![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Zgleda da maš kr prav, pod kontaktom je napetost padla pod 12 voltov (pozicije, pa žmigovc) in se ni popravila niti ko sem zagnal motor, ko pa sem ozemljil še akumulator, pa gre napetost proti 13 voltom, pa fajn je k luč praktično ne mrkne, ko vklopim smernike... všeč. Sam bo pa verjetn skos treba mal dofilavat, ker 13 voltov mi ni lih da bi kaj hudo polnilo? Tko da... maš pir v dobrem od meneautomatic_7 napisal/-a: ↑Ne Feb 21, 2021 9:19 am Jaz sem še vedno v dvomu da ti sploh polni akumulator, če imaš minus iz regulatorja na karoserijo torej med baterijo in izvorom (regulator+navitje) imaš povezan samo plus. Zato moreš povezat še minus od baterije na karoserijo.
Če bi imel polnovalni (gretz) usmernik potem bi imel lahko minus ločen, ampak tej regulatorji na 1 ali 2 diodi tega nimajo.
Mat, fantje, zej se bote pa kr u vrsto postavl za pir
Mogoče regulator ne dopušča višje napetosti pri višjih obratih?