Zadeva je tudi takšna da večina soforumasev niti ne pise o tezavah razen ce jih ne more resit drugace pa je vecina je treba ojacat ko se gres nek tuning meni osebno ko sem motiral airsal 65cc piljen na aplino org bloke le z drugo blajerco je po dobrih nastavitvah zacelo lomit vse od piramide kajl na piramidi salco sklopke potrgalo zobnik ob sklopki veckrat ftrgalo oz zdrobilo zobe tak da sem vecina stvari v notranjosti bloka mogu zamenjat ter podalsau sem kajlo na piramidi da se je malo umirilo zdaj imam na tem bloku rahlo predelan airsal 74cc in zadeva nekak drzi ce te zanima se kaj vec glede ojacitve okvirja in podobno lahko pises na zsapn6s freek napisal/-a: ↑Po Sep 20, 2021 2:33 pm Hahah vem da je obremenitev prevelkka in ni namenjena temu... cudim se ko gledam razne soforumase ki tudi vozijo navite motorje pa ne zasledim toliko okvar...
Bom poskusil zadevo ojacati pa da vidimo kaj bo potem...
Razna vprašanja o tuningu
-
- kriva felna
- Prispevkov: 51
- Pridružen: Če Sep 15, 2016 10:09 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Splača se dat ctx primarni prenos, je menjalnik manj obremenjen. Pa 4 lamelno sklopko.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zdravo, zanima me kako imate kaj narejene omejevalce obratov na flexserjih, oz kje se da to kupit?
-
- auspuh
- Prispevkov: 786
- Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
No pri meni je podobna zadeva... lomi od salce sklopke, zobnik 3. Prestave je zlomilo 1x sprednji zobnik mam vedno v rezervi, kajla za sekundarno gred, itd itdCerosmokker napisal/-a: ↑Ne Okt 10, 2021 10:51 amZadeva je tudi takšna da večina soforumasev niti ne pise o tezavah razen ce jih ne more resit drugace pa je vecina je treba ojacat ko se gres nek tuning meni osebno ko sem motiral airsal 65cc piljen na aplino org bloke le z drugo blajerco je po dobrih nastavitvah zacelo lomit vse od piramide kajl na piramidi salco sklopke potrgalo zobnik ob sklopki veckrat ftrgalo oz zdrobilo zobe tak da sem vecina stvari v notranjosti bloka mogu zamenjat ter podalsau sem kajlo na piramidi da se je malo umirilo zdaj imam na tem bloku rahlo predelan airsal 74cc in zadeva nekak drzi ce te zanima se kaj vec glede ojacitve okvirja in podobno lahko pises na zsapn6s freek napisal/-a: ↑Po Sep 20, 2021 2:33 pm Hahah vem da je obremenitev prevelkka in ni namenjena temu... cudim se ko gledam razne soforumase ki tudi vozijo navite motorje pa ne zasledim toliko okvar...
Bom poskusil zadevo ojacati pa da vidimo kaj bo potem...
Sasija je dovolj ojačana tako da se niti nekoliko ne vidi
Setup pa :
Junior cilinder, piljen 21 dellorto hpi vžig izpuh po meri...
In s motorom se je pelat uzitek, ampak mi ni vsec ko vse lomi...
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Z CTX primarnim penosom se izogneš problemom z menjalnikom
Re: Razna vprašanja o tuningu
Sem prehitro napisal- začeli so se problemi in sicer če menjam pri visokih vrtljajih, mi včasi pretičnega trna bne potegne in moram 2x, 3x zamenjat, da gre v višjo brzino. Ali se je kdo že kaj srečal z takim problemom?
Sumim, da mi centrifuga zaradi večjih vrtljajev, razmakne kroglici in zdrsne čez utor na trnu...
Pri normalni vožnji do 8k rpm se to ne dogaja
Sumim, da mi centrifuga zaradi večjih vrtljajev, razmakne kroglici in zdrsne čez utor na trnu...
Pri normalni vožnji do 8k rpm se to ne dogaja
Re: Razna vprašanja o tuningu
Standard problemi CTX menjalnika. Pod nizkimi obrati šalta lepo, pod visokimi pa zatikanje in metanje iz prestave. Že v testu CTXa iz 90 leta revije Motosvet, ki kroži po internetu, so bile graje glede zatikanja menjalnika.ro-bi napisal/-a: ↑To Okt 19, 2021 12:48 pm Sem prehitro napisal- začeli so se problemi in sicer če menjam pri visokih vrtljajih, mi včasi pretičnega trna bne potegne in moram 2x, 3x zamenjat, da gre v višjo brzino. Ali se je kdo že kaj srečal z takim problemom?
Sumim, da mi centrifuga zaradi večjih vrtljajev, razmakne kroglici in zdrsne čez utor na trnu...
Pri normalni vožnji do 8k rpm se to ne dogaja
Js osebno sem na obeh mojih CTXih dal klasični menjalnik v mašino in zunanji prenost 17-37. S tem je ujeto tovarniško razmerje prenosa, ki je imel CTX. Po menjavi menjalnik dela in šalta ko pesem napram originalu.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Pozdravljeni!
V kratkem bom kupil Avtomatika A3, katerega bom malo predelal (Auspuh, frgazr,)
Zanima me, ali je 15/15 SHA preveč za original cilinder (38), gor bi dal že Tecno Krula, ciljam okoli 60 na uro, pa da vleče tudi ok.
V kratkem bom kupil Avtomatika A3, katerega bom malo predelal (Auspuh, frgazr,)
Zanima me, ali je 15/15 SHA preveč za original cilinder (38), gor bi dal že Tecno Krula, ciljam okoli 60 na uro, pa da vleče tudi ok.
Re: Razna vprašanja o tuningu
pusti original vplinjač oz daj sha 14/12 če že ni... 15mm nima smisla na originalu ...