A potem je kaj razlike med 38L in 38 navadnim, ker nevem kako bo kaj z denarjem, bi raj izkoristu orig. cilinder kolikor se da, mogoč še kašna DMP nižja glava in tudi kot si rekel razširjeni kanali.automatic_7 napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 7:00 pmNe tikaj, ker A55 alu cilinder ima drugačne tolerance ter nikasil prevleko noter kot pa litoželezni cilindri za katere je večina batov na trgu rezervnih delov.
Bat se pri A55 menja samo če je vgrajen noter od 25km/h verzije se ga menja z batom od 45km/h A55 verzije.
Če imaš koga ki ti lahko izpušni in vsisni kanal poveča, se da dobit iz tega cilindra podobne zmogljivosti kot BT.
Drugače pa kupi kit.
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja (delavnica)
razlika je minimalna, ampak v primeru A55 cilindra je razlika v negativno ker L batov za ta cilinder sploh ni na trgu.Qoikon napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 7:06 pmA potem je kaj razlike med 38L in 38 navadnim, ker nevem kako bo kaj z denarjem, bi raj izkoristu orig. cilinder kolikor se da, mogoč še kašna DMP nižja glava in tudi kot si rekel razširjeni kanali.automatic_7 napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 7:00 pmNe tikaj, ker A55 alu cilinder ima drugačne tolerance ter nikasil prevleko noter kot pa litoželezni cilindri za katere je večina batov na trgu rezervnih delov.
Bat se pri A55 menja samo če je vgrajen noter od 25km/h verzije se ga menja z batom od 45km/h A55 verzije.
Če imaš koga ki ti lahko izpušni in vsisni kanal poveča, se da dobit iz tega cilindra podobne zmogljivosti kot BT.
Drugače pa kupi kit.
tukaj je en recept, ki sem ga nameraval sprobat pa čaka samo na montažo in testno vožnjo že kar nekaj let
https://mopedist.si/viewtopic.php?p=231442#p231442
tukaj je tudi en zelo dobro predelan A55
https://mopedist.si/viewtopic.php?t=20697?t=20697
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Potem se najbolj splača kupit kit 65cc od airsala pa večji ferg.automatic_7 napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 7:20 pmrazlika je minimalna, ampak v primeru A55 cilindra je razlika v negativno ker L batov za ta cilinder sploh ni na trgu.Qoikon napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 7:06 pmA potem je kaj razlike med 38L in 38 navadnim, ker nevem kako bo kaj z denarjem, bi raj izkoristu orig. cilinder kolikor se da, mogoč še kašna DMP nižja glava in tudi kot si rekel razširjeni kanali.automatic_7 napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 7:00 pm
Ne tikaj, ker A55 alu cilinder ima drugačne tolerance ter nikasil prevleko noter kot pa litoželezni cilindri za katere je večina batov na trgu rezervnih delov.
Bat se pri A55 menja samo če je vgrajen noter od 25km/h verzije se ga menja z batom od 45km/h A55 verzije.
Če imaš koga ki ti lahko izpušni in vsisni kanal poveča, se da dobit iz tega cilindra podobne zmogljivosti kot BT.
Drugače pa kupi kit.
tukaj je en recept, ki sem ga nameraval sprobat pa čaka samo na montažo in testno vožnjo že kar nekaj let
https://mopedist.si/viewtopic.php?p=231442#p231442
tukaj je tudi en zelo dobro predelan A55
https://mopedist.si/viewtopic.php?t=20697?t=20697
-
- zobnik
- Prispevkov: 155
- Pridružen: So Okt 19, 2019 9:11 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
če je pipca odprta, čez delorto teče bencil v avspuh. Ali je razlog plovec ali še kaj drugega ? lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
pri meni enako .. phbg19 pa je nov. zdaj sem se navado da pac zapiram bencinandraz1002 napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 10:06 pm če je pipca odprta, čez delorto teče bencil v avspuh. Ali je razlog plovec ali še kaj drugega ? lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Isto pri meni Dellorto PHBG 20. Vedno treba imeti zaprto, če ne pušča mešanica.dox napisal/-a: ↑To Apr 13, 2021 6:40 pmpri meni enako .. phbg19 pa je nov. zdaj sem se navado da pac zapiram bencinandraz1002 napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 10:06 pm če je pipca odprta, čez delorto teče bencil v avspuh. Ali je razlog plovec ali še kaj drugega ? lp
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Ma kje vam pušča, kje to vidite? Sem dal skozi že par phbg-jev pa nisem mel problema. Edino kar je možno je to, da je nivo goriva v šalčki previsoko. Malo pokriviš plovek navzdol, da prej zapre bencin pa je to to.NejcG napisal/-a: ↑To Apr 13, 2021 9:11 pmIsto pri meni Dellorto PHBG 20. Vedno treba imeti zaprto, če ne pušča mešanica.dox napisal/-a: ↑To Apr 13, 2021 6:40 pmpri meni enako .. phbg19 pa je nov. zdaj sem se navado da pac zapiram bencinandraz1002 napisal/-a: ↑Po Apr 12, 2021 10:06 pm če je pipca odprta, čez delorto teče bencil v avspuh. Ali je razlog plovec ali še kaj drugega ? lp
To pravim za original dellorto. Pripište, če se slučajno pogovarjate o kopijah...
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Jaz imam pwk kitajca, pa je suh ko poper!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
imam original..
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pozdravljeni
Imam majhen (upam) problem pri obnovi t12.
Ko motor teče pri prostem teku, dela vse ko urca. Pri dodajanju plina (nekje na polovici), pa motor začne morit do te mere, da če držim gas, ugasne.
Uplinjač, diza, vse sem že očistil pa brez uspeha.
Če ima kdo kakšno idejo kaj lahko vpliva na to, bom zelo hvaležen.
Lp
Imam majhen (upam) problem pri obnovi t12.
Ko motor teče pri prostem teku, dela vse ko urca. Pri dodajanju plina (nekje na polovici), pa motor začne morit do te mere, da če držim gas, ugasne.
Uplinjač, diza, vse sem že očistil pa brez uspeha.
Če ima kdo kakšno idejo kaj lahko vpliva na to, bom zelo hvaležen.
Lp