![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
KamiKaza napisal/-a: ↑So Okt 03, 2020 1:20 pm Aja, pa zračno korekcijsko sem kupil zaprto (vplinjač je prišel z dizo 0,6mm), ker naj bi pri dvotaktnih motorjih lahko prišlo do nevarno "suhega" delovanja pri nizkih obratih. Ta zračna pasaža naj bi bila namenjena štiritaktnim motorjem. Sem pri Yamahi doktoriral na temo, ena delala "u piko" druge nikakor "osušiti" na nizkih obratih, praba pri eni 2,7na sto, druga do 4 na sto... Zdru oba vplinjača in v vplinjaču dobro delujoče Viragice je bila edina razlika v tej zračno korekcijski dizi. Je bila za tretjino večja. In ko sem to uredil, sta kar naenkrat oba motorja delala pravilno...
Nič slabega mislil ampak izmišljuješ si dobesedno svojo terminologijo. Za zračno korekcijsko dizo prvič slišim...iz jasnih osnovnih stvari delaš ameriko in komplikacije kot da odkrivaš nov mejnik.KamiKaza napisal/-a: ↑So Okt 03, 2020 3:11 pm In jasno ni? Kaj? Vsak ki dela z mašinami, mu je terminologija (za puriste izrazoslovje) jasna... Zapisujem lastna zapažanja, če se pojavi kakšno vprašanje, pa tako ali tako ni odgovora. Takole bo, če sem pri problemih sam za vse, boste pač brali Guglna, če bo pa koga kaj konkretno zanimalo, pa naj vpraša, pa bomo poj na Zs...
Če te prav razumem gre za dizo prostega teka. V angleščini jo poznamo kot idle/pilot jet ali low jet. To ni čisto nič novega in zakompliciranega, bilo pa je tudi že obdelano na forumu. Lep primer te dize ima dellorto phbg. Imajo je vsi 2T in 4T vplinjači. In namen te dize je neodvisno dovajanje goriva v prostem teku, ne za nobeno "redčenje". Nima nekega posebnega vpliva ampak vseeno lahko dosežemo z njo malenkost boljši prosti tek in lepšo odzivnost v začetku gasa. Ampak to so minimalni rezultati.KamiKaza napisal/-a: ↑So Okt 03, 2020 5:25 pm Če še nisi slišal, še ne pomeni, da ne obstaja, jaz sem rabil celo sezono in razdreti dva vplinjača, da sem nagruntal kaj ta šoba je in kaj to dela. Za tiste, ki ne veste, diza na vrhu- začetku vplinjača, katere edini namen je "redčenje- siromašenje" mešanice v pilotnem tokokrogu vplinjača (se pravi štandgas- minimum). To je sicer bolj stvar štiritaktaktnih motorjev, samo če pa že kupiš moped vplinjač s to "komplikacijo", je pa zelo fajn, če veš kaj te jebe, če gre kaj ne čist po planu. Po odzivu sedaj mi je tudi jasneje, zakaj mi takrat nihče ni znal razložiti kaj me jebe in sem izgubil skoraj celo sezono preden sem zadevo uredil.
Drugače pa... mislim da sem v tehnični arhiv pripopal Polinijev manual, kjer je točno to lepo razloženo, ni nikakršno odkrivanje amerike ali komplikacija, sam če take stvari preštudiraš, ti lahko kvečjemu kakšno komplikacijo prihrani!