https://www.tomoshop.nl/tomos-mechanica ... tooth.html
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Hvala za odgovore...sedaj pa imam pa se eno tezavo, zlomil se mi je en nodsilni vijak glave in nevem kako bi ga odvil iz bloka, mogoce ima kdo kak predlog?
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Razna vprašanja o tuningu
V kratkem bom naredil izpit za am kategorijo, tkoda bom loh vozil svojo sestko legalno . Ker mi je zdaj mal smesno da mi gre flexer dost hitreje od sestke, me zanima kako se lotit tuninga apn masine. Razmisljam o lamo cilindru, dabi ga malo napilil in podlozil, tako kot je navodilo nekje na temu forumu. Ce sem pravilno razumel je lamo cilinder bolj za navor? Kaj lahko se naredim da bo torej masina izgledala na ven brez posebnosti (da bo sel cilinder pod kapo za hlajenje) pa da bo bolj "letelo"?. Fergazar bom menjal definitivno, saj mam z bingom prevec tezav. Peto prestavo ze imam, auspuh mam trenutno laser (kao mal predelan original), vse ostalo original. Ne ciljam na nek nor perfomance, samo da bo letel priblizno 85 max, torej da se lahko potovalno vozim 65.
Hvala za odgovore, LP Klemen
Hvala za odgovore, LP Klemen
TomosPower
Re: Razna vprašanja o tuningu
LAMO cilinder:Breznik Jr. napisal/-a: ↑Ne Apr 11, 2021 9:03 pm V kratkem bom naredil izpit za am kategorijo, tkoda bom loh vozil svojo sestko legalno . Ker mi je zdaj mal smesno da mi gre flexer dost hitreje od sestke, me zanima kako se lotit tuninga apn masine. Razmisljam o lamo cilindru, dabi ga malo napilil in podlozil, tako kot je navodilo nekje na temu forumu. Ce sem pravilno razumel je lamo cilinder bolj za navor? Kaj lahko se naredim da bo torej masina izgledala na ven brez posebnosti (da bo sel cilinder pod kapo za hlajenje) pa da bo bolj "letelo"?. Fergazar bom menjal definitivno, saj mam z bingom prevec tezav. Peto prestavo ze imam, auspuh mam trenutno laser (kao mal predelan original), vse ostalo original. Ne ciljam na nek nor perfomance, samo da bo letel priblizno 85 max, torej da se lahko potovalno vozim 65.
Hvala za odgovore, LP Klemen
Stanjšaš vrat na 46mm. Rebre porežeš zgoraj in spodaj. Povečaš sesalno odprtino in izpušno odprtino. Kanalov ti ni potrebno notri tikat nič, lahko pa. Kapo ti tudi ni treba predelovati. Bat krajšat na 46 na obeh straneh, Cilinder lahko nižaš za 1,8mm in za 1mm podložiš, ampak je dovolj, če ga samo nižaš za 0,8mm. 18mm uplinjač, protikonus v original izpuhu in 12/32 ti bo letel okoli 75. Tvojih željnih 85 ti pa odsvetujem. TOMOS BREMZE SO LE UPORABNE DO HITROSTI 40KM/H!!!
Sam imam Dellorto 20, 13/35, UMO-06 42,5 navaden meteor bat, Giannelli izpuh, samo poširjene odprtine, nižan cilinder za 0,8mm, kopijo APN glave in gre 80. Če bi dal 14 zobnik in podložil cilinder bi šlo preko 90. Drugače je pa potovalna hitrost 50 brez problema z minimalno gasa v 5. prestavi pri 5500 obratov. Moped ej pa najbolj srečen okoli 6500 obratov. Se pa zavrti do 9000 med vožnjo in 12000 na mestu. Poraba je okoli 5l/100km. Moped pa vleče v hrib gor od 3000 obratov naprej, speljem pa lahko tudi v 3. prestavi. V primerjavi z BT cilindrom je LAMO veliko bolj uporaben, ker ima mnogo širši razpon moči.
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Razna vprašanja o tuningu
Odlično, hvala za lepo razlago. Bom imel v mislih zavoreNejcG napisal/-a: ↑Ne Apr 11, 2021 11:02 pmLAMO cilinder:Breznik Jr. napisal/-a: ↑Ne Apr 11, 2021 9:03 pm V kratkem bom naredil izpit za am kategorijo, tkoda bom loh vozil svojo sestko legalno . Ker mi je zdaj mal smesno da mi gre flexer dost hitreje od sestke, me zanima kako se lotit tuninga apn masine. Razmisljam o lamo cilindru, dabi ga malo napilil in podlozil, tako kot je navodilo nekje na temu forumu. Ce sem pravilno razumel je lamo cilinder bolj za navor? Kaj lahko se naredim da bo torej masina izgledala na ven brez posebnosti (da bo sel cilinder pod kapo za hlajenje) pa da bo bolj "letelo"?. Fergazar bom menjal definitivno, saj mam z bingom prevec tezav. Peto prestavo ze imam, auspuh mam trenutno laser (kao mal predelan original), vse ostalo original. Ne ciljam na nek nor perfomance, samo da bo letel priblizno 85 max, torej da se lahko potovalno vozim 65.
Hvala za odgovore, LP Klemen
Stanjšaš vrat na 46mm. Rebre porežeš zgoraj in spodaj. Povečaš sesalno odprtino in izpušno odprtino. Kanalov ti ni potrebno notri tikat nič, lahko pa. Kapo ti tudi ni treba predelovati. Bat krajšat na 46 na obeh straneh, Cilinder lahko nižaš za 1,8mm in za 1mm podložiš, ampak je dovolj, če ga samo nižaš za 0,8mm. 18mm uplinjač, protikonus v original izpuhu in 12/32 ti bo letel okoli 75. Tvojih željnih 85 ti pa odsvetujem. TOMOS BREMZE SO LE UPORABNE DO HITROSTI 40KM/H!!!
Sam imam Dellorto 20, 13/35, UMO-06 42,5 navaden meteor bat, Giannelli izpuh, samo poširjene odprtine, nižan cilinder za 0,8mm, kopijo APN glave in gre 80. Če bi dal 14 zobnik in podložil cilinder bi šlo preko 90. Drugače je pa potovalna hitrost 50 brez problema z minimalno gasa v 5. prestavi pri 5500 obratov. Moped ej pa najbolj srečen okoli 6500 obratov. Se pa zavrti do 9000 med vožnjo in 12000 na mestu. Poraba je okoli 5l/100km. Moped pa vleče v hrib gor od 3000 obratov naprej, speljem pa lahko tudi v 3. prestavi. V primerjavi z BT cilindrom je LAMO veliko bolj uporaben, ker ima mnogo širši razpon moči.
TomosPower
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ziujo
ima gdo za prodat set diz za delorto 6mm 100-122
LP
ima gdo za prodat set diz za delorto 6mm 100-122
LP
Re: Razna vprašanja o tuningu
MAJ Klub Domžale. Načeloma ima posamično, ima pa razpon diz, ki ga iščeš, sigurno na zalogi.
http://www.majklub-shop.si
Re: Razna vprašanja o tuningu
najlepša hvalazankrzan napisal/-a: ↑To Apr 27, 2021 9:29 pmMAJ Klub Domžale. Načeloma ima posamično, ima pa razpon diz, ki ga iščeš, sigurno na zalogi.
http://www.majklub-shop.si
LP