Pozdravljeni,
na mojem Tomos youngster želim odstrsaniti blokade, ciljam na končno hitrost okrog 40km/h. Gre za verzijo 25km/h, letnik 2010, z alu cilindrom, na bloku pod cilindrom je oznaka A52. Elektrika je brezplatinska 12V80W, z štirimi navitji in pickup-om. Sledim seznamu blokad v arhivu, za zdaj bi rad obdržal original izpuh, bat in PHVA 10. Do zdaj sem zamenjal sesalno koleno z kolenom od alpinota, pod glavo sta bili naloženi dve bakreni tesnili, deblejše sem odstranil, trenutna diza je 53. S tem je motor dosegel hitrost ~35km/h, načrtoval sem samo še zamenjati zadnji verižnik z manjšim, ker je agregat precej tresel.
Po 30 min vožnje je motor čedalje težje dosegal 30km/h, zdaj nikoli ne doseže več kot 25km/h. Tudi pospeški so postali zeloo slabi. V malo srmejši klanec sploh ne pelje. Menim, da je kriva cdi enota. Trenutna cdi enota je neka Ducatijeva in je druga kot tista, napisana na nalepki (slika). Če pritisnem zadnjo zavoro, da se kolo zaustavi in odprem plin do konca, agregat začne trokirati, kot da bi prekinjal iskro za 1/4 sekunde (
video). Trokiranje se občuti tudi med vožnjo pri 25 km/h.
Cdi enoto želim zmanjati z enoto od 45km/h verzije ampak sem v dilemi, katero točno moram vzeti. Prosim za nasvet.
Lp.