveda ne da od sebe niti približne nazivne napetosti, tako da je to lahko izmeriti.
Cca 0,5 mm razdalje bi moralo biti v redu. Kaj daje dajalnik impulzov dejansko od sebe, bi bilo najbolje pomerit z osciloskopom. Univerzalni inštrument lahko pokaže marsikaj, ker je napetost prisotna le kratek čas, ko gresta čezenj oba jezička magneta. Torej le nekaj stopinj. Ves ostali del kroga je pa nič. Tako da je efektivna napetost zelo nizka, čeprav ima impulz lahko veliko večjo amplitudo.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a filius »

TilenXp napisal/-a: Če Apr 07, 2022 11:20 am Nimam trenutno nobene slika žal, elektrika pa je ostala na mopedu in bom šel v prihodnjih dneh spet do njega pa bom poslikal, če ne bo nič ratalo.

OK ta del mi ni jasen: "moraš med sabo zamenjat belo in zeleno žico na tuljavi"
Po tem bi moral na tuljavi zamenjati maso in pickup? Vse sheme katere pogledam v tehničnem arhivu kažejo da je bela masa in mi ne gre v račun da bi to priklopil na zeleno? Mi mogoče lahko to razložiš?

Trenutno je narejeno tako:

Bela je potegnjena od statorja kot masa.
Zelena je vezana na pickup, ki je na drugi strani vezan na maso.
Rdeča je vezana na navitje levo od pickupa, ki pa je na drugi strani vezan na maso.
(Hočem samo reči, da nobena zadeva ni v zraku ali vezana zaporedno)

Na špuli sem drugo zeleno pustil prazno ker sta tako ali tako vezani v kratek stik v sami špuli. Namen drugega zelenega priklopa je tako ali tako samo v tem da se sklene na maso ko ni kontakta.

Kako je bil pa sam stator zvezan (za rdečo ali črno izvedno) je pa odgovor za nobeno. Vsako navitje na statorju je bilo odščipnjeno prav pri koncu bakra, tako da sem zvezal oz pricinil sam. Ostala navitja ki trenutno pri vžigu ne igrajo vloge sem pustil pri miru in sem jih samo zaščitil da ne delajo problemov. zvezal sem pa samo pickup in vzbujalno navitje (alo kako se že reče).

Prilagam še sliko iz ne vem kje (morda tudi iz tega foruma) s katerimo sem si pomagal
E90.jpg
Spodaj prilagam sliko pravilne vezeve vključno z barvami za novejšo verzijo vžiga (črna vžigalna tuljava).

Vsaka drugačna vezava za črno vžigalno tuljavo ni pravilna!

-Pickup > rdeča žica >gre na rosso vžigalne tuljave
-desna stran primarne tuljave > zelena žica > gre na verde vžigalne tuljave
-leva stran primarne tuljave> bela žica (povezana na ploščo, + masa iz pickupa) > gre na bianco vžigalne tuljave.
277889681_490385269451158_6128904929987333940_n.jpg
277887066_716110432725427_9075450153625251037_n.jpg
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a filius »

TilenXp napisal/-a: Če Apr 07, 2022 10:36 pm Ok, zdej sm šu do kolega in ugotovil da ima pickup en štift in da se ga ne da kaj veliko štelat levo desno. Razdalja med pickupom in magnetom je nekje >0.5 mm. Ne da se naravnost dostopati do razdalje, med kotom pa ni ravn mirodajn.

Magnet ima št 31.96.75. Tako da je ta nov?

Napetost na pickupu pride do 0.7V se komu zdi da je to dovolj?

Kabel za svečko je tak za 6V. Je to v redu?

Kar mi še pride na misel je to da najdem original špulo.
Če si iz okolice Ljubljane, lahko prineseš do mene pa skupaj pogledava - primerjava z delujočim vžigom, da ne boš izumljal tople vode.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
TilenXp
zažgan bat
Prispevkov: 76
Pridružen: So Apr 16, 2011 12:22 pm

Re: Magnet in elektrika za E90

Odgovor Napisal/-a TilenXp »

Ok, malo obujam temo. Velika hvala Filiusu za pomoč in prevezavo tako kot je treba. Smo ugotovil da sem nazadnje najbrž eno maso zgrešu. No v glavnem je moped zalaufou s špulo k mi jo je Filius predlagal in to je
Piaggio APE TM P 50 1985-1989 tl4t. Una črna k ste jo predlagal prej je taka da sicer zalaufa sam laufa pa nikamor... ne gre sploh v obrate in nestabilno laufa + izpuh je ratal kar rdeč. Težava je sledeča:
Zakaj če navitje obrnem maksimalno v desno ne morem nastaviti predvžiga na več kot 0,55 od ZMT. Potreboval bi pa dobiti vsaj 1,3. Se komu kaj sanja kje falim?
Odgovori