DTT GP50
Re: DTT GP50
Lepo si zrihtal sklopko, tudi sam sem naredil nekaj podobnega pred par leti, se obnese glede pritiska na lamele.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: DTT GP50
Super je s sklopko, ali bi to morda izdelal za apn? Mislim samo te pritiskače na fedre, namesto tistih plehnatih pokrovčkov od original?
Še to me zanima, kakšna je teža predležnega zobnika? Izgleda kot večji od APNjevega...
Še to me zanima, kakšna je teža predležnega zobnika? Izgleda kot večji od APNjevega...
APN4M 83'
Re: DTT GP50
Masa vztrajnika 424g, masa zobnika in pesta sklopke 129g.
Izdelava je možna, ampak bolj proti koncu leta oz. raje v začetku 2021.
Izdelava je možna, ampak bolj proti koncu leta oz. raje v začetku 2021.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Lepo poje. Proga in ob njej pa v obupnem stanju.
Re: DTT GP50
V ovinek si ga kar nagnil, gre z moto 3 gumo na kakih 45 stopinj?
Šalo na stran, kakšne brzine dosegaš v polnih nagibih? Verjetno se pa tudi vsi sprašujemo: Kok gre? Končna?
Šalo na stran, kakšne brzine dosegaš v polnih nagibih? Verjetno se pa tudi vsi sprašujemo: Kok gre? Končna?
APN4M 83'
Re: DTT GP50
Ni bil pretiran nagib, recimo 45°. Do roba gume je še slabih 10mm.
Na temle ovinku je bila hitrost cca 85km/h.
Na Grobniku, prvi levi ovinek 4. prestava, cca 120km/h, prvi dolgi desni ovinek 5. prestava cca 140km/h (hitrost med samim ovinkom malo nižja, 140 je recimo na izhodu).
Kok gre; preveč Končna je bila lani 150 km/h, to leto bi morala biti še malo višja z več moči in daljšim prenosom. Sploh pa mi končna hitrost ni bila nikoli pomemben podatek, sploh na krožnih dirkah.
Dobra primerjava je to, da imam jaz recimo 20km/h nižjo končno, pa imam čas kroga enak kot kak 50cc Classic motor (DM GP).
Na temle ovinku je bila hitrost cca 85km/h.
Na Grobniku, prvi levi ovinek 4. prestava, cca 120km/h, prvi dolgi desni ovinek 5. prestava cca 140km/h (hitrost med samim ovinkom malo nižja, 140 je recimo na izhodu).
Kok gre; preveč Končna je bila lani 150 km/h, to leto bi morala biti še malo višja z več moči in daljšim prenosom. Sploh pa mi končna hitrost ni bila nikoli pomemben podatek, sploh na krožnih dirkah.
Dobra primerjava je to, da imam jaz recimo 20km/h nižjo končno, pa imam čas kroga enak kot kak 50cc Classic motor (DM GP).
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: DTT GP50
Opasno... za raztresčin seveda, če nebi mel pravih bremz. Super brzine, če bo možnost bi šel stabo da ga v živo vidim in slišim
APN4M 83'
Re: DTT GP50
Dyno graf zadnje najboljše meritve s KTM-om.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!