Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a prlek »

sraufncigr napisal/-a: Če Jun 10, 2021 12:46 pm Zdravo ekipa

Sem trenutno na večdnevni turi z Apn4 ‘75 in trenutno nekaj ne štima, sumim mešanico.

Za mešanico uporabljam olje: LiquiMoly classis sae 50
V poln tank sem dodal se 4ml nadomestka za svinec (bom nehal uporabljati, pravi mehanik, da nima smisla)
Predzadnjic sem tankal na petrolu 95 in naredil 2% mesanico. U Rijeki mi je motor v dolino zaribal. Svečka je črna in mastna. Sem pri mehaniku menjal platine in svečko. Nato sem na črpalki tankal EUROSUPER 95 CLASS PLUS v 2% mešanici. Motor spet delal super cca 50km, nato pa spet zacel crkovat. Svečka zopet črna in mastna, iz auspuha se kadi in tudi na robovih auspuha so sledovi olja (prilagam sliko). A je mogoce kaj celo narobe pri auspuhu?

Kaj vse je možno kadar je svečka mastna? Naj omenim da sem pred tem delal 4% mešanico. Mehanik pravi naj dajem 2%. A vi predlagate uporabo kakšnega drugega olja? A bencin 95 al 100 oktanski? A priporocate da se uporabi te premium opcije bencina z dodatki, ki jih ponujajo nekatere črpalke (na hrvaski Ini pravijo 95 class plus), al to ni dobro za starodobnike.

Pri več dnevni turi me še zanima na koliko časa bi vi delali postanke? Jaz se ustavim na cca 25km.

Posnetek kako mi trenutno vžge:
https://youtu.be/RIgzvGE9UHM

Vsaka pomoč dobrodošla
Olje sae 50? Svinčeni dodatek? Kaj ti si še zdaj v letu 1970? Kupi namensko olje 2T za mešanico in delaj max 2% mešanico, se pravi na 5 litrov bencina (95 ali 100 nima veze) 100 mililitrov (1 deci) olja.
sraufncigr
auspuh lager
Prispevkov: 6
Pridružen: Če Maj 27, 2021 9:25 am

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a sraufncigr »

Haha lej verjamem da bo moje nepoznavanje marsikoga presenetilo. Hvala za predlog. Probam uporabit drugo olje, pa da vidim.
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a A5f »

Svinčeni dodatek se je uporabljal za 4 taktne motorje zaradi ventilov. Kot so ti rekli 2% mešanica pa bo vse vredu
domzi5
zažgan bat
Prispevkov: 90
Pridružen: To Feb 15, 2011 7:46 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a domzi5 »

Mogoce kdo ve kaksne so bile original nalepke na stranskih plastikah tomos ctx svetlo modre ali temno modre, zanima me tudi za prevleko sedeža glede odtrnka barve
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5230
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

domzi5 napisal/-a: Ne Jun 13, 2021 10:40 am Mogoce kdo ve kaksne so bile original nalepke na stranskih plastikah tomos ctx svetlo modre ali temno modre, zanima me tudi za prevleko sedeža glede odtrnka barve
Temno modre, pazi tudi na obliko številk in črk ker so razne kombinacije na trgu.
Ta je kar se nalepk in sedeža tiče original:
Slika
NejcG
kriva felna
Prispevkov: 58
Pridružen: Pe Apr 05, 2019 8:16 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a NejcG »

Je imel CTX v originalu na voljo ščitnike za roke?
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5230
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

NejcG napisal/-a: Ne Jun 13, 2021 1:45 pm Je imel CTX v originalu na voljo ščitnike za roke?
Ne, ščitniki so bli naknadno dodani
1nejc1
auspuh lager
Prispevkov: 6
Pridružen: To Jun 23, 2020 12:01 am
Kraj: Ljubljana okolica

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a 1nejc1 »

1nejc1 napisal/-a: Sr Jun 02, 2021 9:28 pm Pozdravljeni,

na mojem Tomos youngster želim odstrsaniti blokade, ciljam na končno hitrost okrog 40km/h. Gre za verzijo 25km/h, letnik 2010, z alu cilindrom, na bloku pod cilindrom je oznaka A52. Elektrika je brezplatinska 12V80W, z štirimi navitji in pickup-om. Sledim seznamu blokad v arhivu, za zdaj bi rad obdržal original izpuh, bat in PHVA 10. Do zdaj sem zamenjal sesalno koleno z kolenom od alpinota, pod glavo sta bili naloženi dve bakreni tesnili, deblejše sem odstranil, trenutna diza je 53. S tem je motor dosegel hitrost ~35km/h, načrtoval sem samo še zamenjati zadnji verižnik z manjšim, ker je agregat precej tresel.
Po 30 min vožnje je motor čedalje težje dosegal 30km/h, zdaj nikoli ne doseže več kot 25km/h. Tudi pospeški so postali zeloo slabi. V malo srmejši klanec sploh ne pelje. Menim, da je kriva cdi enota. Trenutna cdi enota je neka Ducatijeva in je druga kot tista, napisana na nalepki (slika). Če pritisnem zadnjo zavoro, da se kolo zaustavi in odprem plin do konca, agregat začne trokirati, kot da bi prekinjal iskro za 1/4 sekunde (video). Trokiranje se občuti tudi med vožnjo pri 25 km/h.
Cdi enoto želim zmanjati z enoto od 45km/h verzije ampak sem v dilemi, katero točno moram vzeti. Prosim za nasvet.

Lp.

IMG_20210531_155307.jpg
IMG_20210531_183143.jpg
automatic_7 napisal/-a: Sr Jun 09, 2021 10:00 pm
1nejc1 napisal/-a: Če Jun 03, 2021 8:39 am Link v postu ne dela.
https://drive.google.com/file/d/1W94Ude ... p=drivesdk
Cdi enota je samo ena, na nalepki piše drugo ker niso posodobili oznake.
Imam podoben problem za rešit, enkrat smo zamenjali cdi enoto (takrat motor več kot na prostem teku ni deloval, ni dovolilo več vrtljajev), čez čas se je ponovilo in smo menjali komplet vžig. Zdaj pa se je spet podobno ponovilo in čaka na rešitev.
Če zaslediš kje rabljen, kupi komplet vžig od znamke AET.
Težavo mi je uspelo odpraviti.
Kriv je bil originalen izpuh. :idea:
Najprej sem zamenjal cdi enoto, vendar ni bilo spremembe.
Nazadnje sem malo odvil matici izpuha na cilindru, tako da je med cilindrom in izpuhom nastala odprtina in motor je dosegel zelo višje obrate, kot navaden automatic brez blokad. Nato sem matici privil nazaj in ga je spet dušilo kot prej.
Na koncu originalnega izpuha je zelo majhna odprtina, cca. 6mm in tudi med prostim tekom se je slišalo, da je na silo pihalo ven (kot s kompresorjem) in cedila se je črna mast. Nato sem z svedrom 9mm izpuh povrtal cca. 8cm globoko. S tem je agregat pričel delovati normalno, dosega visoke obrate, ni več nobene črne masti, le malo je glasnejši.
Nato sem namestil še zadnji verižnik 26 zob namesto 31 zob, vendar je potreben še manjši, ker gredo obrati med vožnjo pod polnim plinom v nebo. :twisted:
Pustil sem original dizo 53 in po 3h vožnje je svečka postala iz črne v kavno rjavo.

Ps. Ker nisem ločil, katere tomosove cdi enote imajo/nimajo blokade (izgleda, da nobena) sem kupil kar od AM6 in še par € cenejša je. Izmerjena vzbujalna napetost na trenutni 4 polni elektroniki z pickup-om je 100V, na prvi pogled je bilo videti, da bi moralo delovati tudi z drugimi "ducati style CDI" (od E90, BT50, AM6...). AM6 cdi sem uporabil samo za čas testiranja, agregat je normalno deloval, lepo vžigal... Poskusil sem še z Tomosovo CDI in ni bilo spremembe, zato sem na motorju pustil Tomosovo, druga bo za zdaj v rezervi.


Lp.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5230
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

Super, da si uspel rešit. Verjetno ti je zamašilo katalizator.
Bacobmw
auspuh lager
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe Jun 18, 2021 7:18 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Bacobmw »

L.p.
Imam eno vprašanje katere barve kabel gre na vžigalno tuljavo avtomatika3n s 12v zunanja tuljava
Odgovori